Jobb teljesítmény, életmódváltás, vagy fogyás: megadod a testednek, amire szüksége van?

A megfelelő üzemanyagok megváltoztathatják, hogyan érded el céljaid. Mindegy, hogy a teljesítményed javítása, az életmódod változtatása, vagy a fogyás a célod, megmutatjuk a legfontosabb táplálkozási tippeket, hogy elérd őket.

A megfelelő üzemanyagok megváltoztathatják, hogyan érded el céljaid. Mindegy, hogy a teljesítményed javítása, az életmódod változtatása, vagy a fogyás a célod, megmutatjuk a legfontosabb táplálkozási tippeket, hogy elérd őket.

Olvasd el ezt is!

A teljesítmény növelése

A lényeg: legyen több energiád, amit fent is tudsz tartani.

A tippek:

Két választásod van: vagy edzés előtt viszel be több szénhidrátot, hogy feltöltsd a glikogén raktáraid, vagy kisebb mennyiségű szénhidrátot párosítasz több egészséges zsírral. A zsírban grammonként kétszer annyi energia van, mint a szénhidrátokban, ám ezeket lassabban alakítja át a szervezeted.

Tipp a szénhidráttal tankolóknak: válassz édesburgonyát, gyümölcsöket, quinoát és zabpelyhet.

A zsírt fogyasztóknak: avokádó, tojás és olajos magvak, mogyoróvaj és kókuszolaj - ezeket válaszd.

Az életmódváltók

A lényeg: nem akarsz fájdalommal küzdeni az edzés után, ugyanakkor azért mozogsz, hogy egészséges maradj.

A tippek:

Mindenkinek szüksége van üzemanyagra, viszont ha nem futsz maratont, vagy csak azért edzel, hogy egészséges maradj, a következő dolgokra érdemes figyelned:

A tökéletes menü lassan emészthető szénhdirátokat tartalmaz, ezt kombináld egészséges zsírokkal. Így energikus maradhatsz végig. Fogyassz sok zöldséget, vitaminban, ásványi anyagokban gazdag gyümölcsöket és persze a fehérje sem maradhat el.

Néhány példa:

  • rántotta tojással, spenóttal, paradicsommal és baconnel
  • banán mandulavajjal
  • 1-2 kocka 70%-os étcsoki
  • fehérjeturmix bogyós gyümölcsökkel és magvakkal
  • negyed csésze zabkása gyümölcsökkel

Fogynivágyók

A lényeg: a zsírraktáraid használd üzemanyagként edzés közben

A glukagon nevű hormon akkor szabadul fel a szervezetedben, amikor a tested eldönti, a raktározott zsírból nyer majd üzemanyagot. Az edzés során történőzsírégetés maximalizálása érdekében érdemes még reggeli előtt edzened, előtte pedig egyél valami apróságot, például főtt tojást, mandulát, répát, vagy egy kávét friss tejszínhabbal.

Itt a bizonyíték arra, hogy a legtöbb férfinak jobban bejönnek a szőke nők

Egy új kutatásból az is kiderül, miért szavaz több férfi a szőkékre.

Ha erre a kis izomcsoportra is szánsz időt, sokkal többet emelhetsz!

Nem csak a fogásodat érdemes ám erősíteni ahhoz, hogy látványosabb eredményeket érj el a teremben!

5 jel, hogy dehidratált vagy, aminek semmi köze a szomjúsághoz

Ha szomjas vagy, akkor már késő, mert dehidratálttá vált a szervezeted - állítják sokan. De nem csak az italok utáni vágyakozás utalhat arra, hogy a tested szomjazik!

A 6 leggyakoribb hiba húzódzkodás közben

Így csináld, ha fejlődni akarsz.

Túlzásba viszed a mozgást? Az exorexia létező betegség, de a férfiak keveset beszélnek róla

Mutatjuk, mikor jelent már tényleg problémát az, ha elmész edzeni.

A hét táplálkozási tippje: pontosan ekkora adagot érdemes fogyasztani 8 népszerű ételből, hogy egészséges maradj

Ha odafigyelsz a táplálkozásodra, érdemes az adagokra is kicsit nagyobb hangsúlyt fektetni.

A jóganap az új pihenőnap

A kitartott pózok még a sérülésektől is megkímélnek.

4 szakálltípus, amit érdemes kipróbálnod! (Még akkor is, ha nem egyenletes az arcszőrzeted)

A férfiak szeretik az egyszerűséget mindenben, így a szakállak terén is.

Hallottál már a kávélisztről? Ez a legújabb szuperkaja!

A lisztről valószínűleg nem a koffein jut eszedbe. Nyugi, nem vagy egyedül. A kávéliszt viszont egyre népszerűbb, sokan pedig tápanyagokkal teli csodaként tekintenek rá. De tényleg annyira szuper, vagy csak felhájpolták?

A hét edzéstippje: érdemes minden egyes nap hasaznod, hogy lásd az edzés eredményét?

Ha nyárra már kockás hasat akarsz villantani, azért már jó korán el kell kezdeni dolgozni - például most.

A bicikli virágoztathatja fel a szexuális életedet

Egy kis tekerés és minden egyenesbe jön.

Nincs izomnövelés és erősödés túlterhelés nélkül - személyi edzőnk tanácsai a konditermi fejlődéshez

Ha besétálunk a terembe és körülnézünk, rengeteg embert látunk, aki edz. Különféle gyakorlatokat végeznek, gyakran erőlködnek és izzadnak, ezzel a kemény edzés látszatát keltve. Ha valaki nem jártas az edzésben, nem edz 4-5 éve, akkor tényleg csak keményen edző embereket lát.

3 jó okunk van arra, hogy elfelejtsd a kései vacsorát

Riasztó adatokkal szembesültek a szakemberek.

Rossz hír vegáknak: egy kutatás szerint sokkal kevesebb szexben van részük, mint a húsevőknek

Ha egy finom steak felér számodra egy orgazmussal, akkor van még egy jó hírünk: egy új kutatás szerint a húsevő emberek többször szexelnek, mint a vegetáriánus társaik.

Kettő az egyben: A szuperszett, ami a tricepszedet és a hasadat is megdolgoztatja

Milyen gyakran dolgoztatod meg a tricepszedet és a törzsizmaidat egyetlen gyakorlattal?

To-do list menti meg az álmatlan éjszakákat

Sosem volt még ilyen egyszerű az elalvás.

Gondoltad volna? A nyújtástól több mint 300%-kal nőhet az izomtömeged!

Ha az edzés végeztével szánsz időt a nyújtásra is, sokkal hamarabb elérheted a céljaidat!

Olvasd el ezeket is

MINDIG ARRA BIZTATUNK, HOGY ADJ BELE MINDENT, DE MOST ELÉG LESZ AZ 50 SZÁZALÉK

Csak 2685 Ft