3 egyszerű tipp az állóképesség növeléséhez

3 egyszerű tipp az állóképesség növeléséhez

Próbáld ki ezeket a módszereket, hogy tovább bírd az edzéseket!

A jó kitartás fontos dolog. Például a hálószobában, ha hosszabb ideig bírod, akkor kiegyensúlyozottabb lesz a szexuális életed. De mi újság az edzéssel? Ott sem árt, ha nem pukkadsz ki két másodperc után...

Először is vizsgáljuk meg az állóképesség definícióját: Az állóképesség a szervezet azon képessége, amely a nagy mértékű fizikai terheléshez szükséges energiákat hosszú időn át biztosítja. Így az állóképesség a hosszú fizikai igénybevétel (sportolás, munkavégzés) egyik alapvető előfeltétele. Az állóképesség függ a keringési, légzési és az anyagcsere rendszerek minőségétől, a mozgáskoordinációtól, az izomzat felépítésétől.

Az állóképesség akkor fejlődik, ha a szervezet edzés hatására rendszeresen megfelelő fáradtsági szintre kerül.

Igen ám, de ez nem egy olyan dolog, amit egy fél nap alatt a maxra tudsz húzni.

Használd ezeket a stratégiákat, hogy tovább bírd az edzéseket!

1. Sajátítsd el a mozgás alapjait

Amikor folyamatosan arra összpontosítasz, hogy minél tovább bírd a feladatot, hogy minél több sorozatot csinálj, gyakran elveszted a koncentrációdat és megfeledkezel arról, hogy sokkal fontosabb, hogy helyesen csinálj egy adott mozdulatsort, mintsem, hogy minél többet belőle.
Ez azt jelenti, hogy ha már fáradt vagy és nem tudod megfelelően megcsinálni azt, amit kell, akkor inkább hagyd abba és legközelebb térj vissza, csináld meg helyesen.

2. Figyelj oda a pihenésre

Mindegy, hogy futó vagy és az aerob állóképességedet szeretnéd növelni, vagy esetleg egy súlyemelő, aki minél többször szeretne minél nagyobb súlyt kinyomni. Ha nem pihensz jól és eleget, mit sem ér az egész. Az izmaidnak, a vérkeringésednek szüksége van arra, hogy nyugalmi állapotba kerüljön, hogy legközelebb még nagyobb intenzitással és még tovább tudd belevetni magad a feladatodba.

Kép

3. Változtass néha

Ha az edzésmódszereid túl egysíkúak és mindig ugyanazt csinálod, akkor a szervezeted hozzászokik ugyanahhoz a mozgásformához, mozgáskultúrához. Az izmaidnak szüksége van új impulzusokra, hogy növekedni tudjanak.

Egy szó, mint száz: Nem nagy dolog, csak figyelj oda és menni fog!

Tovább olvasok
4 dolog, amitől jobb lesz a maszturbálás

Ha hetedikes korod óta nem változtattál a szokásaidon, akkor nem árt, ha elolvasod ezt a cikket.

Szexterapeuta mesélte el a leggyakoribb problémákat a hálószobában

A jó szexuális élet a hálószobán kívül kezdődik.

Katus Attila: Testmozgás után még nem találkoztam szomorú emberrel

Sikerült a rekordkísérlet a Várkert Bazár előtt!

Hosszú Katinka: Ezt szerintem bárki meg tudná csinálni

Az Iron Lady felkészülését segíti a Scitec Institute.

Orvosok mesélték el a legrosszabb szexbaleseteket, amiket valaha láttak

A sztorik némelyike nem a szívbajos embereknek való.

3 tipp, hogy fit maradj 40 után is

Egy szakértő olyan stratégiákat tár fel, ami bárkinek hasznára válhat.

Tedd meg most! Másokért, magadért!

Májusban a vérplazma adás duplán segítség. A Vascular Plazma országos plazmaferezis hálózata 7 helyszínen várja az önkéntes vérplazma adókat a „Tedd meg most!” akció keretében (www.teddmegmost.hu). Május 6-a és 31-e között, amennyi liter plazma összegyűlik, értékének ötvenszeresét három alapítvány között, a Hemofíliások Baráti köre, a Tábitha ház és a Primer Immunhiányos Betegek Egyesülete között osztják meg.

Hogyan hat a hazugság az egészségedre?

Sokat árthat, ha megtartod azokat a kis titkokat.

Már attól is felébredsz, ha csak gondolsz a kávéra! Elmondjuk miért!

Ez magyarázatot ad arra is, hogy miért leszel tele energiával, ha elhaladsz egy kávézó előtt és csak az illatot érzed.

Párkapcsolati insomniakalauz kezdőknek!

Az insomniások esetében a legrosszabb rész a felébredés után visszaaludni.

Így néznek ki a Trónok harca sztárjai szakáll nélkül

Kattints a galériára és ismerd meg Westeros szakállas embereit a szőrzetük nélkül.

5 nem szokványos dolog, amitől nagyobb eséllyel lehet szívrohamod

Még akkor is veszélyben lehetsz, ha egyébként egészséges a szíved és a családodban sem fordult elő szívbeteg. Elmondjuk miért:

Hat kínos, vicces és mégis borzalmas szextörténet

„Véres lett az orrom, amikor lementem.”

Ez a 4 hetes zsírégető edzés formába hoz a nyárra!

Legyél fit ezzel a dinamikus programmal és vedd le bátran a pólód a strandon!

A pegán diéta az új trend! De vajon egészséges?

A pegán, azaz a paleo-vegán diéta egyre nagyobb népszerűségnek örvend. Az étrend azt állítja, hogy segít a fogyásban, jól érzed magad tőle és egészséges. Utánajártunk!

Olvasd el ezeket is

4 LAPSZÁM MOST 3980 FT HELYETT CSAK 1980 FT A Men's Health magazin negyedéves kiadvány

Csak 1980 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem