Ismerd meg a Fehér Ház séfjét, akinek 60 centis a bicepsze

Andre Rush,Fehér Ház
Forrás: Andre Rush

Andre Rush, a Fehér Ház séfje napi 2222 darab fekvőtámaszt nyom le - és emellett még egy órát edz a konditeremben, szóval nem véletlen, hogy ki van dörrentve.

Múlt hónapban egy politikával foglalkozó riporter tett ki egy fotót a Fehér Házban dolgozó séfekről, akik Donald Trump menüjét készítették az iftárhoz (a Ramadán zárásaként tartott vacsora). Azonban nem a grillezett zöldségek szúrtak szemet a Twitterezőknek, hanem Andre Rush és a 60 centis bicepsze.

“Egyik nap felhívott a barátom, hogy közölje, híres lettem. Azóta százával kapom az emaileket, üzeneteket, ugyanakkor sokan nem tudják, miért nézek ki úgy, ahogy.”

- mondta a menshealth.com-nak a fitt séf.

A fizikumának titka egy nagyon feszes edzésterv, amiben a fekvőtámaszok és a bicepszezés kapja a főszerepet. Ja, meg egy proteinben gazdag étrend, amit szigorúan be is tart Rush.

Minden hétköznap 2222 fekvőtámaszt nyom le (ez egyébként a #22PushupChallenge része is, ami a háborús veteránok öngyilkosságára hívja fel a figyelmet). Nagyjából 200 fekvőtámaszonként tart 3-10 perc szünetet, aztán addig folytatja, amíg eléri a 2222-t. Emellett még konditeremben is edz napi 1-2 órát, háromnaponta dolgoztatja meg a különböző izomcsoportjait.

A 45 éves Andre Rush élvezi a hirtelen jött hírnevet, de abszolút meg is érdemelte, hogy felfigyeljenek rá.

Korábban több sportot is kipróbált, például birkózott, 21 évesen pedig katonaként kezdett dolgozni. Középiskola után biztonsági őrként dolgozott, 1994-ben pedig szakács lett. Mindent megtanult, amit a főzésről csak meg lehet tanulni - a csokoládékészítéstől a jégszobrok faragásáig semmi nem jelent neki problémát.

És, ha már a kajánál tartunk, Rush azt is elárulta, hogy mit eszik: reggelente 12-24 keménytojással indul a napja (2 egész tojás, a többinek csak a fehérjét eszi meg), ezt egy mogyoróvajas-quinoás fehérjeturmixszal öblíti le, majd jöhet a görög joghurt, zabpehely és sovány pulyka. Délutánonként 4 egész grillcsirkét eszik.

Ha te is kíváncsi vagy az edzéstervére, akkor bátran próbáld ki:

  1. Bicepszés ülve: 5x25 ismétlés oldalanként, majd 5x25 mindkét karral
  2. Kötélhúzás alkarral: 5x25 ismétlés oldalanként
  3. Bicepszezés V-rúddal: 4x25 ismétlés belső, majd 4x25 ismétlés külső fogással

Hármas szett: 4x12 ismétlés oldalanként a következő gyakorlatokból:

  1. Bicepszezés egykezes súlyzóval
  2. Bicepszezés átlósan, az ellentétes vállhoz emelve a súlyt
  3. Kalapács bicepszezés

Záró kör:

  1. Bicepszezés ferde padon: 4x15 ismétlés
  2. Kábeles bicepszezés csökkenő sorozatban, 32 kg-ról indulva

Olvasnál még a témában?

Nézd meg a galériánkat> 15 kép
Brutálisan kigyúrt vegán testépítők, akiket megéri bekövetni Instán
Tovább olvasok
Kezdj el versenyezni, nem csak a teljesítményed fog javulni

A lengyelek bebizonyították, hogy a mentális egészségre is pozitív hatással vannak ezek az események.

Ilyen az élet egy 2.7 milliárd dolláros atomtengeralattjárón

Josh Dean első kézből tudta meg, mennyire kemény élete van a North Dakota legénységének.

Tényleg ott tartunk, hogy fiatal emberek vérével küzdenek az öregedés ellen az idősebbek

Jesse Karmazin és társai bizarr, de eredményes kúrát kínálnak a pácienseknek.

Nem vagy egyedül - Minden harmadik 30-as férfi magányosnak érzi magát

Josh Glancy járt utána, hogyan befolyásolják ezt a modern kori barátságok.

Mutatjuk a 10 perces karedzést, amitől bitang izmaid lesznek - videó

Ngo Okafor segít, ha kiábrándultál a klasszikus gyakorlatokból.

3 tipp, amivel megelőzheted a fogszuvasodást

Ne ess kétségbe, ha felfedezed az első jeleket, nem biztos, hogy fúrás-faragás lesz a dolog vége.

Ezeket a szabályokat tartsd be, hogy egészséges legyen a hajad

Mindig irigyelted azokat a pasikat, akik szuper dús és kicsattanóan egészséges hajjal veszik le a csajokat a lábukról? Adunk pár tippet, amitől neked is lehengerlő lesz a frizurád.

8 dolog, ami megállíthatja az izomfejlődést

Ezekre figyelj, ha nem akarsz egy idő után egy helyben toporogni.

Evezzük át az óceánt - Kőkemény kihívással Rakonczayék nyomdokain

51 napig tartó evezőpados challenge-et indított a Springday Health Klub,

A fogadalmár halála - Így tartsd be az önmagadnak tett ígéretet

Mindannyi indítottunk már fogadalmat. És a vége szinte mindig ugyanaz volt.

Rakonczay Gábor elérte a Déli-sarkot

A magyar extrém sportoló 44 nap és 4 óra alatt teljesítette a 917 kilométeres távot.

5 dolog, ami még fájdalmasabbá teszi a másnapot

Ezekre figyelj, ha nem akarsz egy egész napot kidobni a kukába.

Mutatjuk az idei év 5 legérdekesebb kajatrendjét

Elöljáróban csak annyit: a görögdinnyemagból készített vaj nagyot megy majd 2019-ben.

A tudomány szerint ez a leghatásosabb módja, hogy túllépj az exeden

Bárki, aki átélt már egy durva szakítást tudja, hogy milyen kemény hónapok következnek utána. Különösen akkor, ha sok közös barátotok van.

Anális szex: 7 egyszerű dolog, amit tudnod kell róla

Az anális szex kicsit több figyelmet és előkészületet igényel, mint a hagyományos.

Az idei év legjobb, legérdekesebb edzéstippjei

Idén is összegyűjtöttük, melyek voltak a legnépszerűbb edzéstervek és tippek, amik a legtöbb olvasónkat érdekelték.

2018 legjobb szextippjei - Hogy jövőre még jobb legyél!

A szex terén is sokat lehetett tanulni ebben az évben, így összeszedtük a legérdekesebb, vagy épp legmegdöbbentőbb fejleményeket a témában.

Olvasd el ezeket is

4 LAPSZÁM MOST 3980 FT HELYETT CSAK 1980 FT

Csak 1980 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem