Tényleg ez lenne a másnaposság ellenszere? Próbáld ki, ha nem hiszed!

Biztosan sok cikket olvastál már arról, milyen ételek és italok hatékonyak akkor, ha előző este kicsit túlzásba vitted az iszogatást. Most azonban kiderült, van egy még jobb módszer arra, hogy másnaposan is formában legyél!

Biztosan sok cikket olvastál már arról, milyen ételek és italok hatékonyak akkor, ha előző este kicsit túlzásba vitted az iszogatást. Most azonban kiderült, van egy még jobb módszer arra, hogy másnaposan is formában legyél!

Valószínűleg elég sokan tudják, milyen rémesek a "másnapok": fejfájás, rossz esetben hányinger, energiaszint a nullán, és az ember legszívesebben az egész napot egy sötét szobában töltené. Ám kár elpocsékolni egy hétvégét: sokkal jobban jársz, ha másnaposan bizony edzel, még akkor is, ha valószínűleg ez az utolsó dolog, amihez kedved és erőd lenne.

Kép

Jason Simoes, az ausztrál egészségguru szerint a sporttal megdolgoztatni a szivet és az érrendszert sokkal hatékonyabb, mint a fájdalom jegyében egész nap otthon kókadozni és szenvedni.

"Ha mögöttünk áll egy elég hosszú, eseménydús éjszaka, amikor nem maradt el az italozás, a másnap valóban rémes lehet, és azt érzed, semmi erőd kikelni az ágyból. Ám hidd el, a mozgás ilyenkor is segít, még akkor is, ha valaki nincs épp a teljesítőképességének a csúcsán" - vallja a szakértő.

Az viszont nem mindegy, milyen edzést végzel ezeken a napokon: a guru szerint a súlyokat ilyenkor bizony tanácsos elkerülni.

"A kardiózás jöhet: irány a futópad egy tempós sétára, az ellipszis tréner vagy a bicikli. A súlyemelés azonban veszélyes: az emberek fáradtabbak és nehezebben koncentrálnak, így megnő a balesetek száma."

Kép

És hogy miért is jó még másnapsan edzeni? A mozgás ilyenkor is boldogsághormonokat szabadít fel a testben, amitől garantáltan jobban érzed majd magad, ráadásul aki edz, az több folyadékot fogyaszt, a hidratálás pedig köztudattan az egyik legjobb ellenszer a másnaposság ellen!

Na persze az étkezésre sem árt odafigyelni: mellőzd a gyorskajákat, még akkor is, ha majd megveszel értük - a sok szénhidrát ugyanis csak még fáradtabbá tesz!

Ez a cikk eredetileg a joy.hu-n jelent meg.

A módszer, amivel csúcsra járathatod a HIIT edzést

Így lehetsz effektívebb a gyors gyakorlatok közben.

Rágod a körmöd? Ez az egy módszer az, ami beválhat a rossz szokás ellen!

Jeremy Glass, az amerikai Men’s Health szerzője megpróbált többféle módszerrel leszámolni a rossz szokásával. Kiderül, melyik vált be neki a legjobban:

A hét táplálkozási tippje: apró változtatások az étrendedben azért, hogy izmosabb legyél

Ha szeretnél felszedni egy kis izmot, nem csak az edzésre kell figyelned.

8 dolog, amivel a barátnőd szerint számolnod kell, ha összeköltöztök

Jól figyelj, mert ezeket mindenki átéli, aki összebútorozik a párjával!

A hét edzéstippje: ezt a teljes testet átmozgató, zsírégető edzéstervet neked is ki kell próbálnod!

5 gyakorlat, 55 ismétlés - nem tűnik túl nehéznek, ugye? Pedig izzadni fogsz.

Ezeken a munkahelyeken a leggyakoribb a válások aránya

Nem csak a munkamániások vannak ám veszélyben!

3 hiba edzés közben, ami akadályozza az izomfejlődést

Ezekre érdemes figyelned, ha fejlődni akarsz.

Íme a tökéletes bemelegítés felsőtest edzés előtt

A hasizmaidat és a karizmaidat is bemelegítheted a következő gyakorlatokkal.

A benned élő harcos - megjelent a Men's Health legújabb száma

Mondják, hogy ez a test évtizede. Mind jól akarunk kinézni, értékmérő a fizikum – egyikünk tesz érte, a másikunk meg mindig csak holnap kezdi...

Ha fontos az egészséged, whiskey-t iszol a bárban

Kiderült, hogy ez a legkevésbé veszélyes ital.

A tudomány szerint ez a létező legjobb motiváció

Alig tudsz elindulni edzeni? Ha a pénzed a tét, biztos, hogy kilépsz az ajtón!

Ilyennek kéne lennie az étrendednek a 40-es és a 50-es éveidben

Mutatjuk, mire érdemes figyelned ebben az időszakban.

4 gyors tipp, hogy jobban menjen a húzódzkodás

Még nem tudsz megcsinálni 5 szabályosat? Itt az idő, hogy megtanuld helyesen elvégezni!

Egyszerű öltözködési trükkök, amiktől magasabbnak tűnhetsz

Tényleg könnyen elérheted azt, hogy magasabbnak tűnj, csak néhány lépésre kell figyelned.

Nehezen alszol el? A telefon helyett a csajodat masszírozd!

Így vethetsz véget a sötétben forgolódásnak.

5 dolog, amitől alaposan lecsökken a libidód

Sokkal többet tudsz közülük te kontrollálni, mint az hinnéd!

A sporteszköz, ami nem hiányozhat az otthoni konditermedből

Könnyű tárolni, számtalan gyakorlathoz használhatod és nem is kerül sokba!

A hét táplálkozási tippje: az édesburgonya tényleg egészségesebb, mint a sima krumpli?

Sokan úgy tartják, ha édesburgonyát kérsz sütve a hagyományos helyett, akkor az egészségesebb opciót választod. Tényleg így van?

Olvasd el ezeket is

MINDIG ARRA BIZTATUNK, HOGY ADJ BELE MINDENT, DE MOST ELÉG LESZ AZ 50 SZÁZALÉK

Csak 2685 Ft