Nem kell tovább keresned! Ez az 5 legjobb gyakorlat hasizomra

A minap találtam egy cikket, mely az 5 legjobb gyakorlatot mutatta be, mellyel lapos hasat lehet elérni. Összeszedtem a tapasztalataimat, áttanulmányoztam a lapos has irodalmát és előálltam azzal az 5 gyakorlattal, mely szerintem a legjobb a lapos has eléréséhez:
Forrás: getty images

A minap találtam egy cikket, mely az 5 legjobb gyakorlatot mutatta be, mellyel lapos hasat lehet elérni. Összeszedtem a tapasztalataimat, áttanulmányoztam a lapos has irodalmát és előálltam azzal az 5 gyakorlattal, mely szerintem a legjobb a lapos has eléréséhez:

  1. Az ún. „Tedd le a villát!” gyakorlat: ez a gyakorlat egészen fantasztikus eredményeket szolgáltat, amikor a célunk, hogy lapos legyen a hasunk. Mit tegyünk? Egyszerűen tegyük le a villát (vagy a kezünkben lévő evőeszközt), amikor megettük azt a mennyiségű ételt, ami elő volt írva.
  2. Talán a második legjobb, az ún. „Csukd be a hűtőt!” nyomás: ez az egy kézzel végzett gyakorlat remekül laposítja a hasat. Hogyan végezd? Amikor a hűtőt kinyitod, mielőtt lenne időd felmérni annak tartalmát, azonnal nyomd vissza az ajtót zárt állapotba.
  3. A következő, egy nagyon nehéz, de rendkívül hasznos módszer – a „Mondd szépen: Nem, köszönöm.” Ezt a gyakorlatot csak kevesen tudják megfelelően elvégezni. Aki már egy ismétlésre képes belőle az igen komoly szinten van. A több ismétlést végzők egyértelműen a profi kategóriába esnek (és biztos, hogy lapos a hasuk). A kutatások szerint, az ebben a gyakorlatban végzett ismétlések száma egyenesen arányos a has laposságával.
  4. Az egyik legkevesebb energia befektetéssel járó, has laposító gyakorlat a „Meg se vedd!”. A gyakorlat lényege, hogy az áruházban egy speciális „vásárlási ívet” követsz. A gyakorlatot minden héten 1-szer érdemes végezni – a hatás néhány hónap alatt összeadódik és nagyon látványos lesz. Eredménye: lapos has.
  5. Az utolsó módszer, melyet naponta kell alkalmazni a „Főzz és készülj” gyakorlat. Ezt a komplex mozdulatsort érdemes heti minimum 2-3 alkalommal elvégezni. Ha kellően ügyes vagy, akkor 1 alkalom hatása kitart 2-3 napig is. Ha nem, az sem baj – nyugodtan alkalmazhatod minden egyes nap. A tartós gyakorlás eredményeként lapos lesz a hasad.

Jó, rendben, bocsánat – elnézést kérek… Természetesen ez csak egy vicc… (Vagy mégsem?) A lényeg a következő: lapos hasad nem a plankingtől, meg az 1000 felüléstől lesz. Attól maximum fájó hasad lesz.

Eleve: mi az, hogy lapos has? Régen még mindenki kockásat akart. Ma már elég a lapos? Elém állna egy srác, hogy „Szia, szeretnék edzeni, mert lapos hasat akarok.” hát, nem tudom, mit mondanék/tennék. Talán elküldeném jógázni. Miután befejeztem a röhögést, persze.

Nem már, ember! Mi lett velünk? Régen Arnold, meg Frank Zane volt az etalon. Nem beszélve Stallone-ról! Ma meg már lapos hasat akarunk?

Engedd meg, hogy leegyszerűsítsem: bizonyos eseteket leszámítva (terhesség, bélproblémák) ha nem lapos a hasad, akkor dagadt vagy. Kövér. Túlsúlyos. Sok rajtad a fölösleges zsír. Magas a testzsír százalékod. És még sorolhatnám. A nem megfelelő testösszetétel megoldása pedig a megfelelő étrend és az edzés.

A sorrend is ez: étrend és edzés. Nem tudsz egy rossz étrendet „túledzeni”. Nem tudod edzéssel semmissé tenni, amit a konyhában elrontasz. Nem fog menni.

Szóval, ahelyett, hogy 5 gyakorlatot csinálnál azért, hogy lapos legyen a hasad, menj és készítsd ki a holnapi 4 étkezésed dobozokba. Kutatók bebizonyították, hogy ez messze a legjobb „lapos has” gyakorlat – rendszeres alkalmazása sokszorosára növeli a lapos has előfordulásának valószínűségét.

