Bicepsznövelő szuperszettek

A karedzés nagyon látványos eredménnyel bír, már edzés után is csak úgy dagad a bicepszed. De szuperszettekkel izgalmasabbá és hatékonyabbá teheted az edzést. Mutatjuk, mit kell tenned!

A karedzés nagyon látványos eredménnyel bír, már edzés után is csak úgy dagad a bicepszed. De szuperszettekkel izgalmasabbá és hatékonyabbá teheted az edzést. Mutatjuk, mit kell tenned!

1. Bemelegítés
Végezz el 10 húzódzkodást és 2 fekvőtámaszt. Aztán pihenés nélkül jöhet 8 húzódzkodás és 4 fekvő. Így folytasd addig, amíg 2 húzódzkodást és 10 fekvőtámaszt kell elvégezned. Aztán jöhet 1 perc szünet.

2. Szuperszett
Végezz el 3x8-10 tricepsznyújtást állva kábeles gépen, aztán jöhet állva ugyanez egy súlyzóval. Ebből a gyakorlatból is 8-10 ismétlést végezz.

3. Szuperszett
Végezz el 3x8-10 húzódzkodást, tarts 20 mp pihenőt, majd jöhet ugyanennyi tolódzkodás is.

4. Szuperszett
Végezz el 2x10-12 húzódzkodást úgy, hogy az állad a rúdig érjen, aztán jöhet 2x10-12 fekvőtámasz úgy, hogy egy medicinlabdára támaszkodsz.

Nem volt elég?

  • Legyen 5 centivel nagyobb a bicepszed
  • Pumpálj bicepszre
  • A 11 legjobb gyakorlat bicepszre
  • A 12 legjobb gyakorlat bicepszre
  • Nagyobb bicepsz egyszerűen
Itt a bizonyíték arra, hogy a legtöbb férfinak jobban bejönnek a szőke nők

Egy új kutatásból az is kiderül, miért szavaz több férfi a szőkékre.

Ha erre a kis izomcsoportra is szánsz időt, sokkal többet emelhetsz!

Nem csak a fogásodat érdemes ám erősíteni ahhoz, hogy látványosabb eredményeket érj el a teremben!

5 jel, hogy dehidratált vagy, aminek semmi köze a szomjúsághoz

Ha szomjas vagy, akkor már késő, mert dehidratálttá vált a szervezeted - állítják sokan. De nem csak az italok utáni vágyakozás utalhat arra, hogy a tested szomjazik!

A 6 leggyakoribb hiba húzódzkodás közben

Így csináld, ha fejlődni akarsz.

Túlzásba viszed a mozgást? Az exorexia létező betegség, de a férfiak keveset beszélnek róla

Mutatjuk, mikor jelent már tényleg problémát az, ha elmész edzeni.

A hét táplálkozási tippje: pontosan ekkora adagot érdemes fogyasztani 8 népszerű ételből, hogy egészséges maradj

Ha odafigyelsz a táplálkozásodra, érdemes az adagokra is kicsit nagyobb hangsúlyt fektetni.

A jóganap az új pihenőnap

A kitartott pózok még a sérülésektől is megkímélnek.

4 szakálltípus, amit érdemes kipróbálnod! (Még akkor is, ha nem egyenletes az arcszőrzeted)

A férfiak szeretik az egyszerűséget mindenben, így a szakállak terén is.

Hallottál már a kávélisztről? Ez a legújabb szuperkaja!

A lisztről valószínűleg nem a koffein jut eszedbe. Nyugi, nem vagy egyedül. A kávéliszt viszont egyre népszerűbb, sokan pedig tápanyagokkal teli csodaként tekintenek rá. De tényleg annyira szuper, vagy csak felhájpolták?

A hét edzéstippje: érdemes minden egyes nap hasaznod, hogy lásd az edzés eredményét?

Ha nyárra már kockás hasat akarsz villantani, azért már jó korán el kell kezdeni dolgozni - például most.

A bicikli virágoztathatja fel a szexuális életedet

Egy kis tekerés és minden egyenesbe jön.

Nincs izomnövelés és erősödés túlterhelés nélkül - személyi edzőnk tanácsai a konditermi fejlődéshez

Ha besétálunk a terembe és körülnézünk, rengeteg embert látunk, aki edz. Különféle gyakorlatokat végeznek, gyakran erőlködnek és izzadnak, ezzel a kemény edzés látszatát keltve. Ha valaki nem jártas az edzésben, nem edz 4-5 éve, akkor tényleg csak keményen edző embereket lát.

3 jó okunk van arra, hogy elfelejtsd a kései vacsorát

Riasztó adatokkal szembesültek a szakemberek.

Rossz hír vegáknak: egy kutatás szerint sokkal kevesebb szexben van részük, mint a húsevőknek

Ha egy finom steak felér számodra egy orgazmussal, akkor van még egy jó hírünk: egy új kutatás szerint a húsevő emberek többször szexelnek, mint a vegetáriánus társaik.

Kettő az egyben: A szuperszett, ami a tricepszedet és a hasadat is megdolgoztatja

Milyen gyakran dolgoztatod meg a tricepszedet és a törzsizmaidat egyetlen gyakorlattal?

To-do list menti meg az álmatlan éjszakákat

Sosem volt még ilyen egyszerű az elalvás.

Gondoltad volna? A nyújtástól több mint 300%-kal nőhet az izomtömeged!

Ha az edzés végeztével szánsz időt a nyújtásra is, sokkal hamarabb elérheted a céljaidat!

Olvasd el ezeket is

MINDIG ARRA BIZTATUNK, HOGY ADJ BELE MINDENT, DE MOST ELÉG LESZ AZ 50 SZÁZALÉK

Csak 2685 Ft