5 alapszabályt kell csak betartanod a pihentető alvásért

5 alapszabályt kell csak betartanod a pihentető alvásért
Forrás: menshealth.com

A forró nyári estéken kifejezetten nehéz álomba szenderülni.

Nincs is annál idegesítőbb, mikor álmatlanul forgolódsz az ágyadban, s egy idő után már azt számolgatod, hány órát tudnál pihenni, ha az éppen aktuális pillanatban az álmok mezejére lépnél. A szakemberek szerint egy embernek napi 7-8 óra alvásra van szüksége, mutatjuk mit kell tenned ahhoz, hogy mindig meglegyen a fejadag.

1. A stressz nem jó társ

Legyen belőle bármennyi is, a munkahelyi problémákat ne vidd magaddal az ágyba. Ha fontos prezentációd lesz másnap, akkor se bújj a takarók közé a jegyzeteiddel, fordíts nagyobb figyelmet a pihenésre való felkészülésre.

2. Telefon kilőve

Nem tanácsos az okoseszközöket sem magunk mellett tartanunk, hiszen egy éjjeli szekrényen elhelyezett mobiltelefon által az alvásra készülő ember ugrásra kész marad, így pedig senki nem tudja elengedni magát.

3. Ne essünk szét hétvégén

A szakemberek szerint érdemes hétvégén is ugyanabban az időpontban lefeküdni, mint hétköznap, ezáltal nyugodtabb alvással ajándékozhatjuk meg a testünket.

4. A gyomor gyönyöre

Lefekvés előtt két órával ne együnk, mert a nehéz, zsíros ételek megterhelik a gyomrot, ami rossz minőségű alvást eredményezhet.

5. Hőmérséklet

Igaz, hogy melegben könnyebben elalszik az ember, de ha a hálószoba kicsit hűvösebb a többi helyiségnél az javít az alvás minőségén. Jó éjszakát!

Tovább olvasok
A pegán diéta az új trend! De vajon egészséges?

A pegán, azaz a paleo-vegán diéta egyre nagyobb népszerűségnek örvend. Az étrend azt állítja, hogy segít a fogyásban, jól érzed magad tőle és egészséges. Utánajártunk!

Hogyan fogyj le diéta nélkül?

Ne éheztesd tovább magad, inkább csináld ezt!

Ezeknél a forgatókönyveknél nem probléma, ha SMS-ben szakítasz

Semmi baj nincs az üzenetben való szakítással, amíg követed az instrukcióinkat.

3 férfi, akinek feltették A kérdést

Ki mondta, hogy mindenképpen neked kell letérdelni?

Ez az 5 étel a legjobb a szívednek

Egészségesen szeretnél élni? Ezeket a kajákat vedd bele az étrendedbe!

„Csak egy chipset eszem!” Megmondjuk, miért nem jön össze soha

Egy tanulmány szerint a ropogós ételek hangja miatt eszünk túl sokat belőlük.

Üres pisztoly - avagy "terjed" a férfi meddőség

Friss vizsgálatok szerint zuhan a spermaszámunk. És ez a kérdés mindannyiunkat érint, függetlenül attól, akarunk-e családot vagy sem.

Hogyan építsd fel az edzésedet, hogy sikeres legyen?

Ha valódi eredményeket szeretnél elérni, akkor okosan kell összeállítanod az edzésterved!

Három ember elmeséli, hogy milyen volt nekik az első gruppen szex

„Miután végeztünk, ettünk egy pizzát és addig bújtunk, amíg el nem aludtunk.”

Szeretsz a szabadban edzeni? Budapesten már kint is kondizhatsz!

Most profi edzők is segítenek a helyes kivitelezésben. Mire vársz még?

Ők megmondták a tutit! Így lesz kockahasad!

Oda kell, hogy figyelj az egészséges étrendre és az edzésprogramra is.

Tényleg olyan rossz dolog a szénhidrát?

A szénhidrát nem ördögtől való dolog. Sőt, elengedhetetlen.

Gyorsan el szeretnél aludni? Próbáld ki ezt az 5 dolgot!

Próbáld ki a lenti példákat és aludj el sokkal gyorsabban, sőt, tovább is fogsz tudni pihenni.

Flow élmény, tudatosság, laza félmaraton - így fejleszt a Scitec Institute programja

Kollégánk bő egy hónapig tesztelte a professzionálisan összerakott programot, hogy fejlessze futótechnikáját, célirányosan étkezzen és ezekkel jobb eredményeket érjen el. Kifaggattuk, milyen tapasztalatokkal zárta a felkészülést.

Ilyen gyorsan csináld szex közben! A csajod imádni fogja!

Nem kell sokat tenned azért, hogy a partnered eljuttasd a csúcsra.

Az izom, amire valóban szükség van a szemkápráztató bicepszhez!

Nagyobb bicepszet tudsz növeszteni a felkari izmokra fókuszálva.

Vajon a körülmetélés javítja a szexuális élményt?

Sokan tűnődtek már azon, hogy azok élvezik jobban a szexet, akik körül vannak metélve, vagy azok, akik nem?

25%-kal csökkentheted a rák kockázatát! Mutatjuk, hogyan:

Az idősebb felnőtteknél, akik súlyt emelnek, körülbelül 25 százalékkal kevesebb valószínűséggel fordulnak elő vastagbélrák kialakulására utaló problémák, mint azoknál, akik egyáltalán nem edzenek, egy új tanulmány szerint, amelyet az Medicine & Science in Sports & Exercise hozott nyilvánosságra.

Olvasd el ezeket is

4 LAPSZÁM MOST 3980 FT HELYETT CSAK 1980 FT A Men's Health magazin negyedéves kiadvány

Csak 1980 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem