5 ok, hogy mindig legyen a konyhádban gyömbér!

Szuper hatóanyagai segítenek az egészség megőrzésében, de néhány hatása miatt sportolók számára kiemelten fontos.

Szuper hatóanyagai segítenek az egészség megőrzésében, de néhány hatása miatt sportolók számára kiemelten fontos.

Kezeli az izomfájdalmat

A gyömbérben egy különleges hatóanyag található meg, a gingerol, ami bizonyítottan fájdalomcsillapító és gyulladáscsökkentő hatással bír. A The Journal of Painben közzétettek egy tanulmányt, ami szerint ha naponta fogyasztasz egy kis friss gyömbért (kb. fél mokkáskanálnyit) egy sérülés után, az jelentősen felgyorsítja a gyógyulást, de az izomlázat is megelőzheted vele.

Csökkenti a menstruációs görcsöket

Fájdalomcsillapító hatása miatt a mensturációs görcsök megelőzésében és kezelésében is igen hatásos. A menzeszed előtti napon kezdd el megemelt adagban fogyasztani és a következő két napon is tartsd. Reszelj egy keveset a turmixodba, főzd meg teának vagy az őrleményéből készíts salátaöntetet!

Az ízületi fájdalmaknak annyi

Ha kurkumával kombinálod, egy igazán ütős megoldást jelent a reumás panaszokra és ízületi fájdalmakra is. Külsőleg-belsőleg alkalmazható!

A betegségnek vége!

A náthára, gyomorpanaszokra, másnaposságra és még reggeli rosszullétre is hatásos a gyömbértea (pucolj meg, és vágj fel egy kis darab gyömbért 4X 2 cm-es darabokra és forrázd le). Ha náthás vagy, reszeld le, áztasd mézbe, és kanalazz belőle naponta háromszor!

Rákmegelőzős

Antioxidáns összetevőinek köszönhetően harcol a szabad gyökökkel szemben. A szakértők szerint rákmegelőzés szempontjából a gyömbérkivonat a leghatásosabb, de már azzal is sokat teszel, ha hetente 3 alkalommal fogyasztasz valamennyi friss gyömbért!

A cikk először a runnersworld.hu oldalon jelent meg.

A módszer, amivel csúcsra járathatod a HIIT edzést

Így lehetsz effektívebb a gyors gyakorlatok közben.

Rágod a körmöd? Ez az egy módszer az, ami beválhat a rossz szokás ellen!

Jeremy Glass, az amerikai Men’s Health szerzője megpróbált többféle módszerrel leszámolni a rossz szokásával. Kiderül, melyik vált be neki a legjobban:

A hét táplálkozási tippje: apró változtatások az étrendedben azért, hogy izmosabb legyél

Ha szeretnél felszedni egy kis izmot, nem csak az edzésre kell figyelned.

8 dolog, amivel a barátnőd szerint számolnod kell, ha összeköltöztök

Jól figyelj, mert ezeket mindenki átéli, aki összebútorozik a párjával!

A hét edzéstippje: ezt a teljes testet átmozgató, zsírégető edzéstervet neked is ki kell próbálnod!

5 gyakorlat, 55 ismétlés - nem tűnik túl nehéznek, ugye? Pedig izzadni fogsz.

Ezeken a munkahelyeken a leggyakoribb a válások aránya

Nem csak a munkamániások vannak ám veszélyben!

3 hiba edzés közben, ami akadályozza az izomfejlődést

Ezekre érdemes figyelned, ha fejlődni akarsz.

Íme a tökéletes bemelegítés felsőtest edzés előtt

A hasizmaidat és a karizmaidat is bemelegítheted a következő gyakorlatokkal.

A benned élő harcos - megjelent a Men's Health legújabb száma

Mondják, hogy ez a test évtizede. Mind jól akarunk kinézni, értékmérő a fizikum – egyikünk tesz érte, a másikunk meg mindig csak holnap kezdi...

Ha fontos az egészséged, whiskey-t iszol a bárban

Kiderült, hogy ez a legkevésbé veszélyes ital.

A tudomány szerint ez a létező legjobb motiváció

Alig tudsz elindulni edzeni? Ha a pénzed a tét, biztos, hogy kilépsz az ajtón!

Ilyennek kéne lennie az étrendednek a 40-es és a 50-es éveidben

Mutatjuk, mire érdemes figyelned ebben az időszakban.

4 gyors tipp, hogy jobban menjen a húzódzkodás

Még nem tudsz megcsinálni 5 szabályosat? Itt az idő, hogy megtanuld helyesen elvégezni!

Egyszerű öltözködési trükkök, amiktől magasabbnak tűnhetsz

Tényleg könnyen elérheted azt, hogy magasabbnak tűnj, csak néhány lépésre kell figyelned.

Nehezen alszol el? A telefon helyett a csajodat masszírozd!

Így vethetsz véget a sötétben forgolódásnak.

5 dolog, amitől alaposan lecsökken a libidód

Sokkal többet tudsz közülük te kontrollálni, mint az hinnéd!

A sporteszköz, ami nem hiányozhat az otthoni konditermedből

Könnyű tárolni, számtalan gyakorlathoz használhatod és nem is kerül sokba!

A hét táplálkozási tippje: az édesburgonya tényleg egészségesebb, mint a sima krumpli?

Sokan úgy tartják, ha édesburgonyát kérsz sütve a hagyományos helyett, akkor az egészségesebb opciót választod. Tényleg így van?

Olvasd el ezeket is

MINDIG ARRA BIZTATUNK, HOGY ADJ BELE MINDENT, DE MOST ELÉG LESZ AZ 50 SZÁZALÉK

Csak 2685 Ft