Az edzőtermi etikett 10 alapszabálya - mind megvan? Tuti?!

Az edzőtermi etikett 10 alapszabálya - mind megvan? Tuti?!

Az edzőteremben a legváltozatosabb közönség görnyed együtt a súlyok alatt. Harmincasok, öregfiúk, izomagyúak, lelkes fitneszaspiránsok, akik nem csak gyúrni járnak le. Az egész egy igazi viselkedési tanulmány. Élő Instagram. Márpedig nem jó, ha mások hülyesége elvonja a figyelmed az edzésről. De van megoldás: 1300 fő bevonásával összeállítottunk egy etikettlistát az edzőtermi tevékenységekhez.

  1. A törölköző elengedhetetlen.

    Az izzadsággal nincs baj, ha a sajátod. A megkérdezettek 75 százaléka nem találja gusztusosnak mások folyományát. Legyen nálad törölköző, és töröld le a fenék alakú, sós tócsát a fekvenyomó padról. Nem kell fehér frottírtörcsi. Megteszi egy mikroszálas törlő, amit a katonák használnak a harctéren, vagy egy papírtörlő is.

  2. Tiszta alsó, tiszta felső, tiszta bőr.

    Az izzadságot elvezető modern anyagok megváltást jelentenek – feltéve, ha rendszeresen kimosod és te magad is lezuhanyzol, különben megtartják a szagot, mint az ázott kutyaszőr. A megkérdezettek 65 százaléka panaszkodott testszagra az edzőteremben, nyilván a maradék 35 a nyitott ablaknál állt a huzatban.

  3. Egy szelfi is sok