Fejleszd tovább a deadlftet!

Ha párszor megállsz a gyakorlat elvégzése közben, nagy előnyökhöz juthasz.

Néha a fejlődés leggyorsabb módja, ha megállsz. A videóban látható, ahogy BJ Gaddour is ezt teszi a deadlift elvégzése közben. Ha követed a példáját, hamarosan nehezebb súlyokkal végezheted a gyakorlatot.

A lényeg, hogy azoknál a pontoknál állj meg, amik általában lelassítanak. Ezek általában a súly megemelése utáni pillanat, a gyakorlat középső része és közvetlenül a vége előtti utolsó mozdulat. Ha viszont mindegyik résznél megállsz 1-5 másodpercre, a gyakorlat legfontosabb részeit fejlesztheted - ráadásul a hasizmod is-, így több ismétlést tudsz elvégezni nehezebb súllyal.

Olvasd el ezt is!
3 dolog, amitől izmot veszíthetsz - semmi közük az edzéshez!

Hiába teszel meg mindent az izomnövelésért, mégsem látszik az eredmény? Vagy úgy érzed, az utóbbi időben egy csomó izomtól megszabadultál?

A death metal jógánál intenzívebb edzéssel biztos, hogy nem találkoztál!

Vedd ki a szekrényből a Slayer pólódat és hörögj, ahogy csak tudsz!

7 jel, ami arra utal, hogy betegesen nárcisztikus a személyiséged

Jó, ha szereted magad, de mindennek van határa.

6 tipp, hogy mindig friss és illatos legyen az alsógatyád tartalma

Egyből a lényegre térünk: muszáj figyelned arra, hogy mindig friss legyen a csomagod. És nem csak amiatt, hogy ne érjen kellemetlenség, amikor egy nő előtt leveszed, hanem azért is, hogy egészséges maradj.

Ez az egészséges szokás sokat segít abban, hogy jobban szerepelj Tinderen

Ha szeretnél jobban teljesíteni a társkeresőn, nem csak a profilképedre és a jó nyitóüzenetre érdemes figyelned.

Teszteld a fittségedet a 100 ismétléses kihívással!

Választhatsz, hogy guggolással vagy fekvenyomással szeretnéd-e próbára tenni az erődet.

Hol kell tárolni és mikor kell cserélni a borotvapengéket? Mindkét kérdésre itt a válasz!

A kipirosodott bőr, a benőtt szőrszálak és egy csomó borotválkozás közben fellépő sérülés megelőzhető!

Itt a bizonyíték arra, hogy a legtöbb férfinak jobban bejönnek a szőke nők

Egy új kutatásból az is kiderül, miért szavaz több férfi a szőkékre.

Ha erre a kis izomcsoportra is szánsz időt, sokkal többet emelhetsz!

Nem csak a fogásodat érdemes ám erősíteni ahhoz, hogy látványosabb eredményeket érj el a teremben!

5 jel, hogy dehidratált vagy, aminek semmi köze a szomjúsághoz

Ha szomjas vagy, akkor már késő, mert dehidratálttá vált a szervezeted - állítják sokan. De nem csak az italok utáni vágyakozás utalhat arra, hogy a tested szomjazik!

A 6 leggyakoribb hiba húzódzkodás közben

Így csináld, ha fejlődni akarsz.

Túlzásba viszed a mozgást? Az exorexia létező betegség, de a férfiak keveset beszélnek róla

Mutatjuk, mikor jelent már tényleg problémát az, ha elmész edzeni.

A hét táplálkozási tippje: pontosan ekkora adagot érdemes fogyasztani 8 népszerű ételből, hogy egészséges maradj

Ha odafigyelsz a táplálkozásodra, érdemes az adagokra is kicsit nagyobb hangsúlyt fektetni.

A jóganap az új pihenőnap

A kitartott pózok még a sérülésektől is megkímélnek.

4 szakálltípus, amit érdemes kipróbálnod! (Még akkor is, ha nem egyenletes az arcszőrzeted)

A férfiak szeretik az egyszerűséget mindenben, így a szakállak terén is.

Hallottál már a kávélisztről? Ez a legújabb szuperkaja!

A lisztről valószínűleg nem a koffein jut eszedbe. Nyugi, nem vagy egyedül. A kávéliszt viszont egyre népszerűbb, sokan pedig tápanyagokkal teli csodaként tekintenek rá. De tényleg annyira szuper, vagy csak felhájpolták?

A hét edzéstippje: érdemes minden egyes nap hasaznod, hogy lásd az edzés eredményét?

Ha nyárra már kockás hasat akarsz villantani, azért már jó korán el kell kezdeni dolgozni - például most.

A bicikli virágoztathatja fel a szexuális életedet

Egy kis tekerés és minden egyenesbe jön.

Olvasd el ezeket is

MINDIG ARRA BIZTATUNK, HOGY ADJ BELE MINDENT, DE MOST ELÉG LESZ AZ 50 SZÁZALÉK

Csak 2685 Ft