A túl sok munkától hízol el?

Ha hízásra hajlamos vagy, jusson eszedbe: nem a súlyodért fizetnek.

Ha hízásra hajlamos vagy, jusson eszedbe: nem a súlyodért fizetnek.

Ha heti 40 óránál többet dolgozol, 8 százalékkal nagyobb az esélyed az elhízásra, állítja egy kutatás. Ha pedig sokat utazol (havonta több mint 20 éjszakát töltesz máshol), 92 százalékkal nagyobb az esélyed arra, hogy felszedj pár kilót, mint ha csak havi 6-szor kelnél útra.

dolgozol?

Tégy úgy, mintha te fizetnél, még akkor is, ha céges számlára rendelsz.

Sőt, főleg akkor, ha a fent említett helyzet áll fenn. “Az emberek rossz döntéseket hoznak -isznak még egy pohárral, steaket vacsoráznak-, ha ügyféllel találkoznak”- állítja dr. Andrew Rundle, a Columbia Egyetem kutatója. Ha a cég pénzét szórhatod is, rendelj inkább salátát vagy tonhalat ebédre.

Mozogj.

Állj fel az asztaltól, néhányszor sétálj, lépcsőzz munkaidőben, vagy járj edzeni ebédidőben. Hotelben éjszakázol? Keress egy bárhol elvégezhető edzéstervet a menshealth.hu oldalon.

Meditálj.

Ha ki sem látszol a munkából, olyan stresszes leszel, hogy még akkor is enni fogsz, amikor valójában nem is vagy éhes. A meditáció segíthet. A Journal of Consumer Research kutatása szerint a mindfulness meditáció (jelentudatosság) segíthet a pluszkilók távol tartásában. Az iTunes-on találsz ehhez való albumokat.

kirúgtak?

Lehet, hogy túl sokat meditáltál az irodában az élet igazságtalanságairól, ezért a HR-es jobbnak látta, ha mást keres helyetted. Elvesztetted a bevételi forrásod - és ennek hatására évente akár 2,3 kg-mal is többet mutathat a mérleg.

Pihend ki magad.

A munkanélküliség álmatlan éjszakákat okoz, állítják a Penn State kutatói. Mi a megoldás? Járj edzeni. A Sleep Medicine című folyóirat kutatása szerint az ülő életmódot folytató embek, akik 6 hónapig rendszeresen edzettek, sokkal könnyebben elaludtak este és másnap kipihentebben ébredtek (mivel minőségi alvásban volt részük), mint a program elkezdése előtt. Emellett kisebb eséllyel lettek depressziósak és kevesebbet szorongtak.

Főzz magadra.

Készítsd el este a másnapi ebéded, pont úgy, mint mikor még volt munkád, tanácsolja Susan McQuillan, dietetikus. Pakolj be magadnak fehérjében gazdag rágcsákat, például olajos magvakat, tojást, sülthúst, a félkész és készételeket pedig száműzd a konyhából.

Alakíts ki egészséges szokásokat.

Mindig legyen melletted víz, amikor az önéletrajzod polírozod. Az Illinois-i Egyetem tanulmánya szerint sokkal kevesebb kalóriát vittek be azok az alanyok, akik több folyadékot ittak a nap folyamán. Félóránként állj fel és végezz guggolásokat vagy kitörést 2 percen keresztül.

Olvasd el ezt is!
3 dolog, amitől izmot veszíthetsz - semmi közük az edzéshez!

Hiába teszel meg mindent az izomnövelésért, mégsem látszik az eredmény? Vagy úgy érzed, az utóbbi időben egy csomó izomtól megszabadultál?

A death metal jógánál intenzívebb edzéssel biztos, hogy nem találkoztál!

Vedd ki a szekrényből a Slayer pólódat és hörögj, ahogy csak tudsz!

7 jel, ami arra utal, hogy betegesen nárcisztikus a személyiséged

Jó, ha szereted magad, de mindennek van határa.

6 tipp, hogy mindig friss és illatos legyen az alsógatyád tartalma

Egyből a lényegre térünk: muszáj figyelned arra, hogy mindig friss legyen a csomagod. És nem csak amiatt, hogy ne érjen kellemetlenség, amikor egy nő előtt leveszed, hanem azért is, hogy egészséges maradj.

Ez az egészséges szokás sokat segít abban, hogy jobban szerepelj Tinderen

Ha szeretnél jobban teljesíteni a társkeresőn, nem csak a profilképedre és a jó nyitóüzenetre érdemes figyelned.

Teszteld a fittségedet a 100 ismétléses kihívással!

Választhatsz, hogy guggolással vagy fekvenyomással szeretnéd-e próbára tenni az erődet.

Hol kell tárolni és mikor kell cserélni a borotvapengéket? Mindkét kérdésre itt a válasz!

A kipirosodott bőr, a benőtt szőrszálak és egy csomó borotválkozás közben fellépő sérülés megelőzhető!

Itt a bizonyíték arra, hogy a legtöbb férfinak jobban bejönnek a szőke nők

Egy új kutatásból az is kiderül, miért szavaz több férfi a szőkékre.

Ha erre a kis izomcsoportra is szánsz időt, sokkal többet emelhetsz!

Nem csak a fogásodat érdemes ám erősíteni ahhoz, hogy látványosabb eredményeket érj el a teremben!

5 jel, hogy dehidratált vagy, aminek semmi köze a szomjúsághoz

Ha szomjas vagy, akkor már késő, mert dehidratálttá vált a szervezeted - állítják sokan. De nem csak az italok utáni vágyakozás utalhat arra, hogy a tested szomjazik!

A 6 leggyakoribb hiba húzódzkodás közben

Így csináld, ha fejlődni akarsz.

Túlzásba viszed a mozgást? Az exorexia létező betegség, de a férfiak keveset beszélnek róla

Mutatjuk, mikor jelent már tényleg problémát az, ha elmész edzeni.

A hét táplálkozási tippje: pontosan ekkora adagot érdemes fogyasztani 8 népszerű ételből, hogy egészséges maradj

Ha odafigyelsz a táplálkozásodra, érdemes az adagokra is kicsit nagyobb hangsúlyt fektetni.

A jóganap az új pihenőnap

A kitartott pózok még a sérülésektől is megkímélnek.

4 szakálltípus, amit érdemes kipróbálnod! (Még akkor is, ha nem egyenletes az arcszőrzeted)

A férfiak szeretik az egyszerűséget mindenben, így a szakállak terén is.

Hallottál már a kávélisztről? Ez a legújabb szuperkaja!

A lisztről valószínűleg nem a koffein jut eszedbe. Nyugi, nem vagy egyedül. A kávéliszt viszont egyre népszerűbb, sokan pedig tápanyagokkal teli csodaként tekintenek rá. De tényleg annyira szuper, vagy csak felhájpolták?

A hét edzéstippje: érdemes minden egyes nap hasaznod, hogy lásd az edzés eredményét?

Ha nyárra már kockás hasat akarsz villantani, azért már jó korán el kell kezdeni dolgozni - például most.

A bicikli virágoztathatja fel a szexuális életedet

Egy kis tekerés és minden egyenesbe jön.

Olvasd el ezeket is

MINDIG ARRA BIZTATUNK, HOGY ADJ BELE MINDENT, DE MOST ELÉG LESZ AZ 50 SZÁZALÉK

Csak 2685 Ft