Nem kell tovább keresned! Ez az 5 legjobb gyakorlat hasizomra

Nem kell tovább keresned! Ez az 5 legjobb gyakorlat hasizomra
Forrás: getty images

A minap találtam egy cikket, mely az 5 legjobb gyakorlatot mutatta be, mellyel lapos hasat lehet elérni. Összeszedtem a tapasztalataimat, áttanulmányoztam a lapos has irodalmát és előálltam azzal az 5 gyakorlattal, mely szerintem a legjobb a lapos has eléréséhez:

  1. Az ún. „Tedd le a villát!” gyakorlat: ez a gyakorlat egészen fantasztikus eredményeket szolgáltat, amikor a célunk, hogy lapos legyen a hasunk. Mit tegyünk? Egyszerűen tegyük le a villát (vagy a kezünkben lévő evőeszközt), amikor megettük azt a mennyiségű ételt, ami elő volt írva.
  2. Talán a második legjobb, az ún. „Csukd be a hűtőt!” nyomás: ez az egy kézzel végzett gyakorlat remekül laposítja a hasat. Hogyan végezd? Amikor a hűtőt kinyitod, mielőtt lenne időd felmérni annak tartalmát, azonnal nyomd vissza az ajtót zárt állapotba.
  3. A következő, egy nagyon nehéz, de rendkívül hasznos módszer – a „Mondd szépen: Nem, köszönöm.” Ezt a gyakorlatot csak kevesen tudják megfelelően elvégezni. Aki már egy ismétlésre képes belőle az igen komoly szinten van. A több ismétlést végzők egyértelműen a profi kategóriába esnek (és biztos, hogy lapos a hasuk). A kutatások szerint, az ebben a gyakorlatban végzett ismétlések száma egyenesen arányos a has laposságával.
  4. Az egyik legkevesebb energia befektetéssel járó, has laposító gyakorlat a „Meg se vedd!”. A gyakorlat lényege, hogy az áruházban egy speciális „vásárlási ívet” követsz. A gyakorlatot minden héten 1-szer érdemes végezni – a hatás néhány hónap alatt összeadódik és nagyon látványos lesz. Eredménye: lapos has.
  5. Az utolsó módszer, melyet naponta kell alkalmazni a „Főzz és készülj” gyakorlat. Ezt a komplex mozdulatsort érdemes heti minimum 2-3 alkalommal elvégezni. Ha kellően ügyes vagy, akkor 1 alkalom hatása kitart 2-3 napig is. Ha nem, az sem baj – nyugodtan alkalmazhatod minden egyes nap. A tartós gyakorlás eredményeként lapos lesz a hasad.

Jó, rendben, bocsánat – elnézést kérek… Természetesen ez csak egy vicc… (Vagy mégsem?) A lényeg a következő: lapos hasad nem a plankingtől, meg az 1000 felüléstől lesz. Attól maximum fájó hasad lesz.

Eleve: mi az, hogy lapos has? Régen még mindenki kockásat akart. Ma már elég a lapos? Elém állna egy srác, hogy „Szia, szeretnék edzeni, mert lapos hasat akarok.” hát, nem tudom, mit mondanék/tennék. Talán elküldeném jógázni. Miután befejeztem a röhögést, persze.

Nem már, ember! Mi lett velünk? Régen Arnold, meg Frank Zane volt az etalon. Nem beszélve Stallone-ról! Ma meg már lapos hasat akarunk?

Engedd meg, hogy leegyszerűsítsem: bizonyos eseteket leszámítva (terhesség, bélproblémák) ha nem lapos a hasad, akkor dagadt vagy. Kövér. Túlsúlyos. Sok rajtad a fölösleges zsír. Magas a testzsír százalékod. És még sorolhatnám. A nem megfelelő testösszetétel megoldása pedig a megfelelő étrend és az edzés.

A sorrend is ez: étrend és edzés. Nem tudsz egy rossz étrendet „túledzeni”. Nem tudod edzéssel semmissé tenni, amit a konyhában elrontasz. Nem fog menni.

Szóval, ahelyett, hogy 5 gyakorlatot csinálnál azért, hogy lapos legyen a hasad, menj és készítsd ki a holnapi 4 étkezésed dobozokba. Kutatók bebizonyították, hogy ez messze a legjobb „lapos has” gyakorlat – rendszeres alkalmazása sokszorosára növeli a lapos has előfordulásának valószínűségét.

