Itt az ideje, hogy megcáfoljuk az 5 legnagyobb edzős mítoszt

Itt az ideje, hogy megcáfoljuk az 5 legnagyobb edzős mítoszt
Forrás: Instagram

Rendet teszünk a tévhitek világában.

Sorra nyílnak a konditermek a nagyvárosokban, manapság már egyre többen figyelnek oda arra, hogy egészséges életmódot folytassanak. Ennek megfelelően a botcsinálta kondis "szakértők" száma is megugrott, nekik köszönhetően pedig rengeteg tévhit terjeng a tárogatógépek között. Mi most összeszedtük a legfelkapottabbakat, és elmondjuk, miért nem állják meg a helyüket.

Olvasd el ezt is!

1. HASPRÉSSEL A KOCKÁKÉRT

Az önjelölt fitneszguruk hajlamosak azt hangoztatni, hogy a tökéletes kockákhoz elegendőek a különböző hasprések. Bárcsak így lenne, de a helyzet az, hogy egy szép six-pack elérése ennél azért bonyolultabb. Guggolások, súlyemelések és húzódzkodások mentén vezet az út, ezeken kívül pedig a HIIT-edzések is hasznosak lehetnek. A szénhidrátokat is jól kell időzíteni, illetve az elegendő mennyiségű alvás is nagyon fontos.

2. A KARDIÓ AZ ELSŐ

Tízből nyolc ember biztosan futással kezdi a konditermi edzést, pedig ez nem feltétlenül jó dolog. Egy alapos bemelegítés után érdemes az erőnléti edzéssel indítani, aztán jöhet a futópad. Ha kardióval kezdesz, akkor csökkented a szervezeted glikogénszintjét, ami azt eredményezheti, hogy nem tudsz mindent beleadni a súlyoknál. Ezzel szemben, ha a súlyzós edzéssel kezdesz, megnöveled a tested tesztoszteron- és kortizolszintjét, így jobban fog menni a tréning.

Olvasd el ezt is!

3. GUGGOLÁS

Sokan óva intenek attól, hogy 90 fok alá menj súllyal guggolás közben, pedig ennek a feladatnak nincs valós veszélye. Ez egy teljesen természetes mozdulat, nem fogsz megsérülni, ha a térded a lábfejed elé kerül. Inkább az a veszélyes, ha túlvállalod magad a súllyal.

4. IZOTÓNIÁS ITAL

Ne dőlj be a reklámoknak, sokkal ritkábban van ezekre szükséged, mint ahogy azok ezt állítják. Érdemes a különösen megerőltető edzések utánra időzítened ezeket, vagyis ha több órán keresztül edzed a tested.

5. HA NEM IZZADSZ, NEM EDZEL ELÉG KEMÉNYEN

Ez sem feltétlenül igaz, attól függ, mire fókuszálsz edzés közben. A legjobb példa a fenti tévhit ellen az olimpiai súlyemelőké. Ők sem izzadnak mégis rendre brutális súlyokat emelnek meg.

Tovább olvasok
3 fajta péniszfájdalom, és ami mögötte van

Kíváncsi vagy, hogy mi okozza a fájdalmat a két lábad között? Megmondjuk.

Íme, a legegészségesebb mód az alkoholfogyasztásra!

Diétáznál, de szívesen kirúgsz a hámból? Egy dietetikus elmondta, hogyan csináld!

4 kifogás, ami miatt nem járnak pszichológushoz a férfiak

Természetesen nincs semmi baj veled! De azért megéri elmenni...

4 dolog, amitől jobb lesz a maszturbálás

Ha hetedikes korod óta nem változtattál a szokásaidon, akkor nem árt, ha elolvasod ezt a cikket.

3 egyszerű tipp az állóképesség növeléséhez

Próbáld ki ezeket a módszereket, hogy tovább bírd az edzéseket!

Szexterapeuta mesélte el a leggyakoribb problémákat a hálószobában

A jó szexuális élet a hálószobán kívül kezdődik.

Katus Attila: Testmozgás után még nem találkoztam szomorú emberrel

Sikerült a rekordkísérlet a Várkert Bazár előtt!

Hosszú Katinka: Ezt szerintem bárki meg tudná csinálni

Az Iron Lady felkészülését segíti a Scitec Institute.

Orvosok mesélték el a legrosszabb szexbaleseteket, amiket valaha láttak

A sztorik némelyike nem a szívbajos embereknek való.

3 tipp, hogy fit maradj 40 után is

Egy szakértő olyan stratégiákat tár fel, ami bárkinek hasznára válhat.

Tedd meg most! Másokért, magadért!

Májusban a vérplazma adás duplán segítség. A Vascular Plazma országos plazmaferezis hálózata 7 helyszínen várja az önkéntes vérplazma adókat a „Tedd meg most!” akció keretében (www.teddmegmost.hu). Május 6-a és 31-e között, amennyi liter plazma összegyűlik, értékének ötvenszeresét három alapítvány között, a Hemofíliások Baráti köre, a Tábitha ház és a Primer Immunhiányos Betegek Egyesülete között osztják meg.

Hogyan hat a hazugság az egészségedre?

Sokat árthat, ha megtartod azokat a kis titkokat.

Már attól is felébredsz, ha csak gondolsz a kávéra! Elmondjuk miért!

Ez magyarázatot ad arra is, hogy miért leszel tele energiával, ha elhaladsz egy kávézó előtt és csak az illatot érzed.

Párkapcsolati insomniakalauz kezdőknek!

Az insomniások esetében a legrosszabb rész a felébredés után visszaaludni.

Olvasd el ezeket is

4 LAPSZÁM MOST 3980 FT HELYETT CSAK 1980 FT A Men's Health magazin negyedéves kiadvány

Csak 1980 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem