Rosszat teszel, ha mindig a súlyzós edzést választod a kardió helyett?

Vannak, akik olyan messziről elkerülik a kardiózást, ahogy csak tudják. De ha az erősítiő edzéssel eléred a céljaid, a szíved egészségének megőrzéséért érdemes mégis kardióznod?

Vannak, akik olyan messziről elkerülik a kardiózást, ahogy csak tudják. De ha az erősítiő edzéssel eléred a céljaid, a szíved egészségének megőrzéséért érdemes mégis kardióznod?

Olvasd el ezt is!

Röviden: nem. Az erősítő edzés növeli a pulzust és növelheted vele az aerob fittséged, különösen akkor, ha intenzív edzéstervet végzel. Kutatások igazolják, hogy a nehéz súlyzókkal végzett, intenzív erősítő edzés képes javítani a pulzus regeneráción (vagyis azon az időn, hogy milyen gyorsan áll vissza a nyugalmi pulzusod), csökkentheti a vérnyomást és pozitívan hat az erek működésére is.

Hogyan érhető el ez a pozitív eredmény? A legegyszerűbben úgy, ha legalább 30 percig tart az edzésed és a gyakorlatok között kevesebb, mint egy perc pihenőt tartasz. Jó megoldás az is, ha rögtön egymás után hajtod végre őket és a teljes tested átmozgató köredzést végzel, hiszen ez a típus növeli meg leginkább a pulzusod és pörgeti fel a vérkeringésed a megfelelő szintre.

Ennyire egyszerű.


Ha pedig már végeztél az edzéssel, a nyújtásról se feledkezz meg!

Nézd meg a galériánkat> 7 kép
Az egyetlen nyújtás, amire szükséged van különböző edzések után
A módszer, amivel csúcsra járathatod a HIIT edzést

Így lehetsz effektívebb a gyors gyakorlatok közben.

Rágod a körmöd? Ez az egy módszer az, ami beválhat a rossz szokás ellen!

Jeremy Glass, az amerikai Men’s Health szerzője megpróbált többféle módszerrel leszámolni a rossz szokásával. Kiderül, melyik vált be neki a legjobban:

A hét táplálkozási tippje: apró változtatások az étrendedben azért, hogy izmosabb legyél

Ha szeretnél felszedni egy kis izmot, nem csak az edzésre kell figyelned.

8 dolog, amivel a barátnőd szerint számolnod kell, ha összeköltöztök

Jól figyelj, mert ezeket mindenki átéli, aki összebútorozik a párjával!

A hét edzéstippje: ezt a teljes testet átmozgató, zsírégető edzéstervet neked is ki kell próbálnod!

5 gyakorlat, 55 ismétlés - nem tűnik túl nehéznek, ugye? Pedig izzadni fogsz.

Ezeken a munkahelyeken a leggyakoribb a válások aránya

Nem csak a munkamániások vannak ám veszélyben!

3 hiba edzés közben, ami akadályozza az izomfejlődést

Ezekre érdemes figyelned, ha fejlődni akarsz.

Íme a tökéletes bemelegítés felsőtest edzés előtt

A hasizmaidat és a karizmaidat is bemelegítheted a következő gyakorlatokkal.

A benned élő harcos - megjelent a Men's Health legújabb száma

Mondják, hogy ez a test évtizede. Mind jól akarunk kinézni, értékmérő a fizikum – egyikünk tesz érte, a másikunk meg mindig csak holnap kezdi...

Ha fontos az egészséged, whiskey-t iszol a bárban

Kiderült, hogy ez a legkevésbé veszélyes ital.

A tudomány szerint ez a létező legjobb motiváció

Alig tudsz elindulni edzeni? Ha a pénzed a tét, biztos, hogy kilépsz az ajtón!

Ilyennek kéne lennie az étrendednek a 40-es és a 50-es éveidben

Mutatjuk, mire érdemes figyelned ebben az időszakban.

4 gyors tipp, hogy jobban menjen a húzódzkodás

Még nem tudsz megcsinálni 5 szabályosat? Itt az idő, hogy megtanuld helyesen elvégezni!

Egyszerű öltözködési trükkök, amiktől magasabbnak tűnhetsz

Tényleg könnyen elérheted azt, hogy magasabbnak tűnj, csak néhány lépésre kell figyelned.

Nehezen alszol el? A telefon helyett a csajodat masszírozd!

Így vethetsz véget a sötétben forgolódásnak.

5 dolog, amitől alaposan lecsökken a libidód

Sokkal többet tudsz közülük te kontrollálni, mint az hinnéd!

A sporteszköz, ami nem hiányozhat az otthoni konditermedből

Könnyű tárolni, számtalan gyakorlathoz használhatod és nem is kerül sokba!

A hét táplálkozási tippje: az édesburgonya tényleg egészségesebb, mint a sima krumpli?

Sokan úgy tartják, ha édesburgonyát kérsz sütve a hagyományos helyett, akkor az egészségesebb opciót választod. Tényleg így van?

Olvasd el ezeket is

MINDIG ARRA BIZTATUNK, HOGY ADJ BELE MINDENT, DE MOST ELÉG LESZ AZ 50 SZÁZALÉK

Csak 2685 Ft