Edzés hajnalban? 7 tipp, amivel megkönnyíted a saját dolgodat

Edzés hajnalban? 7 tipp, amivel megkönnyíted a saját dolgodat
Forrás: Getty Images

Ezeket vesd be a biztos siker érdekében.

Attól még, hogy azt hiszed, nem vagy koránkelő típus, nem biztos, hogy meg kell fosztanod magad a hajnali tréningek örömétől. A tudomány többször is bizonyította már, hogy 66 nap kell egy új szokás megszilárdításához, úgyhogy, ha gyorsan nem is, de összejöhet az életmódváltás. Az alábbiakban azokat a tippeket szedtük össze, amik megkönnyítik ezt.

1. Pozitív cél

Fontos, hogy ne azért kelj korán, mert előző nap sok csoki csúszott le. Ezzel csak azt éred el, hogy a tréninget büntetésként fogod megélni. Inkább gondolkodj pozitívan: "most megyek edzeni, így munka után több időt tölthetek a családommal." Mikor megszólal az ébresztőd, ismételd el ötször ezt a mondatot.

2. Hivatalos program

Írd be a naptáradba, vagy a telefonodba az edzésed időpontját, és fogd fel úgy a dolgot, mintha egy orvosi kezelésre mennél. Azt sem mondanád le, ugye?

3. A kedvenc tréning

Egyértelműnek tűnik sokan mégis olyan edzésmódszert választanak reggelre, amit utálnak. Kinek lenne kedve ezért felkelni? Ilyenkor olyan mozgásformát érdemes választanod, amit szeretsz.

Olvasd el ezt is!

4. Megbízhatóság

Az is sokat segíthet az ébredésben, ha valaki számít rád. Keress egy edzőpartnert, így már csak azért sem fogsz visszadőlni, mert nem akarod cserbenhagyni őt.

5. Felkészülés

Készítsd ki a felszerelésedet este, így reggel nem kell szöszölnöd a keresgéléssel.

6. Az ébresztőóra helye

Fontos, hogy ne az ágyad mellé helyezd, mert így fekve is ki tudod majd nyomni. Jó helyen lesz az a szoba másik felében, így legalább talpra kell állnod, onnantól pedig már nincs visszaút.

7. Extra motiváció

Érdemes megajándékoznod magad a reggeli edzés után. Egy forró kávé, vagy egy finom reggeli gondolata jó motiváló erőt jelenthet egy hűvös hajnalon.

Tovább olvasok
Az 5 legjobb edzőcipő, nem csak futáshoz

Mutatjuk, melyek jelenleg a legjobb lábbelik.

Ha meg tudsz csinálni ennyi fekvőtámaszt, tovább fogsz élni, mint az átlag

A sokoladú gyakorlat csökkenti a szívproblémák kialakulásának kockázatát.

A 8 legjobb óvszer, hogy elképesztő élmény legyen a szex

Ha azt hiszed a gumi rossz, akkor minden bizonnyal nem a megfelelőt használod.

Így csökkentheted természetes úton a vérnyomásodat

Mutatunk pár módszert, amik hasznosak lehetnek, ha problémáid vannak a dologgal.

A tudomány azt is tudja, miért vagy ideges, amikor éhes vagy

Biztos, hogy neked is ismerős az érzés, amikor kopognak a szemeid az éhségtől, és ilyenkor még a legkisebb apróságon is képes vagy felrobbanni.

Mutatjuk az All-Star hétvége legnagyobb zsákolásait - videó

Hamidou Diallo lopta el a show-t a Charlotte-ban rendezett gálán.

Így segíti az edzés utáni étkezés a zsírégetést

A legújabb tanulmány szerint éhgyomorra érdemes tréningezni.

Mutatjuk az 5 legjobb kosaras cipőt

Egyáltalán nem mindegy, mit viselsz a hétvégi pattogtatáson.

A párkapcsolat megmentője: Az okoságy, ami visszagurítja a párodat az ő térfelére!

Simán lehet, hogy néhány szerelem ennek a furcsa találmánynak köszönhetően menekül meg.

A szaunázás 3 legnagyobb előnye

30 perces üldögélés sosem volt még ilyen hasznos.

Mutatjuk, hogyan óvhatod meg a herezacskódat

Szakember válaszol végre az égető altáji kérdésre.

Az ugrókötelezés 3 legnagyobb előnye

Ha türelmetlen természet vagy, ezt neked találták ki.

Ezért érdemes rendszeresen kimcsit fogyasztanod

Dél-Korea kincse nagyon jó hatással van a szervezetre.

Az 5 leggyakoribb buktató súlyzós edzés közben

Ne verd át magad, figyelj a helyes végrehajtásra!

Kőkemény kockahas - 3 tipp felüléshez

Így biztosan nem dolgozol hiába.

4 meglepő dolog, ami kellemetlen szájszagot eredményez

Ezekre figyelj, ha nem akarod megkeseríteni beszélgetőtársaid életét.

Ölben tartod a laptopod? A cerkád nem díjazza a dolgot

Chicagói szakemberek tették helyre egyszer s mindenkorra a kérdést.

Az edzésmentes élet károsabb, mint a dohányzás és a cukorbetegség

A tudomány ismét bebizonyította, hogy erősen ajánlott mozogni.

Olvasd el ezeket is

4 LAPSZÁM MOST 3980 FT HELYETT CSAK 1980 FT

Csak 1980 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem