7 fogyókúrás tipp, hogy kevesebb kalóriát egyél!

Nyilván úgy is le lehet fogyni, hogy naponta megeszel egy Snickers-t, de a súlyveszteség minősége is számít- ki vágyik vézna testalkatra és satnya izmokra? A fogyás titka: egyél kevesebbet és égess több kalóriát.

Nyilván úgy is le lehet fogyni, hogy naponta megeszel egy Snickers-t, de a súlyveszteség minősége is számít- ki vágyik vézna testalkatra és satnya izmokra? A fogyás titka: egyél kevesebbet és égess több kalóriát.

Olvasd el ezt is!

De nem is igazán a súlyveszteségre, hanem a testzsírszázalék csökkenésére vágysz, tehát arra, hogy minél több izmod maradjon, mialatt ledobod a fölös kilókat. Igen, lehetséges egyszerre fogyni és izmokat növeszteni. Pár nagyon egyszerű trükkel csökkentheted a kalória-bevitelt, méghozzá számolgatás, méricskélés, vagy bármilyen radikális változtatás nélkül!

1. Egyél a másik kezeddel

Egyszerű, igaz? Ha jobbkezes vagy, vedd a villát a balba és fordítva. Miért működik ez? Mert lelassít és minél lassabban eszel, annál kevesebbet fogyasztasz. Ráadásul jobban megdolgoztatja az agyad, ami sohasem lehet rossz.

2. Válaszd szét

Ne hagyd, hogy az ételek érintkezzenek a tányéron. Oké, ez úgy hangzik mint egy kényszerbeteg tanácsa, holott mindössze az adagok elkülönítéséről szól. Nem azt kell megváltoztatnod, amit eszel, ez a módszer abban segít, hogy csökkentsd a mennyiségeket, ami remek első lépés az életmódváltás irányába.

3. Le a villával

Minden falat közben tedd le a villádat, mivel ez is abban segít, hogy lassabban egyél. Az agynak nagyjából 15-20 percre van szüksége, hogy jóllakottságot érezzen, így ha habzsolsz, jóval több ételt fogyasztasz, mint amire valójában szükséged van. Hagyd, hogy az agyad jelezze a jóllakottságot a gyomrod helyett.

4. Rágj

Rágd meg alaposabban az ételt. Akad, aki azt állítja, hogy minden egyes falatot 39-szer kell megrágni, míg egy másik iskola az 54-re esküszik. A lényeg persze nem ez: ha egy kicsit is tovább rágod a falatot, egyrészt jobban érzed majd az ételek ízét,másrészt ez is lassítja az evést. Tehát most, hogy a villát minden egyes falat között leteszed, több időd lesz alaposan megrágni az ennivalót.

5. Kapcsolj ki

Mindegy hogy mobilról, könyvről vagy a tévéről van szó, ha valami elvonja a figyelmed, észrevétlenül is többet fogyasztasz. Ez az egyik legérzékenyebb téma, pedig látszólag nem nagy ügy. de gondolj csak bele: hányszor nyomkodod a mobilod ebéd közben, hányszor viszel magaddal olvasnivalót az étkezőbe, hányszor nézed a meccset az étteremben? Ehelyett teljes erőbedobással koncentrálj a veled együtt evőkre,. Jobb esetben hallasz valami érdekeset is, de az sem nagy ügy ha csak szimplán kevesebbet eszel.

6. Kezdd salátával

Az éttermekben mindig kenyereskosarat tesznek az asztalokra. Bezzeg, ha a kosarak salátával lennének megtöltve… ha otthon is vagy, kezdd a menüt egy tál salátával, és biztos, hogy összességében kevesebbet fogsz enni. Nyilván a saláta nem egy halom sajtot, bacont és tejszínes öntetet jelent… de ez már más tészta. A zöldségek kifejezetten laktatóak, így kevesebb hely marad a ’nehezebb’ kalóriáknak.

7. Folytasd zöldséggel

A zöldségek és gyümölcsök tegyék ki a fogás nagy részét. Szereted a wokban készült ételeket? Remek! Használj zöldségeket alapnak, add hozzá a húst vagy a tofut és ízesítsd kedvedre. Zabkását ennél reggelire? Először töltsd meg a tálkát bogyós gyümölcsökkel, csak ezután add hozzá a kész zabkását. Így a zöldségek és gyümölcsök dominálnak a táplálkozásodban, a többi pedig csak kitölti az űrt.

Kész is van. Hét egyszerű módszer a kalóriabevitel csökkentésére anélkül, hogy bármit is méricskélned és számolgatnod kellett volna.

Terry Crews fitneszfailjei mosolyt csalnak az arcodra

A kibikkantott színész vicces dolgokat idézett fel a múltjából.

A legjobb kütyük listája: 5 eszköz, amit az elsők között pakolj be, ha nyaralni mész

Az nem kérdés, hogy a nyaralásra is viszed magaddal a telefonodat, hiszen a fotózáson és az irigylésre méltó képek posztolásán kívül valószínűleg a GPS-t is használod rajta és utazás közben a kedvenc dalaidat hallgatod.

Az egyetlen dolog, amire figyelned kell, ha a nyaralás alatt formában szeretnél maradni

Itt a nyár – és gondolom, mindenkinek készen van már a strandforma (ugye?!). Jönnek a nyaralások is és bizony, az ember elkezd pánikolni. Végülis 12-14 hetet szenvedtünk azért, hogy formába kerüljünk, és nem szeretnénk mindezt egyetlen hét alatt tönkretenni. Valamit ki kéne találni. Nézzük, hogy milyen trükkökkel tudjuk magunkat formában tartani a nyaralás alatt!