Kép

ÁDÁM NORBERT

A sport mindig része volt az életemnek – néhány év úszást 16 év karate követett. A testépítéssel és a súlyzós edzéssel 7 éve ismerkedtem meg. Ekkor kezdtem el rendszeresen terembe járni és kutatni, hogy hogyan lehetnék jobb, hogyan tudnám átalakítani a külsőmet. A kezdeti lelkesedés idővel szenvedéllyé változott – az emberi test és teljesítmény tudománya iránti szenvedéllyé. Elvégeztem a Nemzetközi Testépítő és Fitness Szakszövetség Nemzetközi Szakedzői képzését, majd az egyetemi mester képzésem (végzettségem orvosi biotechnológus) alatt egyre jobban kikristályosodott bennem, hogy az edzés és a táplálkozástudomány mekkora befolyással van az egészségünkre, az életünkre és a sportolással elérhető eredményeinkre. A klienseimmel való közös munka során napról-napra meggyőződöm arról, hogy egészségünk, testünk és teljesítményünk tudatos formálásának eszköze – a megfelelő edzés és táplálkozás – a saját kezünkben van.

További információk: https://www.facebook.com/adamperformance/

Egészség level Oktoberfest: Sört vedelve halmozzák az érmeket a németek a téli olimpián

Már nem lenézett alternatíva, hanem effektív sportital az alkoholmentes verzió.

Itt az egyik UFC harcos edzésterve, amivel fejlesztheted az állóképességed és robbanékonyabbá válhatsz!

Tyron Woodley pontosan ezt az edzéstervet követi, hogy kiüsse ellenfeleit a ringben.

Korán kelsz? Akkor tényleg aranyat lelsz, mert sokkal jobb vagy másoknál!

Utálsz sokáig aludni? Akkor szerencséd van, a tudomány szerint ugyanis sokkal egészségesebb életet folytatsz, mint mások.

Nagy izmok bármilyen áron? A szteroidok 7 legdurvább mellékhatása

Azt tudod, hogy a szteroidok nem tesznek jót neked. De pontosan miért? Mutatjuk, milyen következményekkel kell számolnod, ha mégis kipróbálnád őket.

Még csak február van, de megtaláltuk az év legdurvább és legnevetségesebb szexkutatását!

Te hogyan sütöd a palacsintát? Feldobod, vagy lapáttal fordítod meg?

Nem találsz magadnak párt? A tudomány szerint a te készülékedben van a hiba!

Akárhogy is próbálkozol, egyszerűen nem talál rád a szerelem?

Nem semmi! Ez a férfi a borbélya tanácsára megnövesztette a szakállát és 180 fokos fordulatot vett az élete

Ha eddig nem gondoltad úgy, hogy érdemes lehet megnövesztened a szakálladat, akkor íme egy történet, ami biztos, hogy megváltoztatja majd a véleményedet.

Hiába a tehetség, támogatás nélkül nehéz befutni. Ebben segíthetsz most te is!

Kilenc hihetetlenül tehetséges embert támogathatsz szavazatoddal, hogy egy lépéssel még közelebb kerülhessenek álmaikhoz.

4 meglepő dolog, ami kellemetlen szájszagot eredményez

Ezekre figyelj, ha nem akarod megkeseríteni beszélgetőtársaid életét.

5 dolog, ami még fájdalmasabbá teszi a másnapot

Ezekre figyelj, ha nem akarsz egy egész napot kidobni a kukába.

3 szuper teljesítménynövelő módszer, amit még nem próbáltál

A tiltott szerek, veszélyes tabletták helyett inkább válaszd a következő módszereket!

Kőkemény kockahas - 3 tipp felüléshez

Így biztosan nem dolgozol hiába.

3 mítosz az alvásról, aminek nem szabad bedőlnöd és 2, ami tényleg igaz

Sosem alszunk eleget. Ennek oka lehet a túl sok tennivaló, az akadékoskodó főnök vagy a morcos menyecske is az ágyban.

A hét edzéstippje: Ha ezt az edzéstípust választod, elkerülheted a stresszevést

Egy rossz nap az irodában elég ahhoz, hogy otthon felfald a hűtőd tartalmát. Egy kutatás szerint viszont heti két edzéssel elérheted, hogy megálljt tudj parancsolni a stresszevésnek.

Mire jók és miért fontosak az aminosavak?

Szervezetünk a bevitt táplálék egy részét energiatermelésre használja, a fölösleget pedig elraktározza nehezebb időkre. A zsírraktárak jelenléte egyértelmű – küzdünk is ellenük rendesen.

Nem is olyan rossz ötlet Valentin-napon szakítani? Lehetséges!

Kegyetlennek tűnhet pont Bálint-napon szakítani. Pedig több terapeuta szerint ez a legjobb megoldás, ha alapból nem működik a kapcsolatotok.

DNS-alapú tesztek segítségével jönnek a tökéletes edzéstervek

Búcsút inthetünk végre az elkerülhető sérüléseknek.

A dezodorodtól leszel fáradt és impotens?

Elképzelhető, hogy a dezodorod, samponod vagy parfümöd egészségtelenné tesz.

Ha igazán kemény fából faragtak, nem jelent gondot ez a lábedzés

Ha eljön a lábnap ideje, próbáld ki ezt a testépítők által is használt edzéstervet a bivalyerős alsótestért!

Olvasd el ezeket is

MINDIG ARRA BIZTATUNK, HOGY ADJ BELE MINDENT, DE MOST ELÉG LESZ AZ 50 %

Csak 1335 Ft