Nem kell tovább keresned! Ez az 5 legjobb gyakorlat hasizomra

Nem kell tovább keresned! Ez az 5 legjobb gyakorlat hasizomra
Forrás: getty images

A minap találtam egy cikket, mely az 5 legjobb gyakorlatot mutatta be, mellyel lapos hasat lehet elérni. Összeszedtem a tapasztalataimat, áttanulmányoztam a lapos has irodalmát és előálltam azzal az 5 gyakorlattal, mely szerintem a legjobb a lapos has eléréséhez:

  1. Az ún. „Tedd le a villát!” gyakorlat: ez a gyakorlat egészen fantasztikus eredményeket szolgáltat, amikor a célunk, hogy lapos legyen a hasunk. Mit tegyünk? Egyszerűen tegyük le a villát (vagy a kezünkben lévő evőeszközt), amikor megettük azt a mennyiségű ételt, ami elő volt írva.
  2. Talán a második legjobb, az ún. „Csukd be a hűtőt!” nyomás: ez az egy kézzel végzett gyakorlat remekül laposítja a hasat. Hogyan végezd? Amikor a hűtőt kinyitod, mielőtt lenne időd felmérni annak tartalmát, azonnal nyomd vissza az ajtót zárt állapotba.
  3. A következő, egy nagyon nehéz, de rendkívül hasznos módszer – a „Mondd szépen: Nem, köszönöm.” Ezt a gyakorlatot csak kevesen tudják megfelelően elvégezni. Aki már egy ismétlésre képes belőle az igen komoly szinten van. A több ismétlést végzők egyértelműen a profi kategóriába esnek (és biztos, hogy lapos a hasuk). A kutatások szerint, az ebben a gyakorlatban végzett ismétlések száma egyenesen arányos a has laposságával.
  4. Az egyik legkevesebb energia befektetéssel járó, has laposító gyakorlat a „Meg se vedd!”. A gyakorlat lényege, hogy az áruházban egy speciális „vásárlási ívet” követsz. A gyakorlatot minden héten 1-szer érdemes végezni – a hatás néhány hónap alatt összeadódik és nagyon látványos lesz. Eredménye: lapos has.
  5. Az utolsó módszer, melyet naponta kell alkalmazni a „Főzz és készülj” gyakorlat. Ezt a komplex mozdulatsort érdemes heti minimum 2-3 alkalommal elvégezni. Ha kellően ügyes vagy, akkor 1 alkalom hatása kitart 2-3 napig is. Ha nem, az sem baj – nyugodtan alkalmazhatod minden egyes nap. A tartós gyakorlás eredményeként lapos lesz a hasad.

Jó, rendben, bocsánat – elnézést kérek… Természetesen ez csak egy vicc… (Vagy mégsem?) A lényeg a következő: lapos hasad nem a plankingtől, meg az 1000 felüléstől lesz. Attól maximum fájó hasad lesz.

Eleve: mi az, hogy lapos has? Régen még mindenki kockásat akart. Ma már elég a lapos? Elém állna egy srác, hogy „Szia, szeretnék edzeni, mert lapos hasat akarok.” hát, nem tudom, mit mondanék/tennék. Talán elküldeném jógázni. Miután befejeztem a röhögést, persze.

Nem már, ember! Mi lett velünk? Régen Arnold, meg Frank Zane volt az etalon. Nem beszélve Stallone-ról! Ma meg már lapos hasat akarunk?

Engedd meg, hogy leegyszerűsítsem: bizonyos eseteket leszámítva (terhesség, bélproblémák) ha nem lapos a hasad, akkor dagadt vagy. Kövér. Túlsúlyos. Sok rajtad a fölösleges zsír. Magas a testzsír százalékod. És még sorolhatnám. A nem megfelelő testösszetétel megoldása pedig a megfelelő étrend és az edzés.

A sorrend is ez: étrend és edzés. Nem tudsz egy rossz étrendet „túledzeni”. Nem tudod edzéssel semmissé tenni, amit a konyhában elrontasz. Nem fog menni.

Szóval, ahelyett, hogy 5 gyakorlatot csinálnál azért, hogy lapos legyen a hasad, menj és készítsd ki a holnapi 4 étkezésed dobozokba. Kutatók bebizonyították, hogy ez messze a legjobb „lapos has” gyakorlat – rendszeres alkalmazása sokszorosára növeli a lapos has előfordulásának valószínűségét.

Kép

ÁDÁM NORBERT

A sport mindig része volt az életemnek – néhány év úszást 16 év karate követett. A testépítéssel és a súlyzós edzéssel 7 éve ismerkedtem meg. Ekkor kezdtem el rendszeresen terembe járni és kutatni, hogy hogyan lehetnék jobb, hogyan tudnám átalakítani a külsőmet. A kezdeti lelkesedés idővel szenvedéllyé változott – az emberi test és teljesítmény tudománya iránti szenvedéllyé. Elvégeztem a Nemzetközi Testépítő és Fitness Szakszövetség Nemzetközi Szakedzői képzését, majd az egyetemi mester képzésem (végzettségem orvosi biotechnológus) alatt egyre jobban kikristályosodott bennem, hogy az edzés és a táplálkozástudomány mekkora befolyással van az egészségünkre, az életünkre és a sportolással elérhető eredményeinkre. A klienseimmel való közös munka során napról-napra meggyőződöm arról, hogy egészségünk, testünk és teljesítményünk tudatos formálásának eszköze – a megfelelő edzés és táplálkozás – a saját kezünkben van.

