Ne hagyj ki többé egyetlen edzést sem!

A bérletek közel kétharmada kihasználatlanul jár le. Ne hagyd, hogy a tiéddel is ez történjen. Ezzel az öt egyszerű módszer segít betartani edzéstervedet és megőrizni a motivációdat.

A bérletek közel kétharmada kihasználatlanul jár le. Ne hagyd, hogy a tiéddel is ez történjen. Ezzel az öt egyszerű módszer segít betartani edzéstervedet és megőrizni a motivációdat.


Válts személyiséget
Minél szorosabban társítod az edzést saját személyiségedhez, annál nagyobb valószínűséggel tudod beépíteni a mozgást a mindennapjaidba, és az edzésnapokat is kevésbé fogod elbliccelni, véli egy amerikai-kanadai kutatócsoport. Vess be egy egyszerű vizuális trükköt: tartsd az edzőcipődet az ajtó közelében, az edzőtáskádat tedd jól látható helyre az autóban, és tarts egy vizespalackot az íróasztalodon - ezek mind az edzés fontosságára emlékeztetnek.


Gyakran jelentkezz be
Könnyebben tarthatod magad az edzéstervhez, ha eredményeidről másoknak is beszámolsz - még akkor is, ha ez nem személyesen történik. A Journal of American College Health című szaklap egyik számában megjelent kutatás szerint egy mások által is hozzáférhető online haladási naplóból ugyanannyi motivációt nyerhetsz, mintha csoportban edzenél. Fejlődésedet közzéteheted például az mhpersonaltrainer.com vagy a sparkpeople.com oldalon.


Fizesd meg az árát
Nagyobb hajlandóságot mutatnál az edzésre, ha minden egyes elbliccelt edzésnapért 1000 forintot kellene kifizetned? Ha igennel válaszoltál, ezzel nem vagy egyedül, állítják a Pact nevű app készítői. A GPS-alapú alkalmazás lehetővé teszi, hogy a felhasználók nyomon kövessék egymás edzéseit - az elmulasztott alkalmak után pedig pénzt von le a renitensek számlájáról. Az így összgyűlt pénzt hetente szétosztják azon felhasználók között, akiknek sikerült elérniük az adott hétre kitűzött céljukat.


Köss szövetséget
Ügyelj rá, hogy hozzád hasonló formában lévő edzőpartnert válassz. A Science című lap egyik kutatási eredménye szerint azok a résztvevők, akik korban, BMI-indexben és edzettségi szintben hozzájuk közel álló partnerrel edzettek, háromszor nagyobb valószínűséggel tartották magukat edzésprogramjukhoz mint a kevésbé összeillő partnerek. A kutatók óva intenek attól, hogy nálad sokkal jobb formában lévő partnerrel eddz; ez csak irreális célok kergetésére kényszerít és csökkenti a motivációt.


Gondolkodj kicsiben
A nagy célok néha elérhetetlennek tűnhetnek. A rövidebb távon terveztett, kisebb győzelmek több eredményre vezetnek, állítják a Journal of Consumer Research című folyóiratban megjelent tanulmány szerzői. Ezért ahelyett, hogy az elérni kívánt 8 kilogrammos súlycsökkentés lebegne a szemed előtt, gondolj inkább arra, hogy hogyan fogsz megszabadulni a soron következő másfél kilótól. Amikor közel kerülsz a végső célodhoz, koncentrálj a hátralévő kis lépésekre. Azzal, hogy nyomon követed a fejlődésedet, növelheted a célod eléréséhez szükséges motivációt.

Itt a bizonyíték arra, hogy a legtöbb férfinak jobban bejönnek a szőke nők

Egy új kutatásból az is kiderül, miért szavaz több férfi a szőkékre.

Ha erre a kis izomcsoportra is szánsz időt, sokkal többet emelhetsz!

Nem csak a fogásodat érdemes ám erősíteni ahhoz, hogy látványosabb eredményeket érj el a teremben!

5 jel, hogy dehidratált vagy, aminek semmi köze a szomjúsághoz

Ha szomjas vagy, akkor már késő, mert dehidratálttá vált a szervezeted - állítják sokan. De nem csak az italok utáni vágyakozás utalhat arra, hogy a tested szomjazik!

A 6 leggyakoribb hiba húzódzkodás közben

Így csináld, ha fejlődni akarsz.

Túlzásba viszed a mozgást? Az exorexia létező betegség, de a férfiak keveset beszélnek róla

Mutatjuk, mikor jelent már tényleg problémát az, ha elmész edzeni.

A hét táplálkozási tippje: pontosan ekkora adagot érdemes fogyasztani 8 népszerű ételből, hogy egészséges maradj

Ha odafigyelsz a táplálkozásodra, érdemes az adagokra is kicsit nagyobb hangsúlyt fektetni.

A jóganap az új pihenőnap

A kitartott pózok még a sérülésektől is megkímélnek.

4 szakálltípus, amit érdemes kipróbálnod! (Még akkor is, ha nem egyenletes az arcszőrzeted)

A férfiak szeretik az egyszerűséget mindenben, így a szakállak terén is.

Hallottál már a kávélisztről? Ez a legújabb szuperkaja!

A lisztről valószínűleg nem a koffein jut eszedbe. Nyugi, nem vagy egyedül. A kávéliszt viszont egyre népszerűbb, sokan pedig tápanyagokkal teli csodaként tekintenek rá. De tényleg annyira szuper, vagy csak felhájpolták?

A hét edzéstippje: érdemes minden egyes nap hasaznod, hogy lásd az edzés eredményét?

Ha nyárra már kockás hasat akarsz villantani, azért már jó korán el kell kezdeni dolgozni - például most.

A bicikli virágoztathatja fel a szexuális életedet

Egy kis tekerés és minden egyenesbe jön.

Nincs izomnövelés és erősödés túlterhelés nélkül - személyi edzőnk tanácsai a konditermi fejlődéshez

Ha besétálunk a terembe és körülnézünk, rengeteg embert látunk, aki edz. Különféle gyakorlatokat végeznek, gyakran erőlködnek és izzadnak, ezzel a kemény edzés látszatát keltve. Ha valaki nem jártas az edzésben, nem edz 4-5 éve, akkor tényleg csak keményen edző embereket lát.

3 jó okunk van arra, hogy elfelejtsd a kései vacsorát

Riasztó adatokkal szembesültek a szakemberek.

Rossz hír vegáknak: egy kutatás szerint sokkal kevesebb szexben van részük, mint a húsevőknek

Ha egy finom steak felér számodra egy orgazmussal, akkor van még egy jó hírünk: egy új kutatás szerint a húsevő emberek többször szexelnek, mint a vegetáriánus társaik.

Kettő az egyben: A szuperszett, ami a tricepszedet és a hasadat is megdolgoztatja

Milyen gyakran dolgoztatod meg a tricepszedet és a törzsizmaidat egyetlen gyakorlattal?

To-do list menti meg az álmatlan éjszakákat

Sosem volt még ilyen egyszerű az elalvás.

Gondoltad volna? A nyújtástól több mint 300%-kal nőhet az izomtömeged!

Ha az edzés végeztével szánsz időt a nyújtásra is, sokkal hamarabb elérheted a céljaidat!

Olvasd el ezeket is

MINDIG ARRA BIZTATUNK, HOGY ADJ BELE MINDENT, DE MOST ELÉG LESZ AZ 50 SZÁZALÉK

Csak 2685 Ft