A következő 12 gyakorlatból álló MMA-s edzésterv után nem fogsz tudni felállni

Az MMA-sok körében Bas Rutten igazi legendának számít.

Az MMA-sok körében Bas Rutten igazi legendának számít.

A ’90-es években például Japánban edzett és a világ számos pontján szállt harcba ellenfeleivel. 1999-ben vonult vissza, viszont eredményei alapján bekerült a UFC Hall of Fame-be, azóta pedig igyekszik minél több embernek segíteni edzésmódszereivel.

A holland harcos több műsorban és filmben is szerepelt, emellett van egy kaliforniai konditerme is, ahol kidolgozta saját MMA-s edzéstervét. Az amerikai MH csapata elment hozzá, hogy tippjeit te is megfogadhasd.

A videón látható 12 gyakorlatot végezd 50 másodpercig, köztük tarts 10 mp pihenőt. Az egész kört háromszor kell megismételned. Aztán ki tudja, lehet, hogy te is bekerülsz a UFC Hall of Fame-be. Persze csak akkor, ha sikerül végig megcsinálnod. Menni fog?

A videón szereplő 12 gyakorlat:

Labdadobás

A labdát emeld a fejed fölé és innen vágd minél erősebben földhöz. Szuper core edzés!

Térdrúgás

Úgy felemeli a pulzusod, mint semmi más! Arra figyelj, hogy a karod legyen a fejed fölött, majd innen húzd a térdedhez, miközben azt is emeled.

Védekezés

Ereszkedj fekvőtámaszba, a csípőd érintkezzel a talajjal, majd ugorj fel állóhelyzetbe.

Fekvőtámasz

Ez a klasszikus sem maradhat ki! A karjaid végig tartsd a tested mellett, hogy tricepszed is dolgozzon!

Ugrások

Tegyél a talajra egy táskát és ugrálj át egyik oldaláról a másikra. Robbanékony lábmunkára vágysz? Így megkapod!

Bicepszezés

Akár kettlebellel is végezheted, mint Rutten.

Japán felülés

Lehet, hogy úgy nézel ki közben, mint egy bogár, akire valamilyen rovarirtót fújtak, viszont nagyon hatékony!

Püfölés

A könyököddel üsd a zsákot. Akár a térdeddel is püfölheted, ha az alsótested is meg akarod dolgoztatni.

Sprintek

Tegyél 10 méterre magadtól egy súlyzót és sprintelj el odáig, majd vissza. Amikor odaérsz, érintsd meg a tenyereddel a talajt.

Guggolás

Minél mélyebbre mész, annál jobb. Akár felugrásokkal is kombinálhatod.

Kettlebell lendítés

A karjaid tartsd nyújtva és a csípőből indítsd a gyakorlatot, ne a vállaidból.

Gyors törzsfordítás

Állj kisterpeszben, a karjaid fond össze a mellkasodon keresztben. Gyorsan forgasd a törzsed mindkét irányba.

A módszer, amivel csúcsra járathatod a HIIT edzést

Így lehetsz effektívebb a gyors gyakorlatok közben.

Rágod a körmöd? Ez az egy módszer az, ami beválhat a rossz szokás ellen!

Jeremy Glass, az amerikai Men’s Health szerzője megpróbált többféle módszerrel leszámolni a rossz szokásával. Kiderül, melyik vált be neki a legjobban:

A hét táplálkozási tippje: apró változtatások az étrendedben azért, hogy izmosabb legyél

Ha szeretnél felszedni egy kis izmot, nem csak az edzésre kell figyelned.

8 dolog, amivel a barátnőd szerint számolnod kell, ha összeköltöztök

Jól figyelj, mert ezeket mindenki átéli, aki összebútorozik a párjával!

A hét edzéstippje: ezt a teljes testet átmozgató, zsírégető edzéstervet neked is ki kell próbálnod!

5 gyakorlat, 55 ismétlés - nem tűnik túl nehéznek, ugye? Pedig izzadni fogsz.

Ezeken a munkahelyeken a leggyakoribb a válások aránya

Nem csak a munkamániások vannak ám veszélyben!

3 hiba edzés közben, ami akadályozza az izomfejlődést

Ezekre érdemes figyelned, ha fejlődni akarsz.

Íme a tökéletes bemelegítés felsőtest edzés előtt

A hasizmaidat és a karizmaidat is bemelegítheted a következő gyakorlatokkal.

A benned élő harcos - megjelent a Men's Health legújabb száma

Mondják, hogy ez a test évtizede. Mind jól akarunk kinézni, értékmérő a fizikum – egyikünk tesz érte, a másikunk meg mindig csak holnap kezdi...

Ha fontos az egészséged, whiskey-t iszol a bárban

Kiderült, hogy ez a legkevésbé veszélyes ital.

A tudomány szerint ez a létező legjobb motiváció

Alig tudsz elindulni edzeni? Ha a pénzed a tét, biztos, hogy kilépsz az ajtón!

Ilyennek kéne lennie az étrendednek a 40-es és a 50-es éveidben

Mutatjuk, mire érdemes figyelned ebben az időszakban.

4 gyors tipp, hogy jobban menjen a húzódzkodás

Még nem tudsz megcsinálni 5 szabályosat? Itt az idő, hogy megtanuld helyesen elvégezni!

Egyszerű öltözködési trükkök, amiktől magasabbnak tűnhetsz

Tényleg könnyen elérheted azt, hogy magasabbnak tűnj, csak néhány lépésre kell figyelned.

Nehezen alszol el? A telefon helyett a csajodat masszírozd!

Így vethetsz véget a sötétben forgolódásnak.

5 dolog, amitől alaposan lecsökken a libidód

Sokkal többet tudsz közülük te kontrollálni, mint az hinnéd!

A sporteszköz, ami nem hiányozhat az otthoni konditermedből

Könnyű tárolni, számtalan gyakorlathoz használhatod és nem is kerül sokba!

A hét táplálkozási tippje: az édesburgonya tényleg egészségesebb, mint a sima krumpli?

Sokan úgy tartják, ha édesburgonyát kérsz sütve a hagyományos helyett, akkor az egészségesebb opciót választod. Tényleg így van?

Olvasd el ezeket is

MINDIG ARRA BIZTATUNK, HOGY ADJ BELE MINDENT, DE MOST ELÉG LESZ AZ 50 SZÁZALÉK

Csak 2685 Ft