Az edzőtermi etikett 10 alapszabálya - mind megvan? Tuti?!

Az edzőtermi etikett 10 alapszabálya - mind megvan? Tuti?!

Az edzőteremben a legváltozatosabb közönség görnyed együtt a súlyok alatt. Harmincasok, öregfiúk, izomagyúak, lelkes fitneszaspiránsok, akik nem csak gyúrni járnak le. Az egész egy igazi viselkedési tanulmány. Élő Instagram. Márpedig nem jó, ha mások hülyesége elvonja a figyelmed az edzésről. De van megoldás: 1300 fő bevonásával összeállítottunk egy etikettlistát az edzőtermi tevékenységekhez.

  1. A törölköző elengedhetetlen.

    Az izzadsággal nincs baj, ha a sajátod. A megkérdezettek 75 százaléka nem találja gusztusosnak mások folyományát. Legyen nálad törölköző, és töröld le a fenék alakú, sós tócsát a fekvenyomó padról. Nem kell fehér frottírtörcsi. Megteszi egy mikroszálas törlő, amit a katonák használnak a harctéren, vagy egy papírtörlő is.

  2. Tiszta alsó, tiszta felső, tiszta bőr.

    Az izzadságot elvezető modern anyagok megváltást jelentenek – feltéve, ha rendszeresen kimosod és te magad is lezuhanyzol, különben megtartják a szagot, mint az ázott kutyaszőr. A megkérdezettek 65 százaléka panaszkodott testszagra az edzőteremben, nyilván a maradék 35 a nyitott ablaknál állt a huzatban.

  3. Egy szelfi is sok, izomagy!

    A Kaliforniai Egyetem kutatói szerint a szelfi készítése és posztolása jobb kedvre derít. Minket nem kérdeztek ez ügyben, de felmérésünk szerint 53 % inkább lehangolónak tartja, amikor valaki a sorozatok között magát fotózgatja. Inkább bérelj fel egy fotóst, hogy gyúrós sorozatot lőjön rólad. Vagy az már ciki? Hát, bizony az.

  4. A leggázabb kérdés az edzőteremben: Ki volt az?

    Ne szépítsük, előfordul, hogy az erőlködéstől elengedsz valamit. Kellemetlen. Kontrollcsoportunk fele (50%) azonban úgy véli, hogy ilyet az edzőteremben sem illik művelni, és tévedsz, ha azt hiszed, hogy egy kis szellentést senki nem vesz észre. Szóval ha érzed, hogy gázos a helyzet, szorítsd össze jobban a farizmaid.

  5. A fülhallgató nem védőpajzs

    Semmi baj a füldugókkal, sőt, a Leia hercegnő hajfonatát mintázó Bluetooth fejhallgató sem ciki. Az viszont baj (legalábbis az edzőterembe járók 47 %-a szerint), amikor annyira belefeledkezel Eminem Lose Yourself című dalába, hogy az integetésre sem reagálsz, amikor valaki szeretné megtudni, hogy meddig lógsz még a szeren.

  6. Az édeshármas az edzőteremben nem jön be

    Az izomagyúak álma: két szeren nyomni egyszerre. Márpedig ez biztosan elveszi egy hűséges edzőtárs elől a lehetőséget, vagy várakozásra kényszeríti, márpedig 46 % szerint ez nem szép dolog. Inkább végezz kombinált gyakorlatokat, amelyek nem igényelnek segítséget – például guggolás vállból nyomással.

  7. Ordítás és súlyledobás – csak ha a szívroham kerülget

    Ember, vagy emberszabású főemlős? Egy crossfit csarnokban még elmegy az üvöltés, de egy szolid edzőteremben az emberek 50 %-a egész biztosan hülyének néz érte. Elég, ha az erőlégzést gyakorolod (némi fújtatás belefér): súlyleengedésre belégzés, nyomásra kilégzés. Magyarán: csend legyen!

  8. Ne tartsd fel hosszú pihenőkkel a többieket

    Minél tovább pihegsz két nyomás között, annál jobban felidegesíted azokat, akik a sorukra várnak (közel a válaszadók fele állítja, hogy így reagál).
    A guggolókeret mindenkié, nem a családi örökséged. És különben is, miért kell ücsörögni? Végezz csípőemelést a talajon 90 másodpercig két guggolás között.

