Kávéval a hosszabb életért

Ha sokat iszol belőle, tovább élhetsz - mondják harvardi kutatók.

Ha sokat iszol belőle, tovább élhetsz - mondják harvardi kutatók.

A szakértők 200.000 résztvevő életét követték nyomon 28 éven keresztül. Arra jöttek rá, hogy akik napi 3-5 csésze feketét ittak meg és nem dohányoztak, 15 százalékkal csökkentették az esélyüket arra, hogy olyan betegségben haljanak meg, ami a kávét nem fogyasztók körében népszerű volt.

Az egyik lehetséges ok az italban lévő antioxidáns, a klorogénsav - mondja dr. Frank Hu, a kutatás vezetője.

Ennek az anyagnak a hatására csökkent 19 százalékkal a szívbetegségek kialakulásának esélye. A cukorbetegség ellen is hatásos a kávé, hiszen a fogyasztóknak 24 százalékkal csökkent az esélyük a diabétesz kialakulására.

A fent említett betegségek mind a szervezetben lévő gyulladások miatt alakulnak ki. A klorogénsav viszont gyulladáscsökkentő hatásáról is ismert.

A szív-, és cukorbetegségen kívül a kávé csökkentheti a Parkinson-kór és más, neurológiai betegségek kialakulását is. A koffein fokozza a dopamintermelést, így véd téged.
Mivel a neurotranszmitterek számát is növeli, antidepresszáns hatása is van a kávénak.
Érdeames naponta 3-5 csészével innod, hogy kiélvezd az összes pozitív hatást.

Olvasd el ezt is!
A módszer, amivel csúcsra járathatod a HIIT edzést

Így lehetsz effektívebb a gyors gyakorlatok közben.

Rágod a körmöd? Ez az egy módszer az, ami beválhat a rossz szokás ellen!

Jeremy Glass, az amerikai Men’s Health szerzője megpróbált többféle módszerrel leszámolni a rossz szokásával. Kiderül, melyik vált be neki a legjobban:

A hét táplálkozási tippje: apró változtatások az étrendedben azért, hogy izmosabb legyél

Ha szeretnél felszedni egy kis izmot, nem csak az edzésre kell figyelned.

8 dolog, amivel a barátnőd szerint számolnod kell, ha összeköltöztök

Jól figyelj, mert ezeket mindenki átéli, aki összebútorozik a párjával!

A hét edzéstippje: ezt a teljes testet átmozgató, zsírégető edzéstervet neked is ki kell próbálnod!

5 gyakorlat, 55 ismétlés - nem tűnik túl nehéznek, ugye? Pedig izzadni fogsz.

Ezeken a munkahelyeken a leggyakoribb a válások aránya

Nem csak a munkamániások vannak ám veszélyben!

3 hiba edzés közben, ami akadályozza az izomfejlődést

Ezekre érdemes figyelned, ha fejlődni akarsz.

Íme a tökéletes bemelegítés felsőtest edzés előtt

A hasizmaidat és a karizmaidat is bemelegítheted a következő gyakorlatokkal.

A benned élő harcos - megjelent a Men's Health legújabb száma

Mondják, hogy ez a test évtizede. Mind jól akarunk kinézni, értékmérő a fizikum – egyikünk tesz érte, a másikunk meg mindig csak holnap kezdi...

Ha fontos az egészséged, whiskey-t iszol a bárban

Kiderült, hogy ez a legkevésbé veszélyes ital.

A tudomány szerint ez a létező legjobb motiváció

Alig tudsz elindulni edzeni? Ha a pénzed a tét, biztos, hogy kilépsz az ajtón!

Ilyennek kéne lennie az étrendednek a 40-es és a 50-es éveidben

Mutatjuk, mire érdemes figyelned ebben az időszakban.

4 gyors tipp, hogy jobban menjen a húzódzkodás

Még nem tudsz megcsinálni 5 szabályosat? Itt az idő, hogy megtanuld helyesen elvégezni!

Egyszerű öltözködési trükkök, amiktől magasabbnak tűnhetsz

Tényleg könnyen elérheted azt, hogy magasabbnak tűnj, csak néhány lépésre kell figyelned.

Nehezen alszol el? A telefon helyett a csajodat masszírozd!

Így vethetsz véget a sötétben forgolódásnak.

5 dolog, amitől alaposan lecsökken a libidód

Sokkal többet tudsz közülük te kontrollálni, mint az hinnéd!

A sporteszköz, ami nem hiányozhat az otthoni konditermedből

Könnyű tárolni, számtalan gyakorlathoz használhatod és nem is kerül sokba!

A hét táplálkozási tippje: az édesburgonya tényleg egészségesebb, mint a sima krumpli?

Sokan úgy tartják, ha édesburgonyát kérsz sütve a hagyományos helyett, akkor az egészségesebb opciót választod. Tényleg így van?

Olvasd el ezeket is

MINDIG ARRA BIZTATUNK, HOGY ADJ BELE MINDENT, DE MOST ELÉG LESZ AZ 50 SZÁZALÉK

Csak 2685 Ft