Hidd el, megéri! Az 5 legjobb mód, ahogy befektethetsz az egészségedbe!

Rendszeresen edzel, odafigyelsz a táplálkozásodra és úgy általánosságban is törekedsz arra, hogy sokáig, egészségesen élj?
A cikk támogatója a Groupama

Rendszeresen edzel, odafigyelsz a táplálkozásodra és úgy általánosságban is törekedsz arra, hogy sokáig, egészségesen élj?

Ez szuper, de van még néhány dolog, amire érdemes odafigyelned annak érdekében, hogy ez így is maradjon. Összegyűjtöttük, mik is ezek:

MInőségi alvás

Nem csak a mennyiség, hanem a minőség is számít! Ha nehezen alszod át az egész éjszakát, érdemes lefekvés előtt fél órával kikapcsolnod az összes kütyüdet, lehűtened a hálószobádat és venned egy forró zuhanyt - ezektől sokkal könnyebben tudsz aludni. Az alvás azért is fontos, mert ennek során regenerálódik a szervezeted, szóval ha szerenél edzés közben jobb eredményeket elérni, mindenképp oda kell rá figyelned!

Javíts a tartásodon!

Ha kihúzod magadat, sokkal magabiztosabbnak tűnsz - de nem csak ez az előnye, ha megfelelő a tartásod. A hátfájáson kívül például számtalan sérülést is megelőzhetsz azzal, ha erre odafigyelsz. A sok ülés persze ebben nem segít, éppen ezért állj fel óránként a munkahelyeden és sétálj kicsit, mozgasd át magadat!

Figyelj oda a megfelelő hidratációra!

Nem csak a kánikulában fontos odafigyelni a vízfogyasztásra, hanem egész évben. Ha ugyanis keveset iszol, elhízhatsz, mivel lelassul az anyagcseréd. Ráadásul az edzés utáni regeneráció egyik legfontosabb eleme is a hidratálás, hiszen az elvesztett folyadékot és az elektrolitokat is vissza kell tölteni.

Vedd észre a szervezeted jelzéseit!

Hiába sportolsz, ha nem figyelsz arra, mit üzen a tested. A kisebb-nagyobb fájdalmak később sérüléshez is vezethetnek, arról nem is beszélve, hogy elég idegesítőek. Ugyanez igaz arra is, ha éhes vagy, mert gyakran nem is ételt, hanem vizet kívánna a szervezeted. Nagyon lényeges, hogy ezeket az apróságokat időben vedd észre, mielőtt még esetleg komolyabb probléma alakulna ki.

Gondolj a jövőre is!

Ha a fenti tanácsok nem számítanak újdonságnak, mivel a mindennapjaidban is betartod őket, akkor már csak annyi a dolgod, hogy ne feledkezz meg a jövődről! A Groupama Életív Nyugdíjbiztosításával nem lőhetsz mellé, hiszen teljesen személyre szabható, rendszeres megtakarításhoz és egyszeri összeg elhelyezésére is választható. Ha idősebb korodban is egészséges szeretnél lenni és sportolni, érdemes megismerned a biztosító akciós ajánlatát itt.

Itt a bizonyíték arra, hogy a legtöbb férfinak jobban bejönnek a szőke nők

Egy új kutatásból az is kiderül, miért szavaz több férfi a szőkékre.

Ha erre a kis izomcsoportra is szánsz időt, sokkal többet emelhetsz!

Nem csak a fogásodat érdemes ám erősíteni ahhoz, hogy látványosabb eredményeket érj el a teremben!

5 jel, hogy dehidratált vagy, aminek semmi köze a szomjúsághoz

Ha szomjas vagy, akkor már késő, mert dehidratálttá vált a szervezeted - állítják sokan. De nem csak az italok utáni vágyakozás utalhat arra, hogy a tested szomjazik!

A 6 leggyakoribb hiba húzódzkodás közben

Így csináld, ha fejlődni akarsz.

Túlzásba viszed a mozgást? Az exorexia létező betegség, de a férfiak keveset beszélnek róla

Mutatjuk, mikor jelent már tényleg problémát az, ha elmész edzeni.

A hét táplálkozási tippje: pontosan ekkora adagot érdemes fogyasztani 8 népszerű ételből, hogy egészséges maradj

Ha odafigyelsz a táplálkozásodra, érdemes az adagokra is kicsit nagyobb hangsúlyt fektetni.

A jóganap az új pihenőnap

A kitartott pózok még a sérülésektől is megkímélnek.

4 szakálltípus, amit érdemes kipróbálnod! (Még akkor is, ha nem egyenletes az arcszőrzeted)

A férfiak szeretik az egyszerűséget mindenben, így a szakállak terén is.

Hallottál már a kávélisztről? Ez a legújabb szuperkaja!

A lisztről valószínűleg nem a koffein jut eszedbe. Nyugi, nem vagy egyedül. A kávéliszt viszont egyre népszerűbb, sokan pedig tápanyagokkal teli csodaként tekintenek rá. De tényleg annyira szuper, vagy csak felhájpolták?

A hét edzéstippje: érdemes minden egyes nap hasaznod, hogy lásd az edzés eredményét?

Ha nyárra már kockás hasat akarsz villantani, azért már jó korán el kell kezdeni dolgozni - például most.

A bicikli virágoztathatja fel a szexuális életedet

Egy kis tekerés és minden egyenesbe jön.

Nincs izomnövelés és erősödés túlterhelés nélkül - személyi edzőnk tanácsai a konditermi fejlődéshez

Ha besétálunk a terembe és körülnézünk, rengeteg embert látunk, aki edz. Különféle gyakorlatokat végeznek, gyakran erőlködnek és izzadnak, ezzel a kemény edzés látszatát keltve. Ha valaki nem jártas az edzésben, nem edz 4-5 éve, akkor tényleg csak keményen edző embereket lát.

3 jó okunk van arra, hogy elfelejtsd a kései vacsorát

Riasztó adatokkal szembesültek a szakemberek.

Rossz hír vegáknak: egy kutatás szerint sokkal kevesebb szexben van részük, mint a húsevőknek

Ha egy finom steak felér számodra egy orgazmussal, akkor van még egy jó hírünk: egy új kutatás szerint a húsevő emberek többször szexelnek, mint a vegetáriánus társaik.

Kettő az egyben: A szuperszett, ami a tricepszedet és a hasadat is megdolgoztatja

Milyen gyakran dolgoztatod meg a tricepszedet és a törzsizmaidat egyetlen gyakorlattal?

To-do list menti meg az álmatlan éjszakákat

Sosem volt még ilyen egyszerű az elalvás.

Gondoltad volna? A nyújtástól több mint 300%-kal nőhet az izomtömeged!

Ha az edzés végeztével szánsz időt a nyújtásra is, sokkal hamarabb elérheted a céljaidat!

Olvasd el ezeket is

MINDIG ARRA BIZTATUNK, HOGY ADJ BELE MINDENT, DE MOST ELÉG LESZ AZ 50 SZÁZALÉK

Csak 2685 Ft