Új Itt a legújabb fitnesz őrület Kaliforniából: SCORPION PUSHUP dinamikus fekvőtámaszgép

A fekvőtámasz az egyik legjobb, leghatékonyabb izomerősítő és zsírégető gyakorlat a világon.

A fekvőtámasz az egyik legjobb, leghatékonyabb izomerősítő és zsírégető gyakorlat a világon.

De egyben a legnehezebb is. Eddig utáltad? Mostantól imádni fogod!

A fekvőtámaszban végzett karhajlítás-nyújtás elképesztő alakformálásra képes: az egész testre hat, szinte az összes főbb izomcsoportot egyszerre mozgatja meg, így hamar látványos eredményeket lehet elérni vele: izomerő-növelést, intenzív zsírégetést. A férfiak jelentős része azonban csak néhány szabályos fekvőtámaszra képes, a nők pedig többségében a könnyített (térdelős) változatot tudják megcsinálni a felsőtest gyengébb izomzata révén - így azonban az alsótest izmai nem vonódnak be a gyakorlatba.

A hagyományos fekvőtámasz azért nehéz, mert a saját súlyunk 60-70%-át meg kell emelnünk, és minden egyes fekvőtámasznál ugyanezzel a súllyal kell dolgoznunk, azaz nincs rá módunk, hogy a fekvőtámaszhoz felfejlődjünk, könnyebb súllyal kezdjünk és az erőnlétünk növekedésével fokozatosan nehezítsünk a gyakorlaton. Ezért adják fel sokan már néhány sikertelen próbálkozás után.

A Scorpion PushUp-pal az ellenállás szintje (a súly, amivel dolgozunk) egyénre szabható! Az eszköz segítségével még a kezdők is tudnak tökéletes fekvőtámaszt csinálni, és már az első pillanattól kezdve élvezhetik a gyakorlat nyújtotta előnyöket. Indulhatnak kisebb terheléssel, és ahogy fejlődnek, fokozatosan növelni tudják a gyakorlat nehézségi fokát.

Hódítsd meg a fekvőtámaszt a Scorpion PushUp-pal, érd el vele kitűzött céljaidat!

  • Mostantól Te is tudsz elsőre szabályos fekvőtámaszt csinálni! Próbáld ki, milyen jó érzés!
  • 15 nehézségi fok közül választhatsz, azaz saját erőnlétednek, edzettségi szintednek megfelelően állíthatod be az ellenállást.
  • Egyetlen mozdulatsorral a felsőtest összes izmát (váll, kar, mellkas, törzs, has) és az alsótest izmait (fenék, comb, vádli) megdolgoztathatod.
  • Látványosan formálhatod az egész tested, intenzíven égetheted a zsírt.
  • Erőnléted növekedésével tovább emelheted az ellenállás mértékét.
  • Ha már profi vagy, igazi hard core variációkkal dobhatod fel az edzésedet.

Nézd meg a ennek a zseniális új találmánynak a videóját, tudj meg róla többet, vegyél részt nyereményjátékunkban és nyerj egy Scorpion PushUp-ot!

www.mediwel.hu

Itt a bizonyíték arra, hogy a legtöbb férfinak jobban bejönnek a szőke nők

Egy új kutatásból az is kiderül, miért szavaz több férfi a szőkékre.

Ha erre a kis izomcsoportra is szánsz időt, sokkal többet emelhetsz!

Nem csak a fogásodat érdemes ám erősíteni ahhoz, hogy látványosabb eredményeket érj el a teremben!

5 jel, hogy dehidratált vagy, aminek semmi köze a szomjúsághoz

Ha szomjas vagy, akkor már késő, mert dehidratálttá vált a szervezeted - állítják sokan. De nem csak az italok utáni vágyakozás utalhat arra, hogy a tested szomjazik!

A 6 leggyakoribb hiba húzódzkodás közben

Így csináld, ha fejlődni akarsz.

Túlzásba viszed a mozgást? Az exorexia létező betegség, de a férfiak keveset beszélnek róla

Mutatjuk, mikor jelent már tényleg problémát az, ha elmész edzeni.

A hét táplálkozási tippje: pontosan ekkora adagot érdemes fogyasztani 8 népszerű ételből, hogy egészséges maradj

Ha odafigyelsz a táplálkozásodra, érdemes az adagokra is kicsit nagyobb hangsúlyt fektetni.

A jóganap az új pihenőnap

A kitartott pózok még a sérülésektől is megkímélnek.

4 szakálltípus, amit érdemes kipróbálnod! (Még akkor is, ha nem egyenletes az arcszőrzeted)

A férfiak szeretik az egyszerűséget mindenben, így a szakállak terén is.

Hallottál már a kávélisztről? Ez a legújabb szuperkaja!

A lisztről valószínűleg nem a koffein jut eszedbe. Nyugi, nem vagy egyedül. A kávéliszt viszont egyre népszerűbb, sokan pedig tápanyagokkal teli csodaként tekintenek rá. De tényleg annyira szuper, vagy csak felhájpolták?

A hét edzéstippje: érdemes minden egyes nap hasaznod, hogy lásd az edzés eredményét?

Ha nyárra már kockás hasat akarsz villantani, azért már jó korán el kell kezdeni dolgozni - például most.

A bicikli virágoztathatja fel a szexuális életedet

Egy kis tekerés és minden egyenesbe jön.

Nincs izomnövelés és erősödés túlterhelés nélkül - személyi edzőnk tanácsai a konditermi fejlődéshez

Ha besétálunk a terembe és körülnézünk, rengeteg embert látunk, aki edz. Különféle gyakorlatokat végeznek, gyakran erőlködnek és izzadnak, ezzel a kemény edzés látszatát keltve. Ha valaki nem jártas az edzésben, nem edz 4-5 éve, akkor tényleg csak keményen edző embereket lát.

3 jó okunk van arra, hogy elfelejtsd a kései vacsorát

Riasztó adatokkal szembesültek a szakemberek.

Rossz hír vegáknak: egy kutatás szerint sokkal kevesebb szexben van részük, mint a húsevőknek

Ha egy finom steak felér számodra egy orgazmussal, akkor van még egy jó hírünk: egy új kutatás szerint a húsevő emberek többször szexelnek, mint a vegetáriánus társaik.

Kettő az egyben: A szuperszett, ami a tricepszedet és a hasadat is megdolgoztatja

Milyen gyakran dolgoztatod meg a tricepszedet és a törzsizmaidat egyetlen gyakorlattal?

To-do list menti meg az álmatlan éjszakákat

Sosem volt még ilyen egyszerű az elalvás.

Gondoltad volna? A nyújtástól több mint 300%-kal nőhet az izomtömeged!

Ha az edzés végeztével szánsz időt a nyújtásra is, sokkal hamarabb elérheted a céljaidat!

Olvasd el ezeket is

MINDIG ARRA BIZTATUNK, HOGY ADJ BELE MINDENT, DE MOST ELÉG LESZ AZ 50 SZÁZALÉK

Csak 2685 Ft