Elég kemény vagy ahhoz, hogy végignyomd a Szikla edzéstervét?

Beleremeg a bicepszed, ha végignyomod!

Beleremeg a bicepszed, ha végignyomod!

Olvasd el ezt is!

A Szikla új edzéstervében a felsőtestet veszi célba. Ahogy látni fogod a videón, nincs különösebb titka annak, hogy Dwayne Johnson ennyire izmos, pusztán csak vér, verejték és tisztelet - utóbbit persze akkor érdemled ki, ha elég keményen edzel.

Az edzésterv első részében a törzsizmok erősítése és a mobilitás fejlesztése kap nagyobb hangsúlyt - plank, lábemelések, vállazás és gumiszalaggal végzett gyakorlatok is helyet kaptak benne. Aztán jöhet a csigás gép. Aztán pedig a híres láncok - amikről már korábban mi is írtunk.

Egyébként, ha kíváncsi vagy Johnson korábbi edzésterveire, itt megtalálod őket: karra ez a nyerő, lábra pedig ez.

Neked sikerül megcsinálni?

Edzés előtt és után pedig kell a tankolás. A Szikla nagyjából 3 óránként szokott enni, az adagokkal pedig egyáltalán nem spórol. Reggelire bevág egy laza 280 grammos steaket ugyanennyi krumplival és 6 tojásos rántottával, ebédre ugyanennyi grillcsirke a menü rizzsel, három óra elteltével 280 gramm bölényhús kerül a tányérjára salátával és rizzsel, majd uzsonnára csirkesalátát eszik krumplival. A vacsorája ezekhez képest elég lightos, mert ebben csak egy tál (de mekkora?!) zabkása szerepel mogyoróvajjal és 10 tojásfehérjével. Még leírni is fárasztó. De ezekre mind szükség van, ha valaki olyan szép szál legény akar lenni, mint a Szikla.

Itt a bizonyíték arra, hogy a legtöbb férfinak jobban bejönnek a szőke nők

Egy új kutatásból az is kiderül, miért szavaz több férfi a szőkékre.

Ha erre a kis izomcsoportra is szánsz időt, sokkal többet emelhetsz!

Nem csak a fogásodat érdemes ám erősíteni ahhoz, hogy látványosabb eredményeket érj el a teremben!

5 jel, hogy dehidratált vagy, aminek semmi köze a szomjúsághoz

Ha szomjas vagy, akkor már késő, mert dehidratálttá vált a szervezeted - állítják sokan. De nem csak az italok utáni vágyakozás utalhat arra, hogy a tested szomjazik!

A 6 leggyakoribb hiba húzódzkodás közben

Így csináld, ha fejlődni akarsz.

Túlzásba viszed a mozgást? Az exorexia létező betegség, de a férfiak keveset beszélnek róla

Mutatjuk, mikor jelent már tényleg problémát az, ha elmész edzeni.

A hét táplálkozási tippje: pontosan ekkora adagot érdemes fogyasztani 8 népszerű ételből, hogy egészséges maradj

Ha odafigyelsz a táplálkozásodra, érdemes az adagokra is kicsit nagyobb hangsúlyt fektetni.

A jóganap az új pihenőnap

A kitartott pózok még a sérülésektől is megkímélnek.

4 szakálltípus, amit érdemes kipróbálnod! (Még akkor is, ha nem egyenletes az arcszőrzeted)

A férfiak szeretik az egyszerűséget mindenben, így a szakállak terén is.

Hallottál már a kávélisztről? Ez a legújabb szuperkaja!

A lisztről valószínűleg nem a koffein jut eszedbe. Nyugi, nem vagy egyedül. A kávéliszt viszont egyre népszerűbb, sokan pedig tápanyagokkal teli csodaként tekintenek rá. De tényleg annyira szuper, vagy csak felhájpolták?

A hét edzéstippje: érdemes minden egyes nap hasaznod, hogy lásd az edzés eredményét?

Ha nyárra már kockás hasat akarsz villantani, azért már jó korán el kell kezdeni dolgozni - például most.

A bicikli virágoztathatja fel a szexuális életedet

Egy kis tekerés és minden egyenesbe jön.

Nincs izomnövelés és erősödés túlterhelés nélkül - személyi edzőnk tanácsai a konditermi fejlődéshez

Ha besétálunk a terembe és körülnézünk, rengeteg embert látunk, aki edz. Különféle gyakorlatokat végeznek, gyakran erőlködnek és izzadnak, ezzel a kemény edzés látszatát keltve. Ha valaki nem jártas az edzésben, nem edz 4-5 éve, akkor tényleg csak keményen edző embereket lát.

3 jó okunk van arra, hogy elfelejtsd a kései vacsorát

Riasztó adatokkal szembesültek a szakemberek.

Rossz hír vegáknak: egy kutatás szerint sokkal kevesebb szexben van részük, mint a húsevőknek

Ha egy finom steak felér számodra egy orgazmussal, akkor van még egy jó hírünk: egy új kutatás szerint a húsevő emberek többször szexelnek, mint a vegetáriánus társaik.

Kettő az egyben: A szuperszett, ami a tricepszedet és a hasadat is megdolgoztatja

Milyen gyakran dolgoztatod meg a tricepszedet és a törzsizmaidat egyetlen gyakorlattal?

To-do list menti meg az álmatlan éjszakákat

Sosem volt még ilyen egyszerű az elalvás.

Gondoltad volna? A nyújtástól több mint 300%-kal nőhet az izomtömeged!

Ha az edzés végeztével szánsz időt a nyújtásra is, sokkal hamarabb elérheted a céljaidat!

Olvasd el ezeket is

MINDIG ARRA BIZTATUNK, HOGY ADJ BELE MINDENT, DE MOST ELÉG LESZ AZ 50 SZÁZALÉK

Csak 2685 Ft