Kép

ÁDÁM NORBERT

A sport mindig része volt az életemnek – néhány év úszást 16 év karate követett. A testépítéssel és a súlyzós edzéssel 7 éve ismerkedtem meg. Ekkor kezdtem el rendszeresen terembe járni és kutatni, hogy hogyan lehetnék jobb, hogyan tudnám átalakítani a külsőmet. A kezdeti lelkesedés idővel szenvedéllyé változott – az emberi test és teljesítmény tudománya iránti szenvedéllyé. Elvégeztem a Nemzetközi Testépítő és Fitness Szakszövetség Nemzetközi Szakedzői képzését, majd az egyetemi mester képzésem (végzettségem orvosi biotechnológus) alatt egyre jobban kikristályosodott bennem, hogy az edzés és a táplálkozástudomány mekkora befolyással van az egészségünkre, az életünkre és a sportolással elérhető eredményeinkre. A klienseimmel való közös munka során napról-napra meggyőződöm arról, hogy egészségünk, testünk és teljesítményünk tudatos formálásának eszköze – a megfelelő edzés és táplálkozás – a saját kezünkben van.

További információk: https://www.facebook.com/adamperformance/

Tovább olvasok
A pegán diéta az új trend! De vajon egészséges?

A pegán, azaz a paleo-vegán diéta egyre nagyobb népszerűségnek örvend. Az étrend azt állítja, hogy segít a fogyásban, jól érzed magad tőle és egészséges. Utánajártunk!

Hogyan fogyj le diéta nélkül?

Ne éheztesd tovább magad, inkább csináld ezt!

Ezeknél a forgatókönyveknél nem probléma, ha SMS-ben szakítasz

Semmi baj nincs az üzenetben való szakítással, amíg követed az instrukcióinkat.

3 férfi, akinek feltették A kérdést

Ki mondta, hogy mindenképpen neked kell letérdelni?

Ez az 5 étel a legjobb a szívednek

Egészségesen szeretnél élni? Ezeket a kajákat vedd bele az étrendedbe!

„Csak egy chipset eszem!” Megmondjuk, miért nem jön össze soha

Egy tanulmány szerint a ropogós ételek hangja miatt eszünk túl sokat belőlük.

Üres pisztoly - avagy "terjed" a férfi meddőség

Friss vizsgálatok szerint zuhan a spermaszámunk. És ez a kérdés mindannyiunkat érint, függetlenül attól, akarunk-e családot vagy sem.

Hogyan építsd fel az edzésedet, hogy sikeres legyen?

Ha valódi eredményeket szeretnél elérni, akkor okosan kell összeállítanod az edzésterved!

Három ember elmeséli, hogy milyen volt nekik az első gruppen szex

„Miután végeztünk, ettünk egy pizzát és addig bújtunk, amíg el nem aludtunk.”

Szeretsz a szabadban edzeni? Budapesten már kint is kondizhatsz!

Most profi edzők is segítenek a helyes kivitelezésben. Mire vársz még?

Ők megmondták a tutit! Így lesz kockahasad!

Oda kell, hogy figyelj az egészséges étrendre és az edzésprogramra is.

Tényleg olyan rossz dolog a szénhidrát?

A szénhidrát nem ördögtől való dolog. Sőt, elengedhetetlen.

Gyorsan el szeretnél aludni? Próbáld ki ezt az 5 dolgot!

Próbáld ki a lenti példákat és aludj el sokkal gyorsabban, sőt, tovább is fogsz tudni pihenni.

Flow élmény, tudatosság, laza félmaraton - így fejleszt a Scitec Institute programja

Kollégánk bő egy hónapig tesztelte a professzionálisan összerakott programot, hogy fejlessze futótechnikáját, célirányosan étkezzen és ezekkel jobb eredményeket érjen el. Kifaggattuk, milyen tapasztalatokkal zárta a felkészülést.

Ilyen gyorsan csináld szex közben! A csajod imádni fogja!

Nem kell sokat tenned azért, hogy a partnered eljuttasd a csúcsra.

Az izom, amire valóban szükség van a szemkápráztató bicepszhez!

Nagyobb bicepszet tudsz növeszteni a felkari izmokra fókuszálva.

Vajon a körülmetélés javítja a szexuális élményt?

Sokan tűnődtek már azon, hogy azok élvezik jobban a szexet, akik körül vannak metélve, vagy azok, akik nem?

25%-kal csökkentheted a rák kockázatát! Mutatjuk, hogyan:

Az idősebb felnőtteknél, akik súlyt emelnek, körülbelül 25 százalékkal kevesebb valószínűséggel fordulnak elő vastagbélrák kialakulására utaló problémák, mint azoknál, akik egyáltalán nem edzenek, egy új tanulmány szerint, amelyet az Medicine & Science in Sports & Exercise hozott nyilvánosságra.

Olvasd el ezeket is

4 LAPSZÁM MOST 3980 FT HELYETT CSAK 1980 FT A Men's Health magazin negyedéves kiadvány

Csak 1980 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem