4 edzés előtti étel, amire eddig nem is gondoltál

Kell az energia, és a fehérje is, szóval alaposan át kell gondolni, hogy mire van szüksége a testednek edzés előtt. Most néhány finom és egészséges variációt gyűjtöttünk össze:

Kell az energia, és a fehérje is, szóval alaposan át kell gondolni, hogy mire van szüksége a testednek edzés előtt. Most néhány finom és egészséges variációt gyűjtöttünk össze:

Olvasd el ezt is!

Édesburgonya görög joghurttal és fahéjjal

Egy kisebb, vagy egy fél édesburgonyát süss meg sütőben, majd kanalazz rá fél pohár görög joghurtot, szórd meg fahéjjal és akár egy kis édesítővel is. Finom, tele van rosttal és energiát is nyújt!

Zöldséges omlett toasttal

Ha a nap elején szeretsz edzeni, akkor tökéletes reggeli előtte egy magas proteintartalmú fogás. Ha zöldségekkel is felturbózod, akkor magas vitamin- és ásványi anyag tartalmú lesz. Egy mellé elfogyasztott teljes kiőrlésű kenyérből készült pirítóstól a megfelelő mennyiségű szénhidrátmennyiséget is megkapod!

Banán mogyoróvajjal

Többnyire szénhidrát, de tartalmaz fehérjét, rostot és egészséges zsírokat. Nagyon finom, édesség helyett is kiváló!

Répa humusszal

Nem csak az emésztésednek tesz jót, de épp elég energiát ad a mozgáshoz is. A gyomrodat nem kavarja fel, tartalmaz proteint is. Tökéletes!

Olvasd el ezt is!
A módszer, amivel csúcsra járathatod a HIIT edzést

Így lehetsz effektívebb a gyors gyakorlatok közben.

Rágod a körmöd? Ez az egy módszer az, ami beválhat a rossz szokás ellen!

Jeremy Glass, az amerikai Men’s Health szerzője megpróbált többféle módszerrel leszámolni a rossz szokásával. Kiderül, melyik vált be neki a legjobban:

A hét táplálkozási tippje: apró változtatások az étrendedben azért, hogy izmosabb legyél

Ha szeretnél felszedni egy kis izmot, nem csak az edzésre kell figyelned.

8 dolog, amivel a barátnőd szerint számolnod kell, ha összeköltöztök

Jól figyelj, mert ezeket mindenki átéli, aki összebútorozik a párjával!

A hét edzéstippje: ezt a teljes testet átmozgató, zsírégető edzéstervet neked is ki kell próbálnod!

5 gyakorlat, 55 ismétlés - nem tűnik túl nehéznek, ugye? Pedig izzadni fogsz.

Ezeken a munkahelyeken a leggyakoribb a válások aránya

Nem csak a munkamániások vannak ám veszélyben!

3 hiba edzés közben, ami akadályozza az izomfejlődést

Ezekre érdemes figyelned, ha fejlődni akarsz.

Íme a tökéletes bemelegítés felsőtest edzés előtt

A hasizmaidat és a karizmaidat is bemelegítheted a következő gyakorlatokkal.

A benned élő harcos - megjelent a Men's Health legújabb száma

Mondják, hogy ez a test évtizede. Mind jól akarunk kinézni, értékmérő a fizikum – egyikünk tesz érte, a másikunk meg mindig csak holnap kezdi...

Ha fontos az egészséged, whiskey-t iszol a bárban

Kiderült, hogy ez a legkevésbé veszélyes ital.

A tudomány szerint ez a létező legjobb motiváció

Alig tudsz elindulni edzeni? Ha a pénzed a tét, biztos, hogy kilépsz az ajtón!

Ilyennek kéne lennie az étrendednek a 40-es és a 50-es éveidben

Mutatjuk, mire érdemes figyelned ebben az időszakban.

4 gyors tipp, hogy jobban menjen a húzódzkodás

Még nem tudsz megcsinálni 5 szabályosat? Itt az idő, hogy megtanuld helyesen elvégezni!

Egyszerű öltözködési trükkök, amiktől magasabbnak tűnhetsz

Tényleg könnyen elérheted azt, hogy magasabbnak tűnj, csak néhány lépésre kell figyelned.

Nehezen alszol el? A telefon helyett a csajodat masszírozd!

Így vethetsz véget a sötétben forgolódásnak.

5 dolog, amitől alaposan lecsökken a libidód

Sokkal többet tudsz közülük te kontrollálni, mint az hinnéd!

A sporteszköz, ami nem hiányozhat az otthoni konditermedből

Könnyű tárolni, számtalan gyakorlathoz használhatod és nem is kerül sokba!

A hét táplálkozási tippje: az édesburgonya tényleg egészségesebb, mint a sima krumpli?

Sokan úgy tartják, ha édesburgonyát kérsz sütve a hagyományos helyett, akkor az egészségesebb opciót választod. Tényleg így van?

Olvasd el ezeket is

MINDIG ARRA BIZTATUNK, HOGY ADJ BELE MINDENT, DE MOST ELÉG LESZ AZ 50 SZÁZALÉK

Csak 2685 Ft