A világ legerősebb embere napi 7 étkezéssel 12.000 kalóriát visz be. Így csinálja

Brian Shaw elég sokat eszik - ez nem is meglepő, hiszen ő lett a világ legerősebb embere. Már négyszer szerezte meg ezt a címet, de rengeteget készült minden versenyére - és nem csak az edzés során, hanem a táplálkozását is ennek rendelte alá.

Brian Shaw elég sokat eszik - ez nem is meglepő, hiszen ő lett a világ legerősebb embere. Már négyszer szerezte meg ezt a címet, de rengeteget készült minden versenyére - és nem csak az edzés során, hanem a táplálkozását is ennek rendelte alá.

Olvasd el ezt is!

Egy dietetikus segítségét kérte, aki olyan étrended állított neki össze, melynek minden fogása fehérjében és szénhidrátokban gazdag. Összesen 12.000 kalóriát visz be minden egyes nap.

Shaw szerint az evés munkája legnehezebb része, hiszen folyamatosan fel kell tankolnia, hogy ereje teljében legyen. Így néz ki egy napra levetítve az étrendje.

Első étkezés

Egy tányér gabonapelyhet, 8 tojást és 1 kanál mogyoróvajjal indul a napja. Nagyjából 1200 kalóriát fogyaszt reggelire. Azt is elmondta, hogy nem szereti a túl keményre főtt tojást, mert úgy egyszerűbb megenni, ha még kicsit lágy.

Második étkezés

Jöhet egy 80 g fehérjét tartalmazó shake, müzlik és még több mogyoróvaj. 1000 kalóriából áll a tízóraija.

Harmadik étkezés

Darált marha, angyalhaj tészta, paradicsomszósz - ebből összesen 2200 kalóriányit fogyaszt ebédre. Nagyjából az átlagemberek itt már úgy tele lennének, hogy felkelni sem tudnának.

Negyedik étkezés

Mandulatejes, áfonyás, mogyoróvajas turmix a következő étel a menün. Shaw gyorsan issza, így plusz 1000 kalóriát tud bevinni.

Ötödik étkezés

Darált pulykahús 7% zsírtaralommal, jázmin rizzsel és brokkolival. Ez újabb 1400 kalória.

Hatodik étkezés

Általában még több marhát, krumplit és spárgát szokott enni, ám most épp kísérletező fázisba lépett az étrendje, ezért több szénhidrátot fogyaszt: olasz étteremből vesz kaját, aminek 3400 a kalóriatartalma.

Hetedik étkezés

Az utolsó vacsora 4 szelet sajttortából és 80 g proteint tartalmazó shake-ből áll. Ez 1650 kalóriát tartalmaz, így kicsivel túl is lépi a 12.000-et.

Egyébként az étkezéseiről videó is készült, nézd meg, ha szeretnéd látni, ahogy elfogy ez a rengeteg kaja!

A módszer, amivel csúcsra járathatod a HIIT edzést

Így lehetsz effektívebb a gyors gyakorlatok közben.

Rágod a körmöd? Ez az egy módszer az, ami beválhat a rossz szokás ellen!

Jeremy Glass, az amerikai Men’s Health szerzője megpróbált többféle módszerrel leszámolni a rossz szokásával. Kiderül, melyik vált be neki a legjobban:

A hét táplálkozási tippje: apró változtatások az étrendedben azért, hogy izmosabb legyél

Ha szeretnél felszedni egy kis izmot, nem csak az edzésre kell figyelned.

8 dolog, amivel a barátnőd szerint számolnod kell, ha összeköltöztök

Jól figyelj, mert ezeket mindenki átéli, aki összebútorozik a párjával!

A hét edzéstippje: ezt a teljes testet átmozgató, zsírégető edzéstervet neked is ki kell próbálnod!

5 gyakorlat, 55 ismétlés - nem tűnik túl nehéznek, ugye? Pedig izzadni fogsz.

Ezeken a munkahelyeken a leggyakoribb a válások aránya

Nem csak a munkamániások vannak ám veszélyben!

3 hiba edzés közben, ami akadályozza az izomfejlődést

Ezekre érdemes figyelned, ha fejlődni akarsz.

Íme a tökéletes bemelegítés felsőtest edzés előtt

A hasizmaidat és a karizmaidat is bemelegítheted a következő gyakorlatokkal.

A benned élő harcos - megjelent a Men's Health legújabb száma

Mondják, hogy ez a test évtizede. Mind jól akarunk kinézni, értékmérő a fizikum – egyikünk tesz érte, a másikunk meg mindig csak holnap kezdi...

Ha fontos az egészséged, whiskey-t iszol a bárban

Kiderült, hogy ez a legkevésbé veszélyes ital.

A tudomány szerint ez a létező legjobb motiváció

Alig tudsz elindulni edzeni? Ha a pénzed a tét, biztos, hogy kilépsz az ajtón!

Ilyennek kéne lennie az étrendednek a 40-es és a 50-es éveidben

Mutatjuk, mire érdemes figyelned ebben az időszakban.

4 gyors tipp, hogy jobban menjen a húzódzkodás

Még nem tudsz megcsinálni 5 szabályosat? Itt az idő, hogy megtanuld helyesen elvégezni!

Egyszerű öltözködési trükkök, amiktől magasabbnak tűnhetsz

Tényleg könnyen elérheted azt, hogy magasabbnak tűnj, csak néhány lépésre kell figyelned.

Nehezen alszol el? A telefon helyett a csajodat masszírozd!

Így vethetsz véget a sötétben forgolódásnak.

5 dolog, amitől alaposan lecsökken a libidód

Sokkal többet tudsz közülük te kontrollálni, mint az hinnéd!

A sporteszköz, ami nem hiányozhat az otthoni konditermedből

Könnyű tárolni, számtalan gyakorlathoz használhatod és nem is kerül sokba!

A hét táplálkozási tippje: az édesburgonya tényleg egészségesebb, mint a sima krumpli?

Sokan úgy tartják, ha édesburgonyát kérsz sütve a hagyományos helyett, akkor az egészségesebb opciót választod. Tényleg így van?

Olvasd el ezeket is

MINDIG ARRA BIZTATUNK, HOGY ADJ BELE MINDENT, DE MOST ELÉG LESZ AZ 50 SZÁZALÉK

Csak 2685 Ft