Két héten keresztül minden nap, óránként 1 percig plankeltem - íme az eredmény

Reagan von Wildenradt, a MH szerzője, két héten keresztül óránként 1 percig plankelt. Eredményeiről pedig a Men’s Health-nek számolt be.

Reagan von Wildenradt, a MH szerzője, két héten keresztül óránként 1 percig plankelt. Eredményeiről pedig a Men’s Health-nek számolt be.

Olvasd el ezt is!

Nem olyan régen kezdtem el irodában dolgozni. Maga a munka igazi álommeló, ám mielőtt bekerültem volna a céghez, tanuló voltam, folyamatosan utaztam, bringáztam, sétáltam. De most? A fenekemnek és a szemeimnek sem tesz jót, hogy egész nap a gép előtt ülök.

Miután egyik nap rádöbbentem, hogy két órája meg sem mozdultam, eldöntöttem, hogy változtatok ezen és kitaláltam ezt a remek kihívást. Naponta összesen 8-szor 1 percet plankeltem, ami nem sok, de annál biztos jobb, mint ha ültem volna.

A fittségemmel nincs gond, bootcamp edzéseket tartok, spinningre járok, futok, súlyzózom és általában lépcsőzök a lift helyett - pont ezért gondoltam, hogy könnyű dolgom lesz. Pedig a harmadik nap ötödik plankjénél elutottam oda, hogy fél perc után majdnem feladtam, annyira fájtak a karjaim. Nagyon sokat tanultam és kaptam ettől a kísérlettől, el is mondom miért.

Kép

A szünetek nem csak fizikálisan, de mentálisan is jót tettek

A telefonomon óránként beidőzítettem az ébresztőt, hogy 10-től 5-ig mindig legyen 1 percem plankelni. Persze, elég idegesítő volt, ha épp nyakig benne voltam egy adott feladatban, de sokkal frissebben álltam neki újra a munkának, miután teljesítettem az 1 perces plankelést.

Unalmas lett, de könnyen változtattam ezen

8 perc elég hosszú idő. Az első néhány napon alkartámaszban végeztem a gyakorlatot, aztán később váltva, fél-fél percig az alkalomra, majd a tenyereimre támaszkodva. Aztán jött az oldalsó plank és végre az oldalsó hasizmaim is elkezdtek látszódni.

Rájöttem, mennyire szabálytalanul csinálom

MIelőtt elkezdtem volna a kihívást, úgy gondoltam, hogy szabályosan csinálom a gyakorlatot. Miután viszont az egyik kollégám lefotózott, rájöttem, hogy a Notre Dame-i toronyőrére hasonlít a testtartásom, ezért javítottam rajta otthon, a tükör előtt.

Kép

A hasam és a karom is izmosabb lett

Hetente legalább négyszer végzek törzsedzést, ezen kívül pedig súlyzózni is szoktam. A planktől viszont sokkal keményebbek lettek a karjaim, a hasam is változott. Nincs még 6 kockám, de ettől függetlenül látom, hogy valami elkezdődött.

Erősebbnek éreztem magam edzés közben

A hosszabb kardiózások során is jól jött a napi 8 perc plankelés, hiszen nem éreztem magam hullafáradtnak az óra végére és a bringán maradtam. Súlyzózás közben is sokkal könnyebben mentek a gyakorlatok, a tartásom is javult.

Nagyon meglepődtem, hogy két hétnyi, összesen 80 percnyi edzés ennyit változtatott a testemen. Rádöbbentem arra is, hogy muszáj szüneteket tartanom munka közben - még ha nem is plankelek. Mindenkinek ajánlom, hogy próbálja ki legalább egy hétig.

Itt a bizonyíték arra, hogy a legtöbb férfinak jobban bejönnek a szőke nők

Egy új kutatásból az is kiderül, miért szavaz több férfi a szőkékre.

Ha erre a kis izomcsoportra is szánsz időt, sokkal többet emelhetsz!

Nem csak a fogásodat érdemes ám erősíteni ahhoz, hogy látványosabb eredményeket érj el a teremben!

5 jel, hogy dehidratált vagy, aminek semmi köze a szomjúsághoz

Ha szomjas vagy, akkor már késő, mert dehidratálttá vált a szervezeted - állítják sokan. De nem csak az italok utáni vágyakozás utalhat arra, hogy a tested szomjazik!

A 6 leggyakoribb hiba húzódzkodás közben

Így csináld, ha fejlődni akarsz.

Túlzásba viszed a mozgást? Az exorexia létező betegség, de a férfiak keveset beszélnek róla

Mutatjuk, mikor jelent már tényleg problémát az, ha elmész edzeni.

A hét táplálkozási tippje: pontosan ekkora adagot érdemes fogyasztani 8 népszerű ételből, hogy egészséges maradj

Ha odafigyelsz a táplálkozásodra, érdemes az adagokra is kicsit nagyobb hangsúlyt fektetni.

A jóganap az új pihenőnap

A kitartott pózok még a sérülésektől is megkímélnek.

4 szakálltípus, amit érdemes kipróbálnod! (Még akkor is, ha nem egyenletes az arcszőrzeted)

A férfiak szeretik az egyszerűséget mindenben, így a szakállak terén is.

Hallottál már a kávélisztről? Ez a legújabb szuperkaja!

A lisztről valószínűleg nem a koffein jut eszedbe. Nyugi, nem vagy egyedül. A kávéliszt viszont egyre népszerűbb, sokan pedig tápanyagokkal teli csodaként tekintenek rá. De tényleg annyira szuper, vagy csak felhájpolták?

A hét edzéstippje: érdemes minden egyes nap hasaznod, hogy lásd az edzés eredményét?

Ha nyárra már kockás hasat akarsz villantani, azért már jó korán el kell kezdeni dolgozni - például most.

A bicikli virágoztathatja fel a szexuális életedet

Egy kis tekerés és minden egyenesbe jön.

Nincs izomnövelés és erősödés túlterhelés nélkül - személyi edzőnk tanácsai a konditermi fejlődéshez

Ha besétálunk a terembe és körülnézünk, rengeteg embert látunk, aki edz. Különféle gyakorlatokat végeznek, gyakran erőlködnek és izzadnak, ezzel a kemény edzés látszatát keltve. Ha valaki nem jártas az edzésben, nem edz 4-5 éve, akkor tényleg csak keményen edző embereket lát.

3 jó okunk van arra, hogy elfelejtsd a kései vacsorát

Riasztó adatokkal szembesültek a szakemberek.

Rossz hír vegáknak: egy kutatás szerint sokkal kevesebb szexben van részük, mint a húsevőknek

Ha egy finom steak felér számodra egy orgazmussal, akkor van még egy jó hírünk: egy új kutatás szerint a húsevő emberek többször szexelnek, mint a vegetáriánus társaik.

Kettő az egyben: A szuperszett, ami a tricepszedet és a hasadat is megdolgoztatja

Milyen gyakran dolgoztatod meg a tricepszedet és a törzsizmaidat egyetlen gyakorlattal?

To-do list menti meg az álmatlan éjszakákat

Sosem volt még ilyen egyszerű az elalvás.

Gondoltad volna? A nyújtástól több mint 300%-kal nőhet az izomtömeged!

Ha az edzés végeztével szánsz időt a nyújtásra is, sokkal hamarabb elérheted a céljaidat!

Olvasd el ezeket is

MINDIG ARRA BIZTATUNK, HOGY ADJ BELE MINDENT, DE MOST ELÉG LESZ AZ 50 SZÁZALÉK

Csak 2685 Ft