5 alapszabályt kell csak betartanod a pihentető alvásért

A forró nyári estéken kifejezetten nehéz álomba szenderülni.
Forrás: menshealth.com

A forró nyári estéken kifejezetten nehéz álomba szenderülni.

Nincs is annál idegesítőbb, mikor álmatlanul forgolódsz az ágyadban, s egy idő után már azt számolgatod, hány órát tudnál pihenni, ha az éppen aktuális pillanatban az álmok mezejére lépnél. A szakemberek szerint egy embernek napi 7-8 óra alvásra van szüksége, mutatjuk mit kell tenned ahhoz, hogy mindig meglegyen a fejadag.

1. A stressz nem jó társ

Legyen belőle bármennyi is, a munkahelyi problémákat ne vidd magaddal az ágyba. Ha fontos prezentációd lesz másnap, akkor se bújj a takarók közé a jegyzeteiddel, fordíts nagyobb figyelmet a pihenésre való felkészülésre.

2. Telefon kilőve

Nem tanácsos az okoseszközöket sem magunk mellett tartanunk, hiszen egy éjjeli szekrényen elhelyezett mobiltelefon által az alvásra készülő ember ugrásra kész marad, így pedig senki nem tudja elengedni magát.

3. Ne essünk szét hétvégén

A szakemberek szerint érdemes hétvégén is ugyanabban az időpontban lefeküdni, mint hétköznap, ezáltal nyugodtabb alvással ajándékozhatjuk meg a testünket.

4. A gyomor gyönyöre

Lefekvés előtt két órával ne együnk, mert a nehéz, zsíros ételek megterhelik a gyomrot, ami rossz minőségű alvást eredményezhet.

5. Hőmérséklet

Igaz, hogy melegben könnyebben elalszik az ember, de ha a hálószoba kicsit hűvösebb a többi helyiségnél az javít az alvás minőségén. Jó éjszakát!

Egészség level Oktoberfest: Sört vedelve halmozzák az érmeket a németek a téli olimpián

Már nem lenézett alternatíva, hanem effektív sportital az alkoholmentes verzió.

Itt az egyik UFC harcos edzésterve, amivel fejlesztheted az állóképességed és robbanékonyabbá válhatsz!

Tyron Woodley pontosan ezt az edzéstervet követi, hogy kiüsse ellenfeleit a ringben.

Korán kelsz? Akkor tényleg aranyat lelsz, mert sokkal jobb vagy másoknál!

Utálsz sokáig aludni? Akkor szerencséd van, a tudomány szerint ugyanis sokkal egészségesebb életet folytatsz, mint mások.

Nagy izmok bármilyen áron? A szteroidok 7 legdurvább mellékhatása

Azt tudod, hogy a szteroidok nem tesznek jót neked. De pontosan miért? Mutatjuk, milyen következményekkel kell számolnod, ha mégis kipróbálnád őket.

Még csak február van, de megtaláltuk az év legdurvább és legnevetségesebb szexkutatását!

Te hogyan sütöd a palacsintát? Feldobod, vagy lapáttal fordítod meg?

Nem találsz magadnak párt? A tudomány szerint a te készülékedben van a hiba!

Akárhogy is próbálkozol, egyszerűen nem talál rád a szerelem?

Nem semmi! Ez a férfi a borbélya tanácsára megnövesztette a szakállát és 180 fokos fordulatot vett az élete

Ha eddig nem gondoltad úgy, hogy érdemes lehet megnövesztened a szakálladat, akkor íme egy történet, ami biztos, hogy megváltoztatja majd a véleményedet.

Hiába a tehetség, támogatás nélkül nehéz befutni. Ebben segíthetsz most te is!

Kilenc hihetetlenül tehetséges embert támogathatsz szavazatoddal, hogy egy lépéssel még közelebb kerülhessenek álmaikhoz.

4 meglepő dolog, ami kellemetlen szájszagot eredményez

Ezekre figyelj, ha nem akarod megkeseríteni beszélgetőtársaid életét.

5 dolog, ami még fájdalmasabbá teszi a másnapot

Ezekre figyelj, ha nem akarsz egy egész napot kidobni a kukába.

3 szuper teljesítménynövelő módszer, amit még nem próbáltál

A tiltott szerek, veszélyes tabletták helyett inkább válaszd a következő módszereket!

Kőkemény kockahas - 3 tipp felüléshez

Így biztosan nem dolgozol hiába.

3 mítosz az alvásról, aminek nem szabad bedőlnöd és 2, ami tényleg igaz

Sosem alszunk eleget. Ennek oka lehet a túl sok tennivaló, az akadékoskodó főnök vagy a morcos menyecske is az ágyban.

A hét edzéstippje: Ha ezt az edzéstípust választod, elkerülheted a stresszevést

Egy rossz nap az irodában elég ahhoz, hogy otthon felfald a hűtőd tartalmát. Egy kutatás szerint viszont heti két edzéssel elérheted, hogy megálljt tudj parancsolni a stresszevésnek.

Mire jók és miért fontosak az aminosavak?

Szervezetünk a bevitt táplálék egy részét energiatermelésre használja, a fölösleget pedig elraktározza nehezebb időkre. A zsírraktárak jelenléte egyértelmű – küzdünk is ellenük rendesen.

Nem is olyan rossz ötlet Valentin-napon szakítani? Lehetséges!

Kegyetlennek tűnhet pont Bálint-napon szakítani. Pedig több terapeuta szerint ez a legjobb megoldás, ha alapból nem működik a kapcsolatotok.

DNS-alapú tesztek segítségével jönnek a tökéletes edzéstervek

Búcsút inthetünk végre az elkerülhető sérüléseknek.

A dezodorodtól leszel fáradt és impotens?

Elképzelhető, hogy a dezodorod, samponod vagy parfümöd egészségtelenné tesz.

Ha igazán kemény fából faragtak, nem jelent gondot ez a lábedzés

Ha eljön a lábnap ideje, próbáld ki ezt a testépítők által is használt edzéstervet a bivalyerős alsótestért!

Olvasd el ezeket is

MINDIG ARRA BIZTATUNK, HOGY ADJ BELE MINDENT, DE MOST ELÉG LESZ AZ 50 %

Csak 1335 Ft