A hét táplálkozási tippje: dekódold a fehérjepor összetevőit, hogy tudd, mit iszol!

A hét táplálkozási tippje: dekódold a fehérjepor összetevőit, hogy tudd, mit iszol!
Forrás: getty images

Ha megfelelően tudod értelmezni a címkére írtakat, sokkal könnyebben tudod majd kiválasztani a számodra legmegfelelőbb fehérjeport.

Ha nem vagy még annyira jártas a táplálékkiegészítők világában, akkor biztos, hogy nehéz választás előtt állsz, amikor proteint szeretnél venni. Megmutatjuk, mire kell figyelned!

Maximális zsírtartalom

Olyat válassz, amiben adagonként maximum 3g zsír van. Az egészséges zsírok jók, de a shake-ek nem mindig tartalmaznak ezekből sokat.

Izolátum vagy koncentrátum? Az izolátumot összetettebb folyamatokkal állítják elő, hogy kivonják belőle a zsírt és a laktózt. Érdemesebb ezt választani.

Polidextróz: ez tulajdonképpen a rostoknak felel meg, ugyanakkor nem olyan jó a hatása, mint az élelmi rostoknak, szóval attól, hogy ez az összetevő szerepel a listán, még ugyanúgy egyél sok zöldséget!

Olvasd el ezt is!

Szénhidrátok

Általában glükózként vagy kukoricaszirupként van jelen a fehérjében. Olyan port válassz, ami 5g-nál kevesebbet tartalmaz ezekből.

Dikálium-foszfát és lecitin: ezek az összetevők felelnek azért, hogy jól keveredjen a por és ne legyenek benne csomók.

Szukralóz: ez a mesterséges édesítő 600-szor édesebb, mint a cukor. Semennyi kalóriát nem tartalmaz.

Fehérje

Olyan terméket válassz, amiből egy adag legalább 20-25 gramm fehérjét tartalmaz.

Trikalcium-foszfát: ez az anyag nem engedi, hogy összeálljon a por, ha folyadékkal érintkezik.

Papain és bromelain: ezek segítenek abban, hogy gond nélkül megemészd a shake-edet.


Ha a poron kívül teljes ételekkel is több fehérjét szeretnél bevinni, válogass ezek közül:

Nézd meg a galériánkat> 6 kép
Ezekben a növényekben van a legtöbb fehérje, szóval ott a helyük a tányérodon
Tovább olvasok
A szaunázás 3 legnagyobb előnye

30 perces üldögélés sosem volt még ilyen hasznos.

Mutatjuk, hogyan óvhatod meg a herezacskódat

Szakember válaszol végre az égető altáji kérdésre.

Az ugrókötelezés 3 legnagyobb előnye

Ha türelmetlen természet vagy, ezt neked találták ki.

Ezért érdemes rendszeresen kimcsit fogyasztanod

Dél-Korea kincse nagyon jó hatással van a szervezetre.

Az 5 leggyakoribb buktató súlyzós edzés közben

Ne verd át magad, figyelj a helyes végrehajtásra!

Kőkemény kockahas - 3 tipp felüléshez

Így biztosan nem dolgozol hiába.

4 meglepő dolog, ami kellemetlen szájszagot eredményez

Ezekre figyelj, ha nem akarod megkeseríteni beszélgetőtársaid életét.

Ölben tartod a laptopod? A cerkád nem díjazza a dolgot

Chicagói szakemberek tették helyre egyszer s mindenkorra a kérdést.

Az edzésmentes élet károsabb, mint a dohányzás és a cukorbetegség

A tudomány ismét bebizonyította, hogy erősen ajánlott mozogni.

Meghan Markle nélkül nem is lehet igazán szexi a grillezés

Harry herceg szerelme nem is olyan rég a Men's Health felkérésére kacérkodott a kamerával.

Nem csoda, ha nem igazán kedveled az új konditermet

Meglepő kutatási eredményt közöltek a témával kapcsolatban a szakemberek.

4 tipp, hogy jéghideg időben is melegen tarthasd magad

Mutatjuk, hogy kerülheted el a fogsorgyilkos vacogást.

Most mégis pontosan mikor kell orvoshoz fordulnom a szexuális éhségem miatt?

Még ha makkegészséges vagy, akkor is megélhetsz mélypontokat.

Ultimate lifehack: így tisztítsd meg a szélvédődet, ha nincs jégkaparód

Nincs lehetetlen, ha épp van a táskádban egy üres ételhordó.

Így oldja meg az utazó gasztroblogger, hogy formában maradjon

Az #EatLikeJesse ultra népszerű bloggere elárulta az edzéstervét. Tartható!

Egy szezonban akár kétszer is influenzás lehetsz!

Tombol az influenzaszezon, egyre többen fordulnak orvoshoz magas lázza, végtagfájdalommal és a betegség többi tünetével. Azonban sokan abban a hitben élnek, hogy ha egy szezonban egyszer már elkapták az influenzát, akkor másodszor már nem kell megküzdeniük a betegséggel.

Eddz úgy, mint Thor! Megszereztük Chris Hemsworth edzésprogramját

Edzés- és táplálkozásbéli tanácsokért Hemsworth Zocóhoz, az edzőjéhez szokott fordulni. Íme Zocó példaedzése!

Most akkor én posztoljam, vagy te fogod? Sokkal komolyabb kérdés mint hinnénk!

A megosztás és a lájkolás könnyen tönkretehet egy kapcsolatot. Vagy épp összehozhat, megerősíthet, felépíthet. Így csináljátok!

Olvasd el ezeket is

4 LAPSZÁM MOST 3980 FT HELYETT CSAK 1980 FT

Csak 1980 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem