Edzés hajnalban? 7 tipp, amivel megkönnyíted a saját dolgodat

Ezeket vesd be a biztos siker érdekében.
Forrás: Getty Images

Ezeket vesd be a biztos siker érdekében.

Attól még, hogy azt hiszed, nem vagy koránkelő típus, nem biztos, hogy meg kell fosztanod magad a hajnali tréningek örömétől. A tudomány többször is bizonyította már, hogy 66 nap kell egy új szokás megszilárdításához, úgyhogy, ha gyorsan nem is, de összejöhet az életmódváltás. Az alábbiakban azokat a tippeket szedtük össze, amik megkönnyítik ezt.

1. Pozitív cél

Fontos, hogy ne azért kelj korán, mert előző nap sok csoki csúszott le. Ezzel csak azt éred el, hogy a tréninget büntetésként fogod megélni. Inkább gondolkodj pozitívan: "most megyek edzeni, így munka után több időt tölthetek a családommal." Mikor megszólal az ébresztőd, ismételd el ötször ezt a mondatot.

2. Hivatalos program

Írd be a naptáradba, vagy a telefonodba az edzésed időpontját, és fogd fel úgy a dolgot, mintha egy orvosi kezelésre mennél. Azt sem mondanád le, ugye?

3. A kedvenc tréning

Egyértelműnek tűnik sokan mégis olyan edzésmódszert választanak reggelre, amit utálnak. Kinek lenne kedve ezért felkelni? Ilyenkor olyan mozgásformát érdemes választanod, amit szeretsz.

Olvasd el ezt is!

4. Megbízhatóság

Az is sokat segíthet az ébredésben, ha valaki számít rád. Keress egy edzőpartnert, így már csak azért sem fogsz visszadőlni, mert nem akarod cserbenhagyni őt.

5. Felkészülés

Készítsd ki a felszerelésedet este, így reggel nem kell szöszölnöd a keresgéléssel.

6. Az ébresztőóra helye

Fontos, hogy ne az ágyad mellé helyezd, mert így fekve is ki tudod majd nyomni. Jó helyen lesz az a szoba másik felében, így legalább talpra kell állnod, onnantól pedig már nincs visszaút.

7. Extra motiváció

Érdemes megajándékoznod magad a reggeli edzés után. Egy forró kávé, vagy egy finom reggeli gondolata jó motiváló erőt jelenthet egy hűvös hajnalon.

A regeneráció alapszabályai: 4 kulcsfontosságú tényező, amire érdemes figyelni

Azt hiszem, mindenki tudja – de ha nem, akkor most megtudja -, hogy az izmok nem az edzések közben nőnek. Sőt, a futóteljesítményünk sem az edzés közben javul.

A horkolásod rosszabb hatással van a kapcsolatodra, mint gondolnád!

1500 ember mondta el a véleményét a témával kapcsolatban, és kiderült, hogy egyáltalán nem boldogok.

A legjobb módszer az izomláz csökkentésére

Az izomláz lehet a sikeres edzés jele.

5 ok, amiért óriási szükségünk van D-vitaminra

Így hasznosítja a szervezetünk a napfény ajándékát.

Íme az allergia legújabb ellenszere: a gin tonik

Ha keresel egy okot arra, hogy munka után leguríts egy gin tonikot, akkor most mutatunk egyet.

Mi számít vonzónak? A tudomány szerint ezek a tulajdonságok mindenképp

A szerelmet nehéz leírni, megfogalmazni. A tudomány viszont segíthet abban, hogy megmagyarázza, pontosan miért is vonzódsz valakihez.

Tedd ezt, hogy produktívabbá válj - Elon Musk emailjében 5 fontos tanácsot is találsz

Ha nem tudnád, Elon Musk a SpaceX és a Tesla CEO-ja, de ő alapította a The Boring Company nevű céget és nem is olyan rég kilőtt egy autót az űrbe.

Dwayne Johnson 3. gyereke is megszületett!

Tegnap vált háromszoros apává a Szikla.

Ez történik, ha nem kezeled a szexuális úton terjedő betegségeket

Lehet, hogy a tünetek idővel megszűnnek, de súlyos következményekkel kell számolnod, ha nem kezeled a nemi betegségeket.

Így kerülheted el, hogy túl keveset egyél edzés előtt

Ha nem eszel eleget és edzés előtt sem ügyelsz arra, hogy megfelelően feltöltsd a szervezeted raktárait, hogyan várhatod el, hogy lásd az edzés eredményét?

Borzalmas volt az első alkalom? A tudomány szerint emiatt nem kell aggódnod

Volt már olyan, hogy minden összejött, csak épp az első szex sikerült katasztrofálisan?

A hét táplálkozási tippje: tényleg hatásos a vércsoport-diéta?

A vércsoport-diéta megint egyre népszerűbb. De tényleg olyan hatásos, mint ahogy azt sokan állítják? Ennek jártunk utána.

Kiderült, mit alakítanának át a férfiak a testükön! Mit szólsz az eredményekhez?

Egy új kutatás arra derített fényt, hogy a férfiak is szívesen változtatnának a kinézetükön. Mutatjuk, melyik testrészek az érintettek.

A Harvard professzora szerint ezt az 5 ételt napi szinten kéne fogyasztanunk

Teresa Fung szerint ezek tartalmazzák a legtöbb tápanyagot.

Ezért érdemes rendszeresen kimchit fogyasztanod

Dél-Korea kincse nagyon jó hatással van a szervezetre.

Kerüld el a kiégést ezzel a négyhetes módszerrel!

A jó idő beköszöntével senkinek nincs kedve bent ülni az irodában. Egyre többször kalandozik el az agyad, egyre kevésbé érdekel a munka.

Zokni vagy nem zokni? Erre figyelj a választásnál, hogy tökéletessé tedd a megjelenésed

Itt egy kis segítség, hogy el tudd dönteni, milyen zoknit válassz a különböző ruháidhoz.

A hét edzéstippje: készülj ezzel az edzéstervvel a nyárra!

Ha nyár, akkor strandszezon, vagyis egyre több időt töltesz rövidnadrágban.

Olvasd el ezeket is

MINDIG ARRA BIZTATUNK, HOGY ADJ BELE MINDENT, DE MOST ELÉG LESZ AZ 50 %

Csak 1335 Ft