5 dolog, amivel újra élvezetessé teheted a futást

5 dolog, amivel újra élvezetessé teheted a futást
Forrás: unsplash.com

Segítünk, hogy ne veszítsd el a motivációt.

Rengeteg kutatás foglalkozik manapság a futás lélektanával, nemrég azt állapították meg a szakemberek, hogy a szabadban futók sokkal könnyebben abszolválják a kilométereket, mint az edzőtermi futógépeket használó társaik. A tudósok úgy vélik, hogy a környezeti tényezők állhatnak a dolog hátterében, ezek ugyanis elvonják a figyelmet a fáradtságról és az unalomról. Ha már itt tartunk, összeszedtünk nektek néhány dolgot, melyek segítségével újra beleszerethettek a futásba.

1. Lépcsőzz

Nem csak terepversenyre készülőknek ajánljuk, nézz ki magadnak egy közepes erősségű lépcsőt és 10-15 percen keresztül törekedj a maximális sebességre. A lábaidat, a hasadat és az egyensúlyérzékedet is fejleszted így, de ne lepődj meg, ha az első pár alkalom után kiköpöd a tüdődet.

2. Cseréld meg a menetrendet

Ha általában reggel futsz, akkor indulj neki este, ha viszont munka után szeretsz szaladni, iktass be egy reggeli tréninget. A korai futás jó hatással van a vérnyomásra, a kései pedig segít levezetni a nap során megtapasztalt stresszt.

Olvasd el ezt is!

3. Mozdulj ki

Egy idő után bántóan unalmasak tudnak lenni a lakóhelyed környékén abszolvált útvonalak. Nézz ki magadnak egy erdős területet a közelben és frissítsd fel magad egy új kihívással.

4. Ne félj a tereptől

Igaz, hogy egy tekintélyes domb miatt általában búcsút kell inteni a kitűzött részidőnek, de a tested is díjazni fogja, ha nem egyfolytában sík terepen teszed próbára.

5. Hagyd a számokat

Átmenetileg engedd el az órádat és az alkalmazásokat, térj vissza a futás örömének gyökeréhez. Nem kell mindig a megfelelő tempó miatt feszülni, elkalandozni sem nagyon tudsz akkor, ha folyton a számokon izgulsz. Adj ezeknek a tippeknek egy esélyt, mielőtt új mozgásforma után nézel.

Tovább olvasok
Az elhanyagolt házimunka, amire rámehet a szexuális életed

A halogatás komoly gondokat is okozhat.

Diaz: Ha feszült vagyok, kiütöm magamból a mérget - videó

Aktuális címlapsztárunk az edzésmódszereiről és a sport iránti szeretetéről is mesélt.

Mit tegyek, ha megjátssza az orgazmust?

Akár hiszed, akár nem, a dolognak általában semmi köze a teljesítményedhez.

A 6 leggyakoribb hiba húzódzkodás közben

Így csináld, ha fejlődni akarsz.

Tesztoszteron-kúra: az egészséges életmód első lépcsőfoka?

Gyógyír a középkorú férfiak problémáira.

A bicikli virágoztathatja fel a szexuális életedet

Egy kis tekerés és minden egyenesbe jön.

5 dolog, amiért legalább egyszer muszáj elmenned Zell am See-Kaprunba

Fantasztikus lehetőségeket az az osztrák régió.

5 dolog, ami segít enyhíteni az izomfájdalmat

Mutatjuk, melyek az igazán hatékony módszerek.

Reformpalacsinták a dietetikustól: tej, tojás vagy glutén nélkül

Az utóbbi években a húshagyó kedd, azaz a húsvét előtti 40. nap – vagyis a böjt kezdete – valóságos palacsintaünneppé vált. Igen ám, de a palacsintával több baj is van: 1. kalóriadús. 2. magas a glikémiás indexe. 3. ha ki kell iktatnod az étrendedből a tejet, a tojást vagy a glutént, akkor gondban lehetsz. De nem velünk: mutatunk néhány szuper receptet!

The Titan Games - Dwayne Johnson bajnokokat avatott

Charity Witt és James Jean-Louis lettek a legtitánabbak.

Mégis miről fantáziálnak az aszexuális emberek?

Ezekről ábrándozik az, akinek egyáltalán nincs libidója.

DNS-alapú tesztek segítségével jönnek a tökéletes edzéstervek

Búcsút inthetünk végre az elkerülhető sérüléseknek.

Világbajnok lett a nagymarosi csiliszósz

Már több amerikai étterem keresi Nagy Gábor termékét.

4 dolog, ami megakadályozza a fogyást

Mutatjuk, mik lehetnek a súlyvesztés elmaradásának okai.

Útmutató a női mellhez - 4 tipp a csajok kényeztetésére

A hölgyek szerint így kéne bánnunk a keblekkel.

Olvasd el ezeket is

4 LAPSZÁM MOST 3980 FT HELYETT CSAK 1980 FT

Csak 1980 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem