Mellizom edzés gépek nélkül, szabadsúlyokkal, saját testsúllyal

Azt ugye mondanom sem kell, mennyivel könnyebb gépekkel dolgozni, mint szabad súllyal.

Azt ugye mondanom sem kell, mennyivel könnyebb gépekkel dolgozni, mint szabad súllyal.

Kényelmesen állítható terhelés, kötött mozgáspálya, csak nyomni vagy húzni kell a gép fogantyúját, semmi stabilizálás nem szükséges a core izmok részéről. Kényelmes. De mi van, ha olyan helyen edzünk, ahol nem áll rendelkezésünkre a megfelelő gép- vagy csak foglalt-, és se időnk, se kedvünk várni? Nézzünk egy mellprogramot kizárólag csak szabadsúlyos és saját testsúlyos gyakorlatokkal:

1. Fekvenyomás vízszintes padon 20,15,12,10,8 ism.

Kép
forrás: Europress

2. Mellről nyomás 30 fokos padon egykezes kézisúlyzóval 4x12ism.

Kép
forrás: Europress
Olvasd el ezt is!

3. Áthúzás kézisúlyzóval vízszíntes padon - pullover 4x12ism. (derékfájósok hosszában feküdjenek a padon, a teljes háti gerincszakasz és a fej is érintkezzen a paddal!)

Kép
forrás: http://bodybuilding-wizard.com

4. Tárogatás 30 fokos padon egykezes kézisúlyzóval 4x12ism.

Kép
forrás: Europress

5. Mélytolódzkodás mellizomra saját testsúllyal 4xMAX ism.

Kép
forrás: Europress

- és ha még nem fáradtál volna el, (akkor vagy nagyon jó az edzettségi szinted vagy alacsony volt az intenzitás) itt van egy bónusz gyakorlat:

6. 4x1 perc fekvőtámasz, a teljes lefárasztás érdekében.

Kép
forrás: Europress

Ne feledkezzetek meg az edzés eleji alapos bemelegítésről sem! Jó edzést!

írta: Zákányi Zoltán / BladeSport

A módszer, amivel csúcsra járathatod a HIIT edzést

Így lehetsz effektívebb a gyors gyakorlatok közben.

Rágod a körmöd? Ez az egy módszer az, ami beválhat a rossz szokás ellen!

Jeremy Glass, az amerikai Men’s Health szerzője megpróbált többféle módszerrel leszámolni a rossz szokásával. Kiderül, melyik vált be neki a legjobban:

A hét táplálkozási tippje: apró változtatások az étrendedben azért, hogy izmosabb legyél

Ha szeretnél felszedni egy kis izmot, nem csak az edzésre kell figyelned.

8 dolog, amivel a barátnőd szerint számolnod kell, ha összeköltöztök

Jól figyelj, mert ezeket mindenki átéli, aki összebútorozik a párjával!

A hét edzéstippje: ezt a teljes testet átmozgató, zsírégető edzéstervet neked is ki kell próbálnod!

5 gyakorlat, 55 ismétlés - nem tűnik túl nehéznek, ugye? Pedig izzadni fogsz.

Ezeken a munkahelyeken a leggyakoribb a válások aránya

Nem csak a munkamániások vannak ám veszélyben!

3 hiba edzés közben, ami akadályozza az izomfejlődést

Ezekre érdemes figyelned, ha fejlődni akarsz.

Íme a tökéletes bemelegítés felsőtest edzés előtt

A hasizmaidat és a karizmaidat is bemelegítheted a következő gyakorlatokkal.

A benned élő harcos - megjelent a Men's Health legújabb száma

Mondják, hogy ez a test évtizede. Mind jól akarunk kinézni, értékmérő a fizikum – egyikünk tesz érte, a másikunk meg mindig csak holnap kezdi...

Ha fontos az egészséged, whiskey-t iszol a bárban

Kiderült, hogy ez a legkevésbé veszélyes ital.

A tudomány szerint ez a létező legjobb motiváció

Alig tudsz elindulni edzeni? Ha a pénzed a tét, biztos, hogy kilépsz az ajtón!

Ilyennek kéne lennie az étrendednek a 40-es és a 50-es éveidben

Mutatjuk, mire érdemes figyelned ebben az időszakban.

4 gyors tipp, hogy jobban menjen a húzódzkodás

Még nem tudsz megcsinálni 5 szabályosat? Itt az idő, hogy megtanuld helyesen elvégezni!

Egyszerű öltözködési trükkök, amiktől magasabbnak tűnhetsz

Tényleg könnyen elérheted azt, hogy magasabbnak tűnj, csak néhány lépésre kell figyelned.

Nehezen alszol el? A telefon helyett a csajodat masszírozd!

Így vethetsz véget a sötétben forgolódásnak.

5 dolog, amitől alaposan lecsökken a libidód

Sokkal többet tudsz közülük te kontrollálni, mint az hinnéd!

A sporteszköz, ami nem hiányozhat az otthoni konditermedből

Könnyű tárolni, számtalan gyakorlathoz használhatod és nem is kerül sokba!

A hét táplálkozási tippje: az édesburgonya tényleg egészségesebb, mint a sima krumpli?

Sokan úgy tartják, ha édesburgonyát kérsz sütve a hagyományos helyett, akkor az egészségesebb opciót választod. Tényleg így van?

Olvasd el ezeket is

MINDIG ARRA BIZTATUNK, HOGY ADJ BELE MINDENT, DE MOST ELÉG LESZ AZ 50 SZÁZALÉK

Csak 2685 Ft