A 6 leggyakoribb hiba húzódzkodás közben

A 6 leggyakoribb hiba húzódzkodás közben
Forrás: Askmen India

Így csináld, ha fejlődni akarsz.

Reneszánszát éli a húzódzkodás, sokan mégis hibásan hajtják végre a mozdulatsort, aminek szerencsétlen esetben komoly sérülés is lehet az eredménye. A gyakorlat leggyakoribb hibáit vesszük át az alábbiakban személyi edzők tippjei alapján.

1. A legtöbben sajnos karnehéz feladatnak tekintik a húzódzkodást, pedig a karhajlítók mellett a lapockák körüli hátizmok is rendkívül fontosak a precíz végrehajtás szempontjából.

2. Néhányan az állukkal csalnak, amint az elérni kívánt szint közelébe érnek, hátradöntik a fejüket, aztán már engedik is vissza magukat.

3. Utóbbival függ össze a harmadik pont: ha sikerült felhúznod magad a rúd fölé, ne engedd rögtön vissza magad, tartsd fent magad pár másodpercig.

4. Sokan csak túl akarnak lenni végre a dolgon, úgyhogy nem engedik vissza függőleges helyzetbe a karjaikat.

5. Ha úgy érzed, nem lépsz egyről a kettőre, ne add fel, koncentrálj inkább a "negatív" irányú mozgásra. Állj fel valamire, hogy kinyújtott karral elérd a rudat, húzd fel magad, majd szépen lassan engedd vissza a testedet. Pro-tipp: húzd fel a térded, így még több utat tehet meg lefelé a tested.

6. A szakemberek szerint sokan túl keveset csinálnak meg ebből a gyakorlatból. Minimum harmincszor kell megismételni a mozdulatsort, úgy már szép eredményeket lehet elérni.

Tovább olvasok
Az 5 legjobb edzőcipő, nem csak futáshoz

Mutatjuk, melyek jelenleg a legjobb lábbelik.

Ha meg tudsz csinálni ennyi fekvőtámaszt, tovább fogsz élni, mint az átlag

A sokoladú gyakorlat csökkenti a szívproblémák kialakulásának kockázatát.

A 8 legjobb óvszer, hogy elképesztő élmény legyen a szex

Ha azt hiszed a gumi rossz, akkor minden bizonnyal nem a megfelelőt használod.

Így csökkentheted természetes úton a vérnyomásodat

Mutatunk pár módszert, amik hasznosak lehetnek, ha problémáid vannak a dologgal.

A tudomány azt is tudja, miért vagy ideges, amikor éhes vagy

Biztos, hogy neked is ismerős az érzés, amikor kopognak a szemeid az éhségtől, és ilyenkor még a legkisebb apróságon is képes vagy felrobbanni.

Mutatjuk az All-Star hétvége legnagyobb zsákolásait - videó

Hamidou Diallo lopta el a show-t a Charlotte-ban rendezett gálán.

Így segíti az edzés utáni étkezés a zsírégetést

A legújabb tanulmány szerint éhgyomorra érdemes tréningezni.

Mutatjuk az 5 legjobb kosaras cipőt

Egyáltalán nem mindegy, mit viselsz a hétvégi pattogtatáson.

A párkapcsolat megmentője: Az okoságy, ami visszagurítja a párodat az ő térfelére!

Simán lehet, hogy néhány szerelem ennek a furcsa találmánynak köszönhetően menekül meg.

A szaunázás 3 legnagyobb előnye

30 perces üldögélés sosem volt még ilyen hasznos.

Mutatjuk, hogyan óvhatod meg a herezacskódat

Szakember válaszol végre az égető altáji kérdésre.

Az ugrókötelezés 3 legnagyobb előnye

Ha türelmetlen természet vagy, ezt neked találták ki.

Ezért érdemes rendszeresen kimcsit fogyasztanod

Dél-Korea kincse nagyon jó hatással van a szervezetre.

Az 5 leggyakoribb buktató súlyzós edzés közben

Ne verd át magad, figyelj a helyes végrehajtásra!

Kőkemény kockahas - 3 tipp felüléshez

Így biztosan nem dolgozol hiába.

4 meglepő dolog, ami kellemetlen szájszagot eredményez

Ezekre figyelj, ha nem akarod megkeseríteni beszélgetőtársaid életét.

Ölben tartod a laptopod? A cerkád nem díjazza a dolgot

Chicagói szakemberek tették helyre egyszer s mindenkorra a kérdést.

Az edzésmentes élet károsabb, mint a dohányzás és a cukorbetegség

A tudomány ismét bebizonyította, hogy erősen ajánlott mozogni.

Olvasd el ezeket is

4 LAPSZÁM MOST 3980 FT HELYETT CSAK 1980 FT

Csak 1980 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem