3 dolog, amit semmiképp ne vigyél be edzés előtt

3 dolog, amit semmiképp ne vigyél be edzés előtt
Forrás: Instagram

Ezeket felejtsd el, ha jól akarsz teljesíteni.

Mindegy, hogy a reggeli futásodnak indulsz neki, vagy délután kezdesz el súlyokat emelgetni, a szervezetednek szükséged van energiára. Raktáraidat a pihenés mellett megfelelő étkezéssel töltheted fel, úgyhogy nagyon nem mindegy, milyen táplálékot viszel be edzés előtt. Az alábbiakban azokat a dolgokat szedtük össze, amiket érdemes elkerülnöd mozgás előtt.

1. Szénsavas italok

Ezek az üdítők tele vannak szén-dioxiddal, ami könnyen eltelíti a gyomrot, illetve gázokat termel a szervezetben. Sőt, ezek az italok szélsőséges esetben akár hasi fájdalmakat is eredményezhetnek. Igaz, hogy a gázok nagy része a szájon át távozik, de jelentős részük bejut a gyomorba, az ezzel járó puffadás pedig visszavetheti a teljesítményt. Igyál inkább sima vizet, abból biztosan nem lehet bajod.

2. Rostban gazdag ételek

Tény, hogy nagyon jó hatással vannak ez emésztőrendszerre, de edzés előtt nem szabad bevinned rostban gazdag ételeket. A brokkoli és a lencse is ilyen, ezek vért vonnak el az izmoktól, ami enerváltságot okozhat. Ennek következtében az izmaid nem jutnak elegendő oxigénhez és aminosavakhoz, ez pedig teljesítménydeficitet eredményez.

3. Diófélék

Mostanában divatos dolog szuperételeknek nevezni ezeket, de a szakemberek szerint ezt nem szabad készpénznek venni. Ezek nagy része zsír, ami azt jelenti, hogy sokkal lassabban dolgozza fel őket a szervezet, mint más tápanyagokat.

Tovább olvasok
A pegán diéta az új trend! De vajon egészséges?

A pegán, azaz a paleo-vegán diéta egyre nagyobb népszerűségnek örvend. Az étrend azt állítja, hogy segít a fogyásban, jól érzed magad tőle és egészséges. Utánajártunk!

Hogyan fogyj le diéta nélkül?

Ne éheztesd tovább magad, inkább csináld ezt!

Ezeknél a forgatókönyveknél nem probléma, ha SMS-ben szakítasz

Semmi baj nincs az üzenetben való szakítással, amíg követed az instrukcióinkat.

3 férfi, akinek feltették A kérdést

Ki mondta, hogy mindenképpen neked kell letérdelni?

Ez az 5 étel a legjobb a szívednek

Egészségesen szeretnél élni? Ezeket a kajákat vedd bele az étrendedbe!

„Csak egy chipset eszem!” Megmondjuk, miért nem jön össze soha

Egy tanulmány szerint a ropogós ételek hangja miatt eszünk túl sokat belőlük.

Üres pisztoly - avagy "terjed" a férfi meddőség

Friss vizsgálatok szerint zuhan a spermaszámunk. És ez a kérdés mindannyiunkat érint, függetlenül attól, akarunk-e családot vagy sem.

Hogyan építsd fel az edzésedet, hogy sikeres legyen?

Ha valódi eredményeket szeretnél elérni, akkor okosan kell összeállítanod az edzésterved!

Három ember elmeséli, hogy milyen volt nekik az első gruppen szex

„Miután végeztünk, ettünk egy pizzát és addig bújtunk, amíg el nem aludtunk.”

Szeretsz a szabadban edzeni? Budapesten már kint is kondizhatsz!

Most profi edzők is segítenek a helyes kivitelezésben. Mire vársz még?

Ők megmondták a tutit! Így lesz kockahasad!

Oda kell, hogy figyelj az egészséges étrendre és az edzésprogramra is.

Tényleg olyan rossz dolog a szénhidrát?

A szénhidrát nem ördögtől való dolog. Sőt, elengedhetetlen.

Gyorsan el szeretnél aludni? Próbáld ki ezt az 5 dolgot!

Próbáld ki a lenti példákat és aludj el sokkal gyorsabban, sőt, tovább is fogsz tudni pihenni.

Flow élmény, tudatosság, laza félmaraton - így fejleszt a Scitec Institute programja

Kollégánk bő egy hónapig tesztelte a professzionálisan összerakott programot, hogy fejlessze futótechnikáját, célirányosan étkezzen és ezekkel jobb eredményeket érjen el. Kifaggattuk, milyen tapasztalatokkal zárta a felkészülést.

Ilyen gyorsan csináld szex közben! A csajod imádni fogja!

Nem kell sokat tenned azért, hogy a partnered eljuttasd a csúcsra.

Az izom, amire valóban szükség van a szemkápráztató bicepszhez!

Nagyobb bicepszet tudsz növeszteni a felkari izmokra fókuszálva.

Vajon a körülmetélés javítja a szexuális élményt?

Sokan tűnődtek már azon, hogy azok élvezik jobban a szexet, akik körül vannak metélve, vagy azok, akik nem?

25%-kal csökkentheted a rák kockázatát! Mutatjuk, hogyan:

Az idősebb felnőtteknél, akik súlyt emelnek, körülbelül 25 százalékkal kevesebb valószínűséggel fordulnak elő vastagbélrák kialakulására utaló problémák, mint azoknál, akik egyáltalán nem edzenek, egy új tanulmány szerint, amelyet az Medicine & Science in Sports & Exercise hozott nyilvánosságra.

Olvasd el ezeket is

4 LAPSZÁM MOST 3980 FT HELYETT CSAK 1980 FT A Men's Health magazin negyedéves kiadvány

Csak 1980 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem