Figyelj oda, hogy eszel: gondold magad karcsúbbra

Valóban odafigyelsz arra, hogy mennyit eszel? Mielőtt kinyitod a szád, használd az agyad.

Valóban odafigyelsz arra, hogy mennyit eszel? Mielőtt kinyitod a szád, használd az agyad.

A kalóriák általában akkor kúsznak le a nyelőcsöveden, amikor épp másfelé figyelsz. Az a három apró falat, amit az imént nyeltél le, Fogadjunk, hogy alig vetted észre. próbálj ki valami újat: a tudatos étkezést. Tervezd meg étkezéseidet, és figyelj oda rájuk – előtte, közben és utána is. Egy tanulmányban azok, akik figyelmetlenül táplálkoztak, 34 százalékkal gyakrabban híztak el, mint a tudatos résztvevők. Első lépésként ismerd fel a különbséget az érzelmi és a fizikai éhség között. (Lásd a táblázatot.) Ha valódi, fizikai éhség jelentkezik, csillapítsd jó minőségű tápanyagokkal (például fehérjékkel és zöldségfélékkel). Ha csak lélekben vágysz az ételre, három szóval azonosítsd pillanatnyi érzelmi állapotodat (unott, frusztrált, szexre éhes), és találj egy módszert – séta, sakk, egy ölelés – a leküzdésükre, javasolja Dr. Susan Albers szakíró. Evés közben kerüld a TV-t és a hasonló figyelemelterelő tényezőket. Csak az ételre figyelj. Koncentrálj az ízére és az állagára. Lassan rágj. Lehetőleg a nem domináns kezedet használd. Két falat között tarts szünetet – ellenőrizd, hogy jóllaktál-e már. A maradék holnap is ízleni fog. – Katherine Dempsey

Fizikai éhség

  • Fokozatosan jelentkezik
  • A gyomrodban érzed
  • Bármilyen étel megteszi
  • Könnyű csillapítani

Érzelmi éhség

  • Hirtelen jelentkezik
  • Mentális sóvárgást érzel
  • Egy bizonyos ételre vágysz
  • Nehéz csillapítani
Olvasd el ezt is!
Olvasd el ezt is! A nevetséges falánk-diéta
A módszer, amivel csúcsra járathatod a HIIT edzést

Így lehetsz effektívebb a gyors gyakorlatok közben.

Rágod a körmöd? Ez az egy módszer az, ami beválhat a rossz szokás ellen!

Jeremy Glass, az amerikai Men’s Health szerzője megpróbált többféle módszerrel leszámolni a rossz szokásával. Kiderül, melyik vált be neki a legjobban:

A hét táplálkozási tippje: apró változtatások az étrendedben azért, hogy izmosabb legyél

Ha szeretnél felszedni egy kis izmot, nem csak az edzésre kell figyelned.

8 dolog, amivel a barátnőd szerint számolnod kell, ha összeköltöztök

Jól figyelj, mert ezeket mindenki átéli, aki összebútorozik a párjával!

A hét edzéstippje: ezt a teljes testet átmozgató, zsírégető edzéstervet neked is ki kell próbálnod!

5 gyakorlat, 55 ismétlés - nem tűnik túl nehéznek, ugye? Pedig izzadni fogsz.

Ezeken a munkahelyeken a leggyakoribb a válások aránya

Nem csak a munkamániások vannak ám veszélyben!

3 hiba edzés közben, ami akadályozza az izomfejlődést

Ezekre érdemes figyelned, ha fejlődni akarsz.

Íme a tökéletes bemelegítés felsőtest edzés előtt

A hasizmaidat és a karizmaidat is bemelegítheted a következő gyakorlatokkal.

A benned élő harcos - megjelent a Men's Health legújabb száma

Mondják, hogy ez a test évtizede. Mind jól akarunk kinézni, értékmérő a fizikum – egyikünk tesz érte, a másikunk meg mindig csak holnap kezdi...

Ha fontos az egészséged, whiskey-t iszol a bárban

Kiderült, hogy ez a legkevésbé veszélyes ital.

A tudomány szerint ez a létező legjobb motiváció

Alig tudsz elindulni edzeni? Ha a pénzed a tét, biztos, hogy kilépsz az ajtón!

Ilyennek kéne lennie az étrendednek a 40-es és a 50-es éveidben

Mutatjuk, mire érdemes figyelned ebben az időszakban.

4 gyors tipp, hogy jobban menjen a húzódzkodás

Még nem tudsz megcsinálni 5 szabályosat? Itt az idő, hogy megtanuld helyesen elvégezni!

Egyszerű öltözködési trükkök, amiktől magasabbnak tűnhetsz

Tényleg könnyen elérheted azt, hogy magasabbnak tűnj, csak néhány lépésre kell figyelned.

Nehezen alszol el? A telefon helyett a csajodat masszírozd!

Így vethetsz véget a sötétben forgolódásnak.

5 dolog, amitől alaposan lecsökken a libidód

Sokkal többet tudsz közülük te kontrollálni, mint az hinnéd!

A sporteszköz, ami nem hiányozhat az otthoni konditermedből

Könnyű tárolni, számtalan gyakorlathoz használhatod és nem is kerül sokba!

A hét táplálkozási tippje: az édesburgonya tényleg egészségesebb, mint a sima krumpli?

Sokan úgy tartják, ha édesburgonyát kérsz sütve a hagyományos helyett, akkor az egészségesebb opciót választod. Tényleg így van?

Olvasd el ezeket is

MINDIG ARRA BIZTATUNK, HOGY ADJ BELE MINDENT, DE MOST ELÉG LESZ AZ 50 SZÁZALÉK

Csak 2685 Ft