Ryan Reynolds személyi edzője elmondja, hogyan fogyhatsz le

Meglepő módon nincs benne szó a diétáról és az edzésről!

Meglepő módon nincs benne szó a diétáról és az edzésről!

Olvasd el ezt is!

Ha rendszeresen olvasol minket, biztos tudod, hogy az alvásnak milyen hatásai vannak a fogyásodra nézve. De ha ezzel nem vagy tisztában, megosztjuk veled Don Saladino tanácsait, aki többek között Ryan Reynolds személyi edzője is. Saladino a Daily Mailnek mondta, hogy minden kliensének legalább 7 óra alvást ír elő. Azt is megosztotta, miért:

Alvás közben regenerálódnak a hormonjaink is, ez pedig fontos ahhoz, hogy a szervezet optimálisan működjön edzés közben. Pihenés közben is égetsz kalóriákat, ráadásul megfelelő mennyiségű alvással az energiaszint is megnő, így aktívabban töltheted a következő napot. Én minden este 9-kor fekszem le aludni.

Hozzátette, hogy volt már olyan vendége, aki pusztán azzal szabadult meg 4.5 kilótól, hogy másfél órával többet aludt - az étrendjén és edzéstervén pedig nem változtatott. Saladino minden új kliensével először az alvásról beszélget, csak ezt követi a stressz, táplálkozás és az edzés. Azonban az alvás nem elég a teljes változáshoz:

Azt javaslom, hogy a fogyókúrázók kerüljék a finomított cukrot és a fehér lisztet. Általában a búzát is kiiktatom, ám ez sok esetben csak körülményesen valósítható meg. Ugyanez a helyzet a tejtermékekkel is. Ha viszont valaki imádja a görög joghurtot, az egye nyugodtan.

A két kedvenc zsírolvasztó gyakorlata pedig a farmerjárás és a szántolás, ezt a sztárok is rendszeresen csinálják.

Ryan Reynolds például súlyzós edzéseket végez, egyszer sem áltt még fel a futópadra.

Persze nem mindenkinek adatik meg, hogy személyi edzőt fogadjon és legyen egy szakácsa, aki főz rá, ám Saladino szerint sok híresség is így van ezzel. A legfontosabb szerinte, hogy az alvás mennyisége megfelelő legyen és a stresszt is sikerüljön minimalizálni - erre jó módszer a meditáció.

A módszer, amivel csúcsra járathatod a HIIT edzést

Így lehetsz effektívebb a gyors gyakorlatok közben.

Rágod a körmöd? Ez az egy módszer az, ami beválhat a rossz szokás ellen!

Jeremy Glass, az amerikai Men’s Health szerzője megpróbált többféle módszerrel leszámolni a rossz szokásával. Kiderül, melyik vált be neki a legjobban:

A hét táplálkozási tippje: apró változtatások az étrendedben azért, hogy izmosabb legyél

Ha szeretnél felszedni egy kis izmot, nem csak az edzésre kell figyelned.

8 dolog, amivel a barátnőd szerint számolnod kell, ha összeköltöztök

Jól figyelj, mert ezeket mindenki átéli, aki összebútorozik a párjával!

A hét edzéstippje: ezt a teljes testet átmozgató, zsírégető edzéstervet neked is ki kell próbálnod!

5 gyakorlat, 55 ismétlés - nem tűnik túl nehéznek, ugye? Pedig izzadni fogsz.

Ezeken a munkahelyeken a leggyakoribb a válások aránya

Nem csak a munkamániások vannak ám veszélyben!

3 hiba edzés közben, ami akadályozza az izomfejlődést

Ezekre érdemes figyelned, ha fejlődni akarsz.

Íme a tökéletes bemelegítés felsőtest edzés előtt

A hasizmaidat és a karizmaidat is bemelegítheted a következő gyakorlatokkal.

A benned élő harcos - megjelent a Men's Health legújabb száma

Mondják, hogy ez a test évtizede. Mind jól akarunk kinézni, értékmérő a fizikum – egyikünk tesz érte, a másikunk meg mindig csak holnap kezdi...

Ha fontos az egészséged, whiskey-t iszol a bárban

Kiderült, hogy ez a legkevésbé veszélyes ital.

A tudomány szerint ez a létező legjobb motiváció

Alig tudsz elindulni edzeni? Ha a pénzed a tét, biztos, hogy kilépsz az ajtón!

Ilyennek kéne lennie az étrendednek a 40-es és a 50-es éveidben

Mutatjuk, mire érdemes figyelned ebben az időszakban.

4 gyors tipp, hogy jobban menjen a húzódzkodás

Még nem tudsz megcsinálni 5 szabályosat? Itt az idő, hogy megtanuld helyesen elvégezni!

Egyszerű öltözködési trükkök, amiktől magasabbnak tűnhetsz

Tényleg könnyen elérheted azt, hogy magasabbnak tűnj, csak néhány lépésre kell figyelned.

Nehezen alszol el? A telefon helyett a csajodat masszírozd!

Így vethetsz véget a sötétben forgolódásnak.

5 dolog, amitől alaposan lecsökken a libidód

Sokkal többet tudsz közülük te kontrollálni, mint az hinnéd!

A sporteszköz, ami nem hiányozhat az otthoni konditermedből

Könnyű tárolni, számtalan gyakorlathoz használhatod és nem is kerül sokba!

A hét táplálkozási tippje: az édesburgonya tényleg egészségesebb, mint a sima krumpli?

Sokan úgy tartják, ha édesburgonyát kérsz sütve a hagyományos helyett, akkor az egészségesebb opciót választod. Tényleg így van?

Olvasd el ezeket is

MINDIG ARRA BIZTATUNK, HOGY ADJ BELE MINDENT, DE MOST ELÉG LESZ AZ 50 SZÁZALÉK

Csak 2685 Ft