A napi 10.000 lépést akár le is cserélheted ezekre a célokra, ha fittebb szeretnél lenni!

Sokáig a csapból is az folyt, hogy ha naponta megteszel 10.000 lépést, sokat tettél az egészségedért.

Itt a szuperegyszerű megoldás a folyamatosan lecsúszó slicc ellen!

Nincs kínosabb annál, mint mikor csak hazaérve döbbensz rá, hogy órák óta lecsúszott cipzárral mászkáltál a munkahelyeden és a városban.

A hét táplálkozási tippje: egy új kutatás szerint a telített zsírok fogyasztása stresszesebbé tesz

Ha rossz napod volt, valószínűleg csak arra vársz, hogy minél hamarabb hazaérj és betermeld a hűtőd egész tartalmát. Mire találták ki a csipszet és az egészségtelen kajákat, ha nem erre?

A medúzacsípés kezelése: a legjobb trükkök, amit ilyenkor bevethetsz

Az olasz és horvát tengerpartokon nem árt vigyázni, hiszen egyes területeken nagy esély van arra, hogy téged is megcsíp egy medúza. De ne aggódj, a medúzacsípést könnyen lehet kezelni, csak néhány tanácsot kell észben tartanod!

Foci-vb és csajozás: a világbajnokság ideje alatt van a legnagyobb esélyed arra, hogy felszedj valakit!

Szakértők szerint jövőre körülbelül 2.5 milliárd ember használ majd okostelefont, közülük pedig 97 millióan lesznek jelen az online társkereső oldalakon és applikációkon. Hogy mi felel ezért? Az idei labdarúgó-világbajnokság.

A hét edzéstippje: így segít a lábizmok erősítése abban, hogy jobban megküzdj a stresszel

Azok a gyakorlatok, amikkel erősítheted a lábizmaidat nem csak a fizikumodnak tesznek jót, hanem egy új kutatás szerint az agyadra is szuper hatással vannak!

Kínzó kérdés: miért visel két órát Diego Maradona?

Nincs foci Maradona nélkül. És ő pedig nem létezik két óra nélkül. Ha kiszúrod a tömegben a vb-n, akkor biztos fel fog tűnni, hogy mindkét csuklóján ott virít egy-egy szép darab, de vajon mi célt szolgálnak.

6 medicinlabdás gyakorlat a kőkemény hasizomért

Így dobd fel a szimpla felüléseket, aztán mehetsz is villogni a strandra.

Meglepő! Egy szakértő szerint ezért csalja meg a legtöbb nő a párját

Nem gondoltunk volna arra, hogy ez a módszer akár a kapcsolat megmentését is jelentheti. Egy szakértő szerint viszont a legtöbb nő nem azért lép félre, mert nem szereti a párját - pont ellenkezőleg.

Ez történik a testeddel, ha minden nap megeszel 3 datolyát

A datolya az egyik legédesebb gyümölcs, nem véletlenül ez adja a paleo és a nyersvegán sütemények alapját. Attól függetlenül, hogy nyersen is lehet fogyasztani, legtöbbször mégis aszalva veszik, így ugyanis könnyen leturmixolható és még könnyebben lehet vele helyettesíteni a cukrot.

5 fitneszprofil, amit be kell követned, ha motivációra vágysz

Ezek az emberek erőt adhatnak, ha nehezen veszed rá magad a mozgásra.

Ezt a fitnesz tesztet végzik el a FIFA bírói a foci-vb előtt! Neked sikerül?

Mark Geiger, futballbíró mesélte el, hogy milyen teszteket kell neki és kollégáinak elvégezniük ahhoz, hogy bírják a strapát a meccsek alatt, és miért annyira fontos, hogy jó kondiban legyenek.

Szabit vett ki a gyári munkás, hogy zsebre tehesse Messit a vb-n

Birkir Már Saevarsson a profi futball mellett kőkeményen megdolgozik a pénzéért.

Ne keress tovább! Ez a 3 legjobb férfi parfüm nyárra

Ha nyár, akkor tengerpart, nyaralás, grillezés és persze küzdelem a forró idővel. Viszont még egy fontos dolgot meg kell tenned az évszak elején: érdemes lecserélned a parfümödet egy olyanra, ami kicsit jobban illik a forró napokhoz.

Mindent a lézeres szemműtétekről! Előnyök, hátrányok és lehetséges mellékhatások

Egyre többen vetik alá magukat lézeres szemműtétnek annak érdekében, hogy szemüveg és kontaktlencse nélkül teljenek a mindennapjaik. De mennyire biztonságos a szemműtét és milyen mellékhatásai lehetnek? Utánajártunk.

Lábborotválás férfiaknak: most akkor kell szőrteleníteni, vagy nem?

Az utóbbi időben egyre többen keresnek rá arra a kérdésre, hogy a férfiaknak is borotválniuk kell-e a lábukat. Az amerikai Men’s Health pedig még kutatást is végzett a lábborotválás témakörében, ami érdekes eredményekkel zárult.

Olvasd el ezeket is

Tedd meg velünk az első lépést! Most egyéves előfizetés 5370 Ft helyett csupán 2685 Ft

Csak 2685 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem