A 6 leggyakoribb hiba húzódzkodás közben

Így csináld, ha fejlődni akarsz.
Forrás: Askmen India

Így csináld, ha fejlődni akarsz.

Reneszánszát éli a húzódzkodás, sokan mégis hibásan hajtják végre a mozdulatsort, aminek szerencsétlen esetben komoly sérülés is lehet az eredménye. A gyakorlat leggyakoribb hibáit vesszük át az alábbiakban személyi edzők tippjei alapján.

1. A legtöbben sajnos karnehéz feladatnak tekintik a húzódzkodást, pedig a karhajlítók mellett a lapockák körüli hátizmok is rendkívül fontosak a precíz végrehajtás szempontjából.

2. Néhányan az állukkal csalnak, amint az elérni kívánt szint közelébe érnek, hátradöntik a fejüket, aztán már engedik is vissza magukat.

3. Utóbbival függ össze a harmadik pont: ha sikerült felhúznod magad a rúd fölé, ne engedd rögtön vissza magad, tartsd fent magad pár másodpercig.

4. Sokan csak túl akarnak lenni végre a dolgon, úgyhogy nem engedik vissza függőleges helyzetbe a karjaikat.

5. Ha úgy érzed, nem lépsz egyről a kettőre, ne add fel, koncentrálj inkább a "negatív" irányú mozgásra. Állj fel valamire, hogy kinyújtott karral elérd a rudat, húzd fel magad, majd szépen lassan engedd vissza a testedet. Pro-tipp: húzd fel a térded, így még több utat tehet meg lefelé a tested.

6. A szakemberek szerint sokan túl keveset csinálnak meg ebből a gyakorlatból. Minimum harmincszor kell megismételni a mozdulatsort, úgy már szép eredményeket lehet elérni.

A hét táplálkozási tippje: tényleg hatásos a vércsoport-diéta?

A vércsoport-diéta megint egyre népszerűbb. De tényleg olyan hatásos, mint ahogy azt sokan állítják? Ennek jártunk utána.

Kiderült, mit alakítanának át a férfiak a testükön! Mit szólsz az eredményekhez?

Egy új kutatás arra derített fényt, hogy a férfiak is szívesen változtatnának a kinézetükön. Mutatjuk, melyik testrészek az érintettek.

A Harvard professzora szerint ezt az 5 ételt napi szinten kéne fogyasztanunk

Teresa Fung szerint ezek tartalmazzák a legtöbb tápanyagot.

Ezért érdemes rendszeresen kimchit fogyasztanod

Dél-Korea kincse nagyon jó hatással van a szervezetre.

Kerüld el a kiégést ezzel a négyhetes módszerrel!

A jó idő beköszöntével senkinek nincs kedve bent ülni az irodában. Egyre többször kalandozik el az agyad, egyre kevésbé érdekel a munka.

Zokni vagy nem zokni? Erre figyelj a választásnál, hogy tökéletessé tedd a megjelenésed

Itt egy kis segítség, hogy el tudd dönteni, milyen zoknit válassz a különböző ruháidhoz.

A hét edzéstippje: készülj ezzel az edzéstervvel a nyárra!

Ha nyár, akkor strandszezon, vagyis egyre több időt töltesz rövidnadrágban.

Mit kell tenni, ha lesérültél? Személyi edzőnk elmondja!

Mindenkivel megesik, hogy lesérül, aki rendszeresen jár edzeni. Valami pattan a válladban, hirtelen belenyilall valami a könyöködbe, lerakod a felhúzást és érzed, beállt a hátad.

Milyen gyakran kell edzeni a különböző izomcsoportokat?

Nem elég hetente egyszer, ha eredményes szeretnél lenni!

Cégvezető vagy reality sztár? Így hat a munkahelyed választására a születési sorrend

Azért jelentkeztél a fősulira, hogy felnőttként azzal tudj foglalkozni, amit igazán szeretnél, ugye?

3 tipp, ha nehéz súlyzókkal szeretnél edzeni

A következő tippek segítenek abban, hogy látványosabb eredményeket érj el!

A top 5 fizikai tulajdonság, amit a nők keresnek az ideális párjukban

A külső megfog, a belső megtart - szól a mondás, ami nem is áll távol az igazságtól egy új kutatás szerint.

Elmúltál már 17, de még mindig pattanásos az arcod? Ez segíthet!

Egyetlen összetevőnek kell csak szerepelnie az arclemosód listáján, hogy megszabadulj a pattanásoktól!

Rossz a kedved? Kövesd Dwayne Johnson példáját és menj le egyet edzeni!

A Szikla elmondta, hogyan győzi le a negatív érzelmeket!

Ekkor fogyaszd a szénhidrátokat, ha eredményes szeretnél lenni

A szénhidrátok nem az ellenségeid. Megfelelő időben fogyasztva őket a teremben is látványosabb eredményeket érhetsz el.

Olvasd el ezeket is

MINDIG ARRA BIZTATUNK, HOGY ADJ BELE MINDENT, DE MOST ELÉG LESZ AZ 50 %

Csak 1335 Ft