6 éttermi szabály, amit muszáj betartanod diéta közben

Tartsd be ezeket a tanácsokat, és nem lesz megingás.
Forrás: lifesapeach.co.uk

Tartsd be ezeket a tanácsokat, és nem lesz megingás.

Egy diétázó ember számára az étterem a legveszélyesebb aknamező. Ki tudja, mit tartalmaz a kínkeservesen kiválasztott étek, ami általában rostokban szegény, cukorban és/vagy sóban viszont annál gazdagabb. Vannak élethelyzetek, melyekben elkerülhetetlen az éttermi kajálás, ehhez nyújtunk most segítséget.

1. Ne koplalj egész nap az esti vacsorára

Reggelire, meg ebédre kevesebb kalóriát viszek be, így este simán betolhatom a kedvenc kajámat.

A szakemberek szerint baklövést követ el, aki ezt a taktikát választja, mert üres gyomorral sokkal nehezebb nemet mondani az egészségtelen nyalánkságokra. Egyél rendesen egész nap, így este könnyebben kerülöd el a kellemetlen kajakómát.

2. Nem mindegy, hogy van elkészítve

Az étlap a barátod, használd a segítségét. Általában az is fel van tüntetve benne, hogyan készül az aktuális fogás. Keresd a párolt, vagy grillen sült étkeket, úgy nem lehet baj.

3. A balansz a kulcs

Törekedj arra, hogy kiegyensúlyozott legyen az étel, amit fogyasztasz. Legyen benne zöldség, protein és komplex szénhidrát is.

4. Rendelj elsőként

Így könnyebben elkerülheted a csábítást, hogy valamelyik barátodhoz hasonlóan kevésbé tápláló ételt rendelsz.

5. Ne sanyargasd magad

Nem kell egyszerre lemondanod a borról, a kenyérről és a desszertről, válaszd azt az egyet, amelyik a legnagyobb örömet okozza neked.

6. Ne falj mértéktelenül

Az étel mennyisége legalább annyira fontos, mint a minősége. Az éttermek nagy része jócskán túllő az étkezésenkénti kalóriaadagon, úgyhogy nyugodtan hagyd meg a tányéron, ami már nem esik jól.

Egészség level Oktoberfest: Sört vedelve halmozzák az érmeket a németek a téli olimpián

Már nem lenézett alternatíva, hanem effektív sportital az alkoholmentes verzió.

Itt az egyik UFC harcos edzésterve, amivel fejlesztheted az állóképességed és robbanékonyabbá válhatsz!

Tyron Woodley pontosan ezt az edzéstervet követi, hogy kiüsse ellenfeleit a ringben.

Korán kelsz? Akkor tényleg aranyat lelsz, mert sokkal jobb vagy másoknál!

Utálsz sokáig aludni? Akkor szerencséd van, a tudomány szerint ugyanis sokkal egészségesebb életet folytatsz, mint mások.

Nagy izmok bármilyen áron? A szteroidok 7 legdurvább mellékhatása

Azt tudod, hogy a szteroidok nem tesznek jót neked. De pontosan miért? Mutatjuk, milyen következményekkel kell számolnod, ha mégis kipróbálnád őket.

Még csak február van, de megtaláltuk az év legdurvább és legnevetségesebb szexkutatását!

Te hogyan sütöd a palacsintát? Feldobod, vagy lapáttal fordítod meg?

Nem találsz magadnak párt? A tudomány szerint a te készülékedben van a hiba!

Akárhogy is próbálkozol, egyszerűen nem talál rád a szerelem?

Nem semmi! Ez a férfi a borbélya tanácsára megnövesztette a szakállát és 180 fokos fordulatot vett az élete

Ha eddig nem gondoltad úgy, hogy érdemes lehet megnövesztened a szakálladat, akkor íme egy történet, ami biztos, hogy megváltoztatja majd a véleményedet.

Hiába a tehetség, támogatás nélkül nehéz befutni. Ebben segíthetsz most te is!

Kilenc hihetetlenül tehetséges embert támogathatsz szavazatoddal, hogy egy lépéssel még közelebb kerülhessenek álmaikhoz.

4 meglepő dolog, ami kellemetlen szájszagot eredményez

Ezekre figyelj, ha nem akarod megkeseríteni beszélgetőtársaid életét.

5 dolog, ami még fájdalmasabbá teszi a másnapot

Ezekre figyelj, ha nem akarsz egy egész napot kidobni a kukába.

3 szuper teljesítménynövelő módszer, amit még nem próbáltál

A tiltott szerek, veszélyes tabletták helyett inkább válaszd a következő módszereket!

Kőkemény kockahas - 3 tipp felüléshez

Így biztosan nem dolgozol hiába.

3 mítosz az alvásról, aminek nem szabad bedőlnöd és 2, ami tényleg igaz

Sosem alszunk eleget. Ennek oka lehet a túl sok tennivaló, az akadékoskodó főnök vagy a morcos menyecske is az ágyban.

A hét edzéstippje: Ha ezt az edzéstípust választod, elkerülheted a stresszevést

Egy rossz nap az irodában elég ahhoz, hogy otthon felfald a hűtőd tartalmát. Egy kutatás szerint viszont heti két edzéssel elérheted, hogy megálljt tudj parancsolni a stresszevésnek.

Mire jók és miért fontosak az aminosavak?

Szervezetünk a bevitt táplálék egy részét energiatermelésre használja, a fölösleget pedig elraktározza nehezebb időkre. A zsírraktárak jelenléte egyértelmű – küzdünk is ellenük rendesen.

Nem is olyan rossz ötlet Valentin-napon szakítani? Lehetséges!

Kegyetlennek tűnhet pont Bálint-napon szakítani. Pedig több terapeuta szerint ez a legjobb megoldás, ha alapból nem működik a kapcsolatotok.

DNS-alapú tesztek segítségével jönnek a tökéletes edzéstervek

Búcsút inthetünk végre az elkerülhető sérüléseknek.

A dezodorodtól leszel fáradt és impotens?

Elképzelhető, hogy a dezodorod, samponod vagy parfümöd egészségtelenné tesz.

Ha igazán kemény fából faragtak, nem jelent gondot ez a lábedzés

Ha eljön a lábnap ideje, próbáld ki ezt a testépítők által is használt edzéstervet a bivalyerős alsótestért!

Olvasd el ezeket is

MINDIG ARRA BIZTATUNK, HOGY ADJ BELE MINDENT, DE MOST ELÉG LESZ AZ 50 %

Csak 1335 Ft