Az 5 legnagyobb hiba, amit elkövethetsz edzés közben

A bemelegítéstől a nyújtásig - átvesszük az alapelveket.

A bemelegítéstől a nyújtásig - átvesszük az alapelveket.

Június eleje van, ha augusztusban akarsz villogni a strandon, akkor még nem is késtél el nagyon az edzésekkel. A tréningek során sem érdemes fejjel menni a falnak, mutatjuk, mik a kezdők általános hibái.

Bemelegíteni csak a gyengék szoktak

Végletekig ismételt, mégis kihagyhatatlan eleme egy ilyen felsorolásnak az, hogy mennyire fontos a bemelegítés. Komoly megterhelés előtt többek közt azért kötelező átmozgatni magunkat, mert ez segít vért juttatni a megterhelendő területre.

A dolog azért is csalóka, mert ha kihagyod a bemelegítést, nem törvényszerű, hogy megsérülsz. Elég azonban egy rossz mozdulat, és máris megvan a baj, úgyhogy ha ránk hallgatsz, nem kockáztatsz.

A számok bűvöletében

A gyorsan elvégzett gyakorlat sokkal kevésbé hatékony, mint a helyesen végrehajtott mozdulatsor. Vegyünk egy egyszerű példát: a fekvőtámaszt. Csak azért mert gyorsan ledarálsz belőle 50-et még nem biztos, hogy többet fejlődnek az izomcsoportjaid, mintha lassan csinálnál 20-at. Ne használd ki a lendületet, hagyj időt magadnak, hidd el, látványos lesz a különbség.

Futnék én, de akkor leég rólam az izom

Sokan mellőzik a kardiót, emiatt a tévhit miatt, pedig a futás kifejezetten jól jöhet az edzéseidhez. A tréning ezen fajtája javítja a vérkeringést, így hozzájárul a nagyobb erőkifejtés eléréséhez.

Nyújts rendszeresen

Edzés után nagyon kötötté válik az izomzat, szabályos nyújtással azonban könnyedén tágíthatod a mozgástartományod. Ha szánsz erre 10-15 percet, könnyen állandósulhat az izmok kötöttsége, ami nagy fájdalmakkal járhat.

Pihenni emberi dolog

Csak azért mert megcsúsztál a summerbody-projekttel nem érdemes gyorstalpalást végezni. A nagyobb izomcsoportoknak akár 72 órára is szükségük lehet a teljes regenerációra. Hagyj időt magadnak, a nagyobb edzések között iktass be egy-két futást a szabadban.

A módszer, amivel csúcsra járathatod a HIIT edzést

Így lehetsz effektívebb a gyors gyakorlatok közben.

Rágod a körmöd? Ez az egy módszer az, ami beválhat a rossz szokás ellen!

Jeremy Glass, az amerikai Men’s Health szerzője megpróbált többféle módszerrel leszámolni a rossz szokásával. Kiderül, melyik vált be neki a legjobban:

A hét táplálkozási tippje: apró változtatások az étrendedben azért, hogy izmosabb legyél

Ha szeretnél felszedni egy kis izmot, nem csak az edzésre kell figyelned.

8 dolog, amivel a barátnőd szerint számolnod kell, ha összeköltöztök

Jól figyelj, mert ezeket mindenki átéli, aki összebútorozik a párjával!

A hét edzéstippje: ezt a teljes testet átmozgató, zsírégető edzéstervet neked is ki kell próbálnod!

5 gyakorlat, 55 ismétlés - nem tűnik túl nehéznek, ugye? Pedig izzadni fogsz.

Ezeken a munkahelyeken a leggyakoribb a válások aránya

Nem csak a munkamániások vannak ám veszélyben!

3 hiba edzés közben, ami akadályozza az izomfejlődést

Ezekre érdemes figyelned, ha fejlődni akarsz.

Íme a tökéletes bemelegítés felsőtest edzés előtt

A hasizmaidat és a karizmaidat is bemelegítheted a következő gyakorlatokkal.

A benned élő harcos - megjelent a Men's Health legújabb száma

Mondják, hogy ez a test évtizede. Mind jól akarunk kinézni, értékmérő a fizikum – egyikünk tesz érte, a másikunk meg mindig csak holnap kezdi...

Ha fontos az egészséged, whiskey-t iszol a bárban

Kiderült, hogy ez a legkevésbé veszélyes ital.

A tudomány szerint ez a létező legjobb motiváció

Alig tudsz elindulni edzeni? Ha a pénzed a tét, biztos, hogy kilépsz az ajtón!

Ilyennek kéne lennie az étrendednek a 40-es és a 50-es éveidben

Mutatjuk, mire érdemes figyelned ebben az időszakban.

4 gyors tipp, hogy jobban menjen a húzódzkodás

Még nem tudsz megcsinálni 5 szabályosat? Itt az idő, hogy megtanuld helyesen elvégezni!

Egyszerű öltözködési trükkök, amiktől magasabbnak tűnhetsz

Tényleg könnyen elérheted azt, hogy magasabbnak tűnj, csak néhány lépésre kell figyelned.

Nehezen alszol el? A telefon helyett a csajodat masszírozd!

Így vethetsz véget a sötétben forgolódásnak.

5 dolog, amitől alaposan lecsökken a libidód

Sokkal többet tudsz közülük te kontrollálni, mint az hinnéd!

A sporteszköz, ami nem hiányozhat az otthoni konditermedből

Könnyű tárolni, számtalan gyakorlathoz használhatod és nem is kerül sokba!

A hét táplálkozási tippje: az édesburgonya tényleg egészségesebb, mint a sima krumpli?

Sokan úgy tartják, ha édesburgonyát kérsz sütve a hagyományos helyett, akkor az egészségesebb opciót választod. Tényleg így van?

Olvasd el ezeket is

MINDIG ARRA BIZTATUNK, HOGY ADJ BELE MINDENT, DE MOST ELÉG LESZ AZ 50 SZÁZALÉK

Csak 2685 Ft