További információk: https://www.facebook.com/adamperformance/

A banántej a tökéletes vegán megoldás

A gyümölcsből készült ital egyáltalán nem tartalmaz laktózt, ráadásul sokkal finomabb, mint az eredeti.

Hogyan állj neki újra az edzésnek kihagyás után? Szakértőnk elmondja!

Mindenkivel előfordul, hogy akár sérülés, akár nyaralás, akár magánéleti/munkahelyi teendők miatt átmenetileg az edzés háttérbe szorul. Alapvetően én már úgy állok ehhez, hogy az edzés annyira jót tesz nekem, hogy akkor se hagyom ki, ha csak késő este vagy épp hajnalban jutok le – szóval nincsenek már kihagyott hetek. Viszont régen voltak, úgyhogy meg tudom érteni.

Tüsszentened kell? Ezért ne tartsd soha vissza!

Ha allergiás vagy, nyáron biztos sokkal többet tüszzentesz a kelleténél. De mi van akkor, ha nem szeretnéd, hogy mindenki hallja, ezért megpróbálod visszatartani? Eláruljuk, hogy nem jársz jól.

Mangólevéllel a cukorbetegség ellen: Itt a diabétesz elleni új fegyvere

A cukorbetegség nem játék! A mangó levele viszont segíthet a diabétesz elleni küzdelemben, így mindenkinek érdemes kipróbálnia ezt a furcsa alapanyagot!

A produktivitásra bizony a hőmérséklet is hat - Ezért vagy olyan lassú nyáron

Úgy érzed, semmilyen feladatot nem tudsz nyáron megcsinálni, amit rád bíznak? Maradjunk annyiban, hogy erről nem feltétlenül te tehetsz.

A legtisztább WC-t keresed a nyilvános mosdóban? Akkor EZT válaszd!

Képzeld el, ahogy belépsz a nyilvános WC-be. Te ilyenkor melyik ajtó mögé mész? A legutolsó a legszimpibb, vagy inkább a középső wc-t választod?

Hallottál már a dinamikus-izometrikus gyakorlatokról? Itt az ideje, hogy beépítsd őket az edzéstervedbe!

Ha nem látod az edzésed eredményét, könnyen lehet, hogy hozzászokott a tested a megszokott rutinhoz. Ilyenkor pedig az a legjobb megoldás, ha valamit változtatsz rajta.

Miért fogja minden focista ugyanúgy a fejét a kihagyott helyzet után?

A tudomány szerencsére tudja a választ erre a világbajnokság okán aktuálissá vált kérdésre.

Van összefüggés! Így hat a tetoválásod az izzadásra

Bizony, érdekes összefüggés van a tetoválás, az edzés és a verejték között, ezért nem árt tisztában lenned ezzel, ha te is ki vagy varrva.

Optikai illúzió: Te kit látsz a képen? A válaszodból kiderül, kell-e szemüveget hordanod

Több szakértő szerint ez az optikai illúzió segíthet eldönteni, hogy romlott-e a látásod és szükséged van-e szemüvegre.

Vb-döntő: Mandzukic öngólja és a vb legnagyobb potyája zárta keretbe a tornát

A horvát csatár vasárnapi produkciójához hasonló bravúr eddig csak egy futballistának jött össze.

Megérkezett végre a tökéletes szundikütyü, ami teljes csendet teremt

Viszlát elpocsékolt éjszakák, az Enter SilentMode száműzi a végigásított napokat.

Lehet, hogy bizarrul hangzik, de életet menthet a gombás smoothie

A legújabb őrület meredeknek tűnik, de kétségtelenül csökkenti a stresszt.

Fáj a hátad? Akkor ilyen pózokban aludj, hogy ki tudd pihenni magadat!

Az alvásnak arról kellene szólnia, hogy felfrissülj és feltöltődj tőle, nem pedig arról, hogy beálljon tőle a hátad. Mutatjuk, milyen pózban aludj, hogy elkerüld a hátfájást!

A hét táplálkozási tippje: Így tedd laktatóbbá a salátádat

Biztos ismerős a helyzet, hogy amikor salátát eszel ebédre, egy óra múlva máris valami új kaja után nézel. Egy dietetikus viszont megoldja ezt a dilemmát!

Alvási inercia: Ezért vagy annyira mérges ébredés után

Te is szembesültél már vele, hogy Grumpy cat hozzád képest semmi reggelente? Mutatjuk, miért van az, hogy sokan mérgesek és rosszkedvűek ébredés után.

Tények és tévhitek a napszemüvegekről + 3 idén divatos modell férfiaknak

Amellett, hogy nem hunyorogsz, amikor a szabadban vagy, sokkal több és fontosabb előnye is van a napszemüvegeknek. Egy szemorvos pedig elmondja, pontosan miért is jó, ha odafigyelsz arra, hogy megvédd a szemedet a naptól.

A hét edzéstippje: nem csak hétfőre! Itt a Szikla intenzív edzésterve mellizomra!

A Szikla legújabb edzős videója tömve van mellpumpáló gyakorlatokkal - Miért ne próbálnád ki őket?

3 tipp, amivel megelőzheted a fogszuvasodást

Ne ess kétségbe, ha felfedezed az első jeleket, nem biztos, hogy fúrás-faragás lesz a dolog vége.

Horvát csoda: Mutatjuk a legjobb mémeket az angol buktáról

It's not coming home, Gareth Southgate-ék nem viszik haza a hőn áhított trófeát.

Olvasd el ezeket is

Tedd meg velünk az első lépést! Most egyéves előfizetés 5370 Ft helyett csupán 2685 Ft

Csak 2685 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem