Végig tudod csinálni? Saját testsúlyos edzés tricepszre, amit bárhol elvégezhetsz!

A tökéletesen patkó alakú tricepsz általában súlyzókkal készül a letolásokkal, tolódzkodással, ugye?

A tökéletesen patkó alakú tricepsz általában súlyzókkal készül a letolásokkal, tolódzkodással, ugye?

Nem feltétlenül, hiszen csak bőven elég a megdolgoztatására egy pad és a saját súlyod.

A következő körben 3 brutális gyakorlatot kell elvégezned, ahol van a környezetedben pad, vagy valamilyen emelvény. Ha kezdő vagy, akár ez a 3 gyakorlat is lehet a tricepsz edzésterved. Ha már tapasztaltabb sportolónak számítasz, egy keményebb felsőtest edzés után is elvégezheted őket. (És akkor is tökéletes, ha épp a buszmegállóban vársz és nem tudsz magaddal mit kezdeni, mert a telefonod is lemerült).

A legnehezebb gyakorlattal kezded, a saját súllyal végzett skull crusherrel, amiből 6-8 ismétlést kell végrehajtanod. Ezt követően a gyakorlat egy másik változata következik, aminek során a fejed a pad felett kell, hogy maradjon (8-10 ismétlést végezz). Végül pedig egy fekvőtámasz variáció következik, amivel még nagyobb tricepszekre tehetsz szerint (annyit csinálj, amennyit csak tudsz).

4-szer ismételd a kört, ha már haladónak számítasz, kezdőként viszont elég, ha csak egyszer csinálod meg a gyakorlatokat.

A módszer, amivel csúcsra járathatod a HIIT edzést

Így lehetsz effektívebb a gyors gyakorlatok közben.

Rágod a körmöd? Ez az egy módszer az, ami beválhat a rossz szokás ellen!

Jeremy Glass, az amerikai Men’s Health szerzője megpróbált többféle módszerrel leszámolni a rossz szokásával. Kiderül, melyik vált be neki a legjobban:

A hét táplálkozási tippje: apró változtatások az étrendedben azért, hogy izmosabb legyél

Ha szeretnél felszedni egy kis izmot, nem csak az edzésre kell figyelned.

8 dolog, amivel a barátnőd szerint számolnod kell, ha összeköltöztök

Jól figyelj, mert ezeket mindenki átéli, aki összebútorozik a párjával!

A hét edzéstippje: ezt a teljes testet átmozgató, zsírégető edzéstervet neked is ki kell próbálnod!

5 gyakorlat, 55 ismétlés - nem tűnik túl nehéznek, ugye? Pedig izzadni fogsz.

Ezeken a munkahelyeken a leggyakoribb a válások aránya

Nem csak a munkamániások vannak ám veszélyben!

3 hiba edzés közben, ami akadályozza az izomfejlődést

Ezekre érdemes figyelned, ha fejlődni akarsz.

Íme a tökéletes bemelegítés felsőtest edzés előtt

A hasizmaidat és a karizmaidat is bemelegítheted a következő gyakorlatokkal.

A benned élő harcos - megjelent a Men's Health legújabb száma

Mondják, hogy ez a test évtizede. Mind jól akarunk kinézni, értékmérő a fizikum – egyikünk tesz érte, a másikunk meg mindig csak holnap kezdi...

Ha fontos az egészséged, whiskey-t iszol a bárban

Kiderült, hogy ez a legkevésbé veszélyes ital.

A tudomány szerint ez a létező legjobb motiváció

Alig tudsz elindulni edzeni? Ha a pénzed a tét, biztos, hogy kilépsz az ajtón!

Ilyennek kéne lennie az étrendednek a 40-es és a 50-es éveidben

Mutatjuk, mire érdemes figyelned ebben az időszakban.

4 gyors tipp, hogy jobban menjen a húzódzkodás

Még nem tudsz megcsinálni 5 szabályosat? Itt az idő, hogy megtanuld helyesen elvégezni!

Egyszerű öltözködési trükkök, amiktől magasabbnak tűnhetsz

Tényleg könnyen elérheted azt, hogy magasabbnak tűnj, csak néhány lépésre kell figyelned.

Nehezen alszol el? A telefon helyett a csajodat masszírozd!

Így vethetsz véget a sötétben forgolódásnak.

5 dolog, amitől alaposan lecsökken a libidód

Sokkal többet tudsz közülük te kontrollálni, mint az hinnéd!

A sporteszköz, ami nem hiányozhat az otthoni konditermedből

Könnyű tárolni, számtalan gyakorlathoz használhatod és nem is kerül sokba!

A hét táplálkozási tippje: az édesburgonya tényleg egészségesebb, mint a sima krumpli?

Sokan úgy tartják, ha édesburgonyát kérsz sütve a hagyományos helyett, akkor az egészségesebb opciót választod. Tényleg így van?

Olvasd el ezeket is

MINDIG ARRA BIZTATUNK, HOGY ADJ BELE MINDENT, DE MOST ELÉG LESZ AZ 50 SZÁZALÉK

Csak 2685 Ft