  9. Te dolgozz, ne az edzőtársad

    Nézd csak, mennyi tárcsát pakolt a súlyzóra! Biztos erős a srác. Vagy erősen bízik a segítőjében. A segítő, szaknyelven spotter feladata nem az, hogy ötből három nyomást ő segítsen végrehajtani. A megkérdezettek 36%-a nevetségesnek tartja az ilyesmit. Bizonyítani akarsz? Mutasd, mit tudsz egyedül!

  10. Hanyag kamaszoknak kívül tágasabb

    Az önző kis dedós széthagyja a súlyzókat, nem rakja vissza a tárcsákat a helyükre, és nagy eséllyel ő az, aki az edzőterem másik végébe rejtette a stepdobogót. Ha rólad van szó, csak tudd, hogy a megkérdezettek kétharmada szerint gáz vagy. Ha nem inged, ne vedd magadra, és tarts rendet továbbra is magad körül.

Tovább olvasok
Az 5 legjobb edzőcipő, nem csak futáshoz

Mutatjuk, melyek jelenleg a legjobb lábbelik.

Ha meg tudsz csinálni ennyi fekvőtámaszt, tovább fogsz élni, mint az átlag

A sokoladú gyakorlat csökkenti a szívproblémák kialakulásának kockázatát.

A 8 legjobb óvszer, hogy elképesztő élmény legyen a szex

Ha azt hiszed a gumi rossz, akkor minden bizonnyal nem a megfelelőt használod.

Így csökkentheted természetes úton a vérnyomásodat

Mutatunk pár módszert, amik hasznosak lehetnek, ha problémáid vannak a dologgal.

A tudomány azt is tudja, miért vagy ideges, amikor éhes vagy

Biztos, hogy neked is ismerős az érzés, amikor kopognak a szemeid az éhségtől, és ilyenkor még a legkisebb apróságon is képes vagy felrobbanni.

Mutatjuk az All-Star hétvége legnagyobb zsákolásait - videó

Hamidou Diallo lopta el a show-t a Charlotte-ban rendezett gálán.

Így segíti az edzés utáni étkezés a zsírégetést

A legújabb tanulmány szerint éhgyomorra érdemes tréningezni.

Mutatjuk az 5 legjobb kosaras cipőt

Egyáltalán nem mindegy, mit viselsz a hétvégi pattogtatáson.

A párkapcsolat megmentője: Az okoságy, ami visszagurítja a párodat az ő térfelére!

Simán lehet, hogy néhány szerelem ennek a furcsa találmánynak köszönhetően menekül meg.

A szaunázás 3 legnagyobb előnye

30 perces üldögélés sosem volt még ilyen hasznos.

Mutatjuk, hogyan óvhatod meg a herezacskódat

Szakember válaszol végre az égető altáji kérdésre.

Az ugrókötelezés 3 legnagyobb előnye

Ha türelmetlen természet vagy, ezt neked találták ki.

Ezért érdemes rendszeresen kimcsit fogyasztanod

Dél-Korea kincse nagyon jó hatással van a szervezetre.

Az 5 leggyakoribb buktató súlyzós edzés közben

Ne verd át magad, figyelj a helyes végrehajtásra!

Kőkemény kockahas - 3 tipp felüléshez

Így biztosan nem dolgozol hiába.

4 meglepő dolog, ami kellemetlen szájszagot eredményez

Ezekre figyelj, ha nem akarod megkeseríteni beszélgetőtársaid életét.

Ölben tartod a laptopod? A cerkád nem díjazza a dolgot

Chicagói szakemberek tették helyre egyszer s mindenkorra a kérdést.

Az edzésmentes élet károsabb, mint a dohányzás és a cukorbetegség

A tudomány ismét bebizonyította, hogy erősen ajánlott mozogni.

Olvasd el ezeket is

4 LAPSZÁM MOST 3980 FT HELYETT CSAK 1980 FT

Csak 1980 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem