7 fogyókúrás tipp, hogy kevesebb kalóriát egyél!

Nyilván úgy is le lehet fogyni, hogy naponta megeszel egy Snickers-t, de a súlyveszteség minősége is számít- ki vágyik vézna testalkatra és satnya izmokra? A fogyás titka: egyél kevesebbet és égess több kalóriát.

Nyilván úgy is le lehet fogyni, hogy naponta megeszel egy Snickers-t, de a súlyveszteség minősége is számít- ki vágyik vézna testalkatra és satnya izmokra? A fogyás titka: egyél kevesebbet és égess több kalóriát.

Olvasd el ezt is!

De nem is igazán a súlyveszteségre, hanem a testzsírszázalék csökkenésére vágysz, tehát arra, hogy minél több izmod maradjon, mialatt ledobod a fölös kilókat. Igen, lehetséges egyszerre fogyni és izmokat növeszteni. Pár nagyon egyszerű trükkel csökkentheted a kalória-bevitelt, méghozzá számolgatás, méricskélés, vagy bármilyen radikális változtatás nélkül!

1. Egyél a másik kezeddel

Egyszerű, igaz? Ha jobbkezes vagy, vedd a villát a balba és fordítva. Miért működik ez? Mert lelassít és minél lassabban eszel, annál kevesebbet fogyasztasz. Ráadásul jobban megdolgoztatja az agyad, ami sohasem lehet rossz.

2. Válaszd szét

Ne hagyd, hogy az ételek érintkezzenek a tányéron. Oké, ez úgy hangzik mint egy kényszerbeteg tanácsa, holott mindössze az adagok elkülönítéséről szól. Nem azt kell megváltoztatnod, amit eszel, ez a módszer abban segít, hogy csökkentsd a mennyiségeket, ami remek első lépés az életmódváltás irányába.

3. Le a villával

Minden falat közben tedd le a villádat, mivel ez is abban segít, hogy lassabban egyél. Az agynak nagyjából 15-20 percre van szüksége, hogy jóllakottságot érezzen, így ha habzsolsz, jóval több ételt fogyasztasz, mint amire valójában szükséged van. Hagyd, hogy az agyad jelezze a jóllakottságot a gyomrod helyett.

4. Rágj

Rágd meg alaposabban az ételt. Akad, aki azt állítja, hogy minden egyes falatot 39-szer kell megrágni, míg egy másik iskola az 54-re esküszik. A lényeg persze nem ez: ha egy kicsit is tovább rágod a falatot, egyrészt jobban érzed majd az ételek ízét,másrészt ez is lassítja az evést. Tehát most, hogy a villát minden egyes falat között leteszed, több időd lesz alaposan megrágni az ennivalót.

5. Kapcsolj ki

Mindegy hogy mobilról, könyvről vagy a tévéről van szó, ha valami elvonja a figyelmed, észrevétlenül is többet fogyasztasz. Ez az egyik legérzékenyebb téma, pedig látszólag nem nagy ügy. de gondolj csak bele: hányszor nyomkodod a mobilod ebéd közben, hányszor viszel magaddal olvasnivalót az étkezőbe, hányszor nézed a meccset az étteremben? Ehelyett teljes erőbedobással koncentrálj a veled együtt evőkre,. Jobb esetben hallasz valami érdekeset is, de az sem nagy ügy ha csak szimplán kevesebbet eszel.

6. Kezdd salátával

Az éttermekben mindig kenyereskosarat tesznek az asztalokra. Bezzeg, ha a kosarak salátával lennének megtöltve… ha otthon is vagy, kezdd a menüt egy tál salátával, és biztos, hogy összességében kevesebbet fogsz enni. Nyilván a saláta nem egy halom sajtot, bacont és tejszínes öntetet jelent… de ez már más tészta. A zöldségek kifejezetten laktatóak, így kevesebb hely marad a ’nehezebb’ kalóriáknak.

7. Folytasd zöldséggel

A zöldségek és gyümölcsök tegyék ki a fogás nagy részét. Szereted a wokban készült ételeket? Remek! Használj zöldségeket alapnak, add hozzá a húst vagy a tofut és ízesítsd kedvedre. Zabkását ennél reggelire? Először töltsd meg a tálkát bogyós gyümölcsökkel, csak ezután add hozzá a kész zabkását. Így a zöldségek és gyümölcsök dominálnak a táplálkozásodban, a többi pedig csak kitölti az űrt.

Kész is van. Hét egyszerű módszer a kalóriabevitel csökkentésére anélkül, hogy bármit is méricskélned és számolgatnod kellett volna.

Itt a bizonyíték arra, hogy a legtöbb férfinak jobban bejönnek a szőke nők

Egy új kutatásból az is kiderül, miért szavaz több férfi a szőkékre.

Ha erre a kis izomcsoportra is szánsz időt, sokkal többet emelhetsz!

Nem csak a fogásodat érdemes ám erősíteni ahhoz, hogy látványosabb eredményeket érj el a teremben!

5 jel, hogy dehidratált vagy, aminek semmi köze a szomjúsághoz

Ha szomjas vagy, akkor már késő, mert dehidratálttá vált a szervezeted - állítják sokan. De nem csak az italok utáni vágyakozás utalhat arra, hogy a tested szomjazik!

A 6 leggyakoribb hiba húzódzkodás közben

Így csináld, ha fejlődni akarsz.

Túlzásba viszed a mozgást? Az exorexia létező betegség, de a férfiak keveset beszélnek róla

Mutatjuk, mikor jelent már tényleg problémát az, ha elmész edzeni.

A hét táplálkozási tippje: pontosan ekkora adagot érdemes fogyasztani 8 népszerű ételből, hogy egészséges maradj

Ha odafigyelsz a táplálkozásodra, érdemes az adagokra is kicsit nagyobb hangsúlyt fektetni.

A jóganap az új pihenőnap

A kitartott pózok még a sérülésektől is megkímélnek.

4 szakálltípus, amit érdemes kipróbálnod! (Még akkor is, ha nem egyenletes az arcszőrzeted)

A férfiak szeretik az egyszerűséget mindenben, így a szakállak terén is.

Hallottál már a kávélisztről? Ez a legújabb szuperkaja!

A lisztről valószínűleg nem a koffein jut eszedbe. Nyugi, nem vagy egyedül. A kávéliszt viszont egyre népszerűbb, sokan pedig tápanyagokkal teli csodaként tekintenek rá. De tényleg annyira szuper, vagy csak felhájpolták?

A hét edzéstippje: érdemes minden egyes nap hasaznod, hogy lásd az edzés eredményét?

Ha nyárra már kockás hasat akarsz villantani, azért már jó korán el kell kezdeni dolgozni - például most.

A bicikli virágoztathatja fel a szexuális életedet

Egy kis tekerés és minden egyenesbe jön.

Nincs izomnövelés és erősödés túlterhelés nélkül - személyi edzőnk tanácsai a konditermi fejlődéshez

Ha besétálunk a terembe és körülnézünk, rengeteg embert látunk, aki edz. Különféle gyakorlatokat végeznek, gyakran erőlködnek és izzadnak, ezzel a kemény edzés látszatát keltve. Ha valaki nem jártas az edzésben, nem edz 4-5 éve, akkor tényleg csak keményen edző embereket lát.

3 jó okunk van arra, hogy elfelejtsd a kései vacsorát

Riasztó adatokkal szembesültek a szakemberek.

Rossz hír vegáknak: egy kutatás szerint sokkal kevesebb szexben van részük, mint a húsevőknek

Ha egy finom steak felér számodra egy orgazmussal, akkor van még egy jó hírünk: egy új kutatás szerint a húsevő emberek többször szexelnek, mint a vegetáriánus társaik.

Kettő az egyben: A szuperszett, ami a tricepszedet és a hasadat is megdolgoztatja

Milyen gyakran dolgoztatod meg a tricepszedet és a törzsizmaidat egyetlen gyakorlattal?

To-do list menti meg az álmatlan éjszakákat

Sosem volt még ilyen egyszerű az elalvás.

Gondoltad volna? A nyújtástól több mint 300%-kal nőhet az izomtömeged!

Ha az edzés végeztével szánsz időt a nyújtásra is, sokkal hamarabb elérheted a céljaidat!

Olvasd el ezeket is

MINDIG ARRA BIZTATUNK, HOGY ADJ BELE MINDENT, DE MOST ELÉG LESZ AZ 50 SZÁZALÉK

Csak 2685 Ft