Több, mint 4 kávét iszol naponta? Akkor ezt a cikket azonnal olvasd el!

Vigyázz a koffeinnel, mert az nem vigyáz a szívedre.

Vigyázz a koffeinnel, mert az nem vigyáz a szívedre.

Olvasd el ezt is!
Olvasd el ezt is! 6 jel, hogy kávéfüggő vagy

Kinek több, kinek kevesebb olyan napja van, amit csak néhány jól időzített kávéval tud túlélni, és sokan hajlamosak rászokni magára a rituáléra is, ami az indokolatlanul sok kávé elfogyasztásához vezet.

Mértékkel fogyasztva jó hatással is lehet a szervezetünkre a koffeinbevitel - a kávé például remekül serkenti az anyagcserét - , de a túladagolásért súlyos árat fizethetünk. Ráadásul nem csak a kávéban rejlik veszély, hanem az egyéb koffein tartalmú üdítők, például a kóla is hozzászámolódik a napi limithez.

Az ILSI elnevezésű cég 740 tanulmányt összesített, ami alapján ajánlásokat fogalmazott meg a kávé fogyasztásával kapcsolatban.

Felnőttek esetén 400 milligramm az ajánlott napi mennyiség, ami átlagosan kB. 4 adag kávét jelent.

Az adagokra érdemes odafigyelni, hol több, hol kevesebb az a rövid fekete, amit kértünk.

Ezt a szintet nem érdemes túllépni, de ha mégsem tudunk ellenálni a kesernyés kényeztetésnek, akkor számolnunk kell azzal, hogy csontjaink egészsége, alvásunk minősége, sőt, idegrendszerünk állapota is romlani fog - a túladagolt koffein gyakran depresszióhoz és szorongáshoz vezethet.

Az akut tünetek elég széles skálán mozognak, a leggyakoribbak: hányinger, hányás, láz, fejfájás, szédülés, remegés, szapora szívverés, fülzúgás. És ezek csak a legenyhébbek.

Senkit sem akarunk riogatni, de ha rendszeresen fáj a fejed, gyakran hasmenéssel küzdesz, vagy levertséget érzel, mihamarabb korlátozni kell a kávékánaánt, mert a túladagolt koffein súlyos következményekkel járhat.

Itt a bizonyíték arra, hogy a legtöbb férfinak jobban bejönnek a szőke nők

Egy új kutatásból az is kiderül, miért szavaz több férfi a szőkékre.

Ha erre a kis izomcsoportra is szánsz időt, sokkal többet emelhetsz!

Nem csak a fogásodat érdemes ám erősíteni ahhoz, hogy látványosabb eredményeket érj el a teremben!

5 jel, hogy dehidratált vagy, aminek semmi köze a szomjúsághoz

Ha szomjas vagy, akkor már késő, mert dehidratálttá vált a szervezeted - állítják sokan. De nem csak az italok utáni vágyakozás utalhat arra, hogy a tested szomjazik!

A 6 leggyakoribb hiba húzódzkodás közben

Így csináld, ha fejlődni akarsz.

Túlzásba viszed a mozgást? Az exorexia létező betegség, de a férfiak keveset beszélnek róla

Mutatjuk, mikor jelent már tényleg problémát az, ha elmész edzeni.

A hét táplálkozási tippje: pontosan ekkora adagot érdemes fogyasztani 8 népszerű ételből, hogy egészséges maradj

Ha odafigyelsz a táplálkozásodra, érdemes az adagokra is kicsit nagyobb hangsúlyt fektetni.

A jóganap az új pihenőnap

A kitartott pózok még a sérülésektől is megkímélnek.

4 szakálltípus, amit érdemes kipróbálnod! (Még akkor is, ha nem egyenletes az arcszőrzeted)

A férfiak szeretik az egyszerűséget mindenben, így a szakállak terén is.

Hallottál már a kávélisztről? Ez a legújabb szuperkaja!

A lisztről valószínűleg nem a koffein jut eszedbe. Nyugi, nem vagy egyedül. A kávéliszt viszont egyre népszerűbb, sokan pedig tápanyagokkal teli csodaként tekintenek rá. De tényleg annyira szuper, vagy csak felhájpolták?

A hét edzéstippje: érdemes minden egyes nap hasaznod, hogy lásd az edzés eredményét?

Ha nyárra már kockás hasat akarsz villantani, azért már jó korán el kell kezdeni dolgozni - például most.

A bicikli virágoztathatja fel a szexuális életedet

Egy kis tekerés és minden egyenesbe jön.

Nincs izomnövelés és erősödés túlterhelés nélkül - személyi edzőnk tanácsai a konditermi fejlődéshez

Ha besétálunk a terembe és körülnézünk, rengeteg embert látunk, aki edz. Különféle gyakorlatokat végeznek, gyakran erőlködnek és izzadnak, ezzel a kemény edzés látszatát keltve. Ha valaki nem jártas az edzésben, nem edz 4-5 éve, akkor tényleg csak keményen edző embereket lát.

3 jó okunk van arra, hogy elfelejtsd a kései vacsorát

Riasztó adatokkal szembesültek a szakemberek.

Rossz hír vegáknak: egy kutatás szerint sokkal kevesebb szexben van részük, mint a húsevőknek

Ha egy finom steak felér számodra egy orgazmussal, akkor van még egy jó hírünk: egy új kutatás szerint a húsevő emberek többször szexelnek, mint a vegetáriánus társaik.

Kettő az egyben: A szuperszett, ami a tricepszedet és a hasadat is megdolgoztatja

Milyen gyakran dolgoztatod meg a tricepszedet és a törzsizmaidat egyetlen gyakorlattal?

To-do list menti meg az álmatlan éjszakákat

Sosem volt még ilyen egyszerű az elalvás.

Gondoltad volna? A nyújtástól több mint 300%-kal nőhet az izomtömeged!

Ha az edzés végeztével szánsz időt a nyújtásra is, sokkal hamarabb elérheted a céljaidat!

Olvasd el ezeket is

MINDIG ARRA BIZTATUNK, HOGY ADJ BELE MINDENT, DE MOST ELÉG LESZ AZ 50 SZÁZALÉK

Csak 2685 Ft