Legyél olyan izmos, mint a Baywatch sztárjai!

Legyél olyan izmos, mint a Baywatch sztárjai!

Ha a 30 fokos meleg nem jelezné eléggé, akkor most szólunk, hogy itt a nyár. És a strandszezon, ahol megmutathatod, miért dolgoztál keményen egész évben.

A Baywatch film is hamarosan a mozikba kerül, addig viszont még van egy kis időd, hogy valamennyire hasonlíts a két főszereplőhöz. Mindegy, hogy Dwayne Johnsonhoz, vagy Zac Efronhoz szeretnél hasonlítani, megmutatjuk, mire kell figyelned a célod elérésének érdekében.

Ha a Szikla fizikuma jön be:

Kép

Helyes súlyzóválasztás
Olyan súlyzót válassz, amivel minden körben közelebb kerülsz a kifulladáshoz. Az összetett mozdulatok segítenek az izomépítésben, ahogy a nehéz súlyok is.

Szuperszettek
A szuperszettben végzett gyakorlatokat kombináld pliometrikus mozdulatokkal: a lábtolást kövesse guggolásból felugrás, a fekvenyomást pedig fekvőtámasz!

Tartsd a számot!
Az emelős gyakorlatokból végezz 25 ismétlést, majd 10-12-t, végül 5-öt, aztán jöhetnek a pliometrikusak 10 ismétléssel.

Pihenj!
A sorozatok között tarts fél perc pihenőt, a szuperszettek között pedig 2 percet pihenj. Közben sétálj, vagy végezz mobilitást fejlesztő gyakorlatokat!

Mindent vagy semmit!
A Szikla is beiktat 1-1 csalónapot, te is megteheted. Egy amerikai kutatás szerint a magas kalóriatartalmú ételek akár 30 százalékkal is növelik a leptin szintjét (ez az éhségért felelős hormon).

Olvasd el ezt is!!

Legyél szálkás, mint Zac Efron!

Kép

EMOM
Az EMOM edzés (Every minute on the minute) tökéletes zsírégetéshez. Indítsd el a stoppered, végezz 20 burpee-t, majd a perc hátralevő részében pihenj. Aztán 5 percen át ismételd.

Elő a gyömbérrel!
A Journal of Exercise Science & Fitness kutatása szerint a gyömbér igazi zsírégető csodaszer, ugyanis akár 4 kg testzsírtól is képes megszabadítani 10 hét alatt, ha erősítő edzést végzel.

Célozd meg a mélyhasizmod!
A TVA hasizmok megcélzásával kockásabb lehet a hasad! Vegyél egy mély levegőt és tartsd bent az emelések előtt. Végül erősen fújd ki.

Egyél egy kicsit többet!
Dr. Gilbert Forbes, táplálkozási szakértő szerint ha egy 10-15 testzsírszázalékkal rendelkező ember kicsit több kalóriát visz be naponta, annak 60-70 százalékából képes izmot építeni.

Maradj szálkás!
Hetente váltogasd az edzésterveid: az egyik héten használj nagy súlyokat és végezz kevesebb ismétlést, a másik héten viszont dolgozz könnyű súlyokkal, több ismétlést végezve. Így felpörög a metabolizmusod, kitartóbbá válnak az izmaid és erősebb is leszel.

Tovább olvasok
Hogyan fogyj le diéta nélkül?

Ne éheztesd tovább magad, inkább csináld ezt!

Ezeknél a forgatókönyveknél nem probléma, ha SMS-ben szakítasz

Semmi baj nincs az üzenetben való szakítással, amíg követed az instrukcióinkat.

3 férfi, akinek feltették A kérdést

Ki mondta, hogy mindenképpen neked kell letérdelni?

Ez az 5 étel a legjobb a szívednek

Egészségesen szeretnél élni? Ezeket a kajákat vedd bele az étrendedbe!

„Csak egy chipset eszem!” Megmondjuk, miért nem jön össze soha

Egy tanulmány szerint a ropogós ételek hangja miatt eszünk túl sokat belőlük.

Üres pisztoly - avagy "terjed" a férfi meddőség

Friss vizsgálatok szerint zuhan a spermaszámunk. És ez a kérdés mindannyiunkat érint, függetlenül attól, akarunk-e családot vagy sem.

Hogyan építsd fel az edzésedet, hogy sikeres legyen?

Ha valódi eredményeket szeretnél elérni, akkor okosan kell összeállítanod az edzésterved!

Három ember elmeséli, hogy milyen volt nekik az első gruppen szex

„Miután végeztünk, ettünk egy pizzát és addig bújtunk, amíg el nem aludtunk.”

Szeretsz a szabadban edzeni? Budapesten már kint is kondizhatsz!

Most profi edzők is segítenek a helyes kivitelezésben. Mire vársz még?

Ők megmondták a tutit! Így lesz kockahasad!

Oda kell, hogy figyelj az egészséges étrendre és az edzésprogramra is.

Tényleg olyan rossz dolog a szénhidrát?

A szénhidrát nem ördögtől való dolog. Sőt, elengedhetetlen.

Gyorsan el szeretnél aludni? Próbáld ki ezt az 5 dolgot!

Próbáld ki a lenti példákat és aludj el sokkal gyorsabban, sőt, tovább is fogsz tudni pihenni.

Flow élmény, tudatosság, laza félmaraton - így fejleszt a Scitec Institute programja

Kollégánk bő egy hónapig tesztelte a professzionálisan összerakott programot, hogy fejlessze futótechnikáját, célirányosan étkezzen és ezekkel jobb eredményeket érjen el. Kifaggattuk, milyen tapasztalatokkal zárta a felkészülést.

Ilyen gyorsan csináld szex közben! A csajod imádni fogja!

Nem kell sokat tenned azért, hogy a partnered eljuttasd a csúcsra.

Az izom, amire valóban szükség van a szemkápráztató bicepszhez!

Nagyobb bicepszet tudsz növeszteni a felkari izmokra fókuszálva.

Vajon a körülmetélés javítja a szexuális élményt?

Sokan tűnődtek már azon, hogy azok élvezik jobban a szexet, akik körül vannak metélve, vagy azok, akik nem?

25%-kal csökkentheted a rák kockázatát! Mutatjuk, hogyan:

Az idősebb felnőtteknél, akik súlyt emelnek, körülbelül 25 százalékkal kevesebb valószínűséggel fordulnak elő vastagbélrák kialakulására utaló problémák, mint azoknál, akik egyáltalán nem edzenek, egy új tanulmány szerint, amelyet az Medicine & Science in Sports & Exercise hozott nyilvánosságra.

Ez a cikk után kétszer is meggondolod, hogy szedj-e kiegészítőt!

Egy új tanulmány szerint azok, akik táplálékkiegészítőket szednek, májkárosodást szenvedhetnek.

Így kerüld el a cukorbetegséget!

A legtöbb felnőtt nem erősít eleget az ajánlott mennyiséghez képest.

Olvasd el ezeket is

4 LAPSZÁM MOST 3980 FT HELYETT CSAK 1980 FT A Men's Health magazin negyedéves kiadvány

Csak 1980 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem