Ha végig tudod nyomni, kőkemény deltáid lesznek, mire végzel ezzel az edzéssel

Ha jól akarsz kinézni, a deltáidra is időt kell szánnod, pláne akkor, ha V-alakú felsőtestre vágysz. Szerencsére a következő, három gyakorlatból álló edzésterv segít ebben, ami minden irányból megdolgoztatja a vállaid.

Ha jól akarsz kinézni, a deltáidra is időt kell szánnod, pláne akkor, ha V-alakú felsőtestre vágysz. Szerencsére a következő, három gyakorlatból álló edzésterv segít ebben, ami minden irányból megdolgoztatja a vállaid.

Olvasd el ezt is!

Andy Speer, a Men’s Health személyi edzője szerint az izmok összehúzódásának ideje is változik, ezért látványos eredményekre tehetsz szert, ha elvégzed az edzéstervben szereplő gyakorlatokat.

A fekvőtámasszal megnövelheted az izmaid méretét, a kinyomással sokat erősödhetsz, az utolsó gyakorlat, a döntött törzsből kinyomás pedig jabít a tartásodon is. Nincs más dolgod, mint elvégezni a videón látható gyakorlatokat az alábbi irányelvek szerint:

Minden gyakorlatot a megadott sorrendben végezz 40 másodpercen keresztül. Köztük 20 másodperc pihenőt tarts. Ez egy kör, neked pedig összesen 4-6 kört kell teljesítened, ha megy ennyi! Aztán bátran mászkálhatsz a strandon és a városban!


Ha még van kedved edzeni, próbáld ki a következő gyakorlatsort is!

Nézd meg a galériánkat> 7 kép
Teljes testet átmozgató, tesztoszteron-fokozó, zsírégető edzésterv
A módszer, amivel csúcsra járathatod a HIIT edzést

Így lehetsz effektívebb a gyors gyakorlatok közben.

Rágod a körmöd? Ez az egy módszer az, ami beválhat a rossz szokás ellen!

Jeremy Glass, az amerikai Men’s Health szerzője megpróbált többféle módszerrel leszámolni a rossz szokásával. Kiderül, melyik vált be neki a legjobban:

A hét táplálkozási tippje: apró változtatások az étrendedben azért, hogy izmosabb legyél

Ha szeretnél felszedni egy kis izmot, nem csak az edzésre kell figyelned.

8 dolog, amivel a barátnőd szerint számolnod kell, ha összeköltöztök

Jól figyelj, mert ezeket mindenki átéli, aki összebútorozik a párjával!

A hét edzéstippje: ezt a teljes testet átmozgató, zsírégető edzéstervet neked is ki kell próbálnod!

5 gyakorlat, 55 ismétlés - nem tűnik túl nehéznek, ugye? Pedig izzadni fogsz.

Ezeken a munkahelyeken a leggyakoribb a válások aránya

Nem csak a munkamániások vannak ám veszélyben!

3 hiba edzés közben, ami akadályozza az izomfejlődést

Ezekre érdemes figyelned, ha fejlődni akarsz.

Íme a tökéletes bemelegítés felsőtest edzés előtt

A hasizmaidat és a karizmaidat is bemelegítheted a következő gyakorlatokkal.

A benned élő harcos - megjelent a Men's Health legújabb száma

Mondják, hogy ez a test évtizede. Mind jól akarunk kinézni, értékmérő a fizikum – egyikünk tesz érte, a másikunk meg mindig csak holnap kezdi...

Ha fontos az egészséged, whiskey-t iszol a bárban

Kiderült, hogy ez a legkevésbé veszélyes ital.

A tudomány szerint ez a létező legjobb motiváció

Alig tudsz elindulni edzeni? Ha a pénzed a tét, biztos, hogy kilépsz az ajtón!

Ilyennek kéne lennie az étrendednek a 40-es és a 50-es éveidben

Mutatjuk, mire érdemes figyelned ebben az időszakban.

4 gyors tipp, hogy jobban menjen a húzódzkodás

Még nem tudsz megcsinálni 5 szabályosat? Itt az idő, hogy megtanuld helyesen elvégezni!

Egyszerű öltözködési trükkök, amiktől magasabbnak tűnhetsz

Tényleg könnyen elérheted azt, hogy magasabbnak tűnj, csak néhány lépésre kell figyelned.

Nehezen alszol el? A telefon helyett a csajodat masszírozd!

Így vethetsz véget a sötétben forgolódásnak.

5 dolog, amitől alaposan lecsökken a libidód

Sokkal többet tudsz közülük te kontrollálni, mint az hinnéd!

A sporteszköz, ami nem hiányozhat az otthoni konditermedből

Könnyű tárolni, számtalan gyakorlathoz használhatod és nem is kerül sokba!

A hét táplálkozási tippje: az édesburgonya tényleg egészségesebb, mint a sima krumpli?

Sokan úgy tartják, ha édesburgonyát kérsz sütve a hagyományos helyett, akkor az egészségesebb opciót választod. Tényleg így van?

Olvasd el ezeket is

MINDIG ARRA BIZTATUNK, HOGY ADJ BELE MINDENT, DE MOST ELÉG LESZ AZ 50 SZÁZALÉK

Csak 2685 Ft