Így hagyd ott az egésznapi stresszt a munkahelyeden

Nem csak a napodat teszi tönkre az idegeskedés, mivel az egészségre is károsan hat. Meg persze a körülötted lévőknek sem tesz jót.

Nem csak a napodat teszi tönkre az idegeskedés, mivel az egészségre is károsan hat. Meg persze a körülötted lévőknek sem tesz jót.

Olvasd el ezt is!

A Baylor Egyetem új kutatása szerint a hülye főnököd annyira felhúzhat, hogy nagy az esély, hogy a feleségeden töltöd ki a dühödet, miután hazaértél. Aki aztán továbbadja ezt a család többi tagjának. De mit érdemes ilyenkor tenned? A dolog egyszerű: egy amerikai kutatás szerint menj el edzeni napközben.

A szakértők több mint 100 dolgozót figyeltek meg. Akik napi 11.000 lépést tettek meg és 7-9 órát aludtak, sokkal kevésbé lettek idegesek munka után. Amikor pedig készítettek egy másik felmérést a lakótársaikkal, az is kiderült, hogy akik 587 kalóriát égetnek el napközben, kisebb eséllyel vezetik le a családjukon a mérgüket.

„A kutatás rávilágított arra, hogy mennyire fontos a rendszeres mozgás és a megfelelő mennyiségű alvás a stressz hatékony kezeléséhez. Nem csak magaddal teszel jót, hanem a feleségeddel is, ha kipihenten mész dolgozni és napközben edzel is” - mondta Shannon Taylor, a kutatás vezetője.

A módszer, amivel csúcsra járathatod a HIIT edzést

Így lehetsz effektívebb a gyors gyakorlatok közben.

Rágod a körmöd? Ez az egy módszer az, ami beválhat a rossz szokás ellen!

Jeremy Glass, az amerikai Men’s Health szerzője megpróbált többféle módszerrel leszámolni a rossz szokásával. Kiderül, melyik vált be neki a legjobban:

A hét táplálkozási tippje: apró változtatások az étrendedben azért, hogy izmosabb legyél

Ha szeretnél felszedni egy kis izmot, nem csak az edzésre kell figyelned.

8 dolog, amivel a barátnőd szerint számolnod kell, ha összeköltöztök

Jól figyelj, mert ezeket mindenki átéli, aki összebútorozik a párjával!

A hét edzéstippje: ezt a teljes testet átmozgató, zsírégető edzéstervet neked is ki kell próbálnod!

5 gyakorlat, 55 ismétlés - nem tűnik túl nehéznek, ugye? Pedig izzadni fogsz.

Ezeken a munkahelyeken a leggyakoribb a válások aránya

Nem csak a munkamániások vannak ám veszélyben!

3 hiba edzés közben, ami akadályozza az izomfejlődést

Ezekre érdemes figyelned, ha fejlődni akarsz.

Íme a tökéletes bemelegítés felsőtest edzés előtt

A hasizmaidat és a karizmaidat is bemelegítheted a következő gyakorlatokkal.

A benned élő harcos - megjelent a Men's Health legújabb száma

Mondják, hogy ez a test évtizede. Mind jól akarunk kinézni, értékmérő a fizikum – egyikünk tesz érte, a másikunk meg mindig csak holnap kezdi...

Ha fontos az egészséged, whiskey-t iszol a bárban

Kiderült, hogy ez a legkevésbé veszélyes ital.

A tudomány szerint ez a létező legjobb motiváció

Alig tudsz elindulni edzeni? Ha a pénzed a tét, biztos, hogy kilépsz az ajtón!

Ilyennek kéne lennie az étrendednek a 40-es és a 50-es éveidben

Mutatjuk, mire érdemes figyelned ebben az időszakban.

4 gyors tipp, hogy jobban menjen a húzódzkodás

Még nem tudsz megcsinálni 5 szabályosat? Itt az idő, hogy megtanuld helyesen elvégezni!

Egyszerű öltözködési trükkök, amiktől magasabbnak tűnhetsz

Tényleg könnyen elérheted azt, hogy magasabbnak tűnj, csak néhány lépésre kell figyelned.

Nehezen alszol el? A telefon helyett a csajodat masszírozd!

Így vethetsz véget a sötétben forgolódásnak.

5 dolog, amitől alaposan lecsökken a libidód

Sokkal többet tudsz közülük te kontrollálni, mint az hinnéd!

A sporteszköz, ami nem hiányozhat az otthoni konditermedből

Könnyű tárolni, számtalan gyakorlathoz használhatod és nem is kerül sokba!

A hét táplálkozási tippje: az édesburgonya tényleg egészségesebb, mint a sima krumpli?

Sokan úgy tartják, ha édesburgonyát kérsz sütve a hagyományos helyett, akkor az egészségesebb opciót választod. Tényleg így van?

Olvasd el ezeket is

MINDIG ARRA BIZTATUNK, HOGY ADJ BELE MINDENT, DE MOST ELÉG LESZ AZ 50 SZÁZALÉK

Csak 2685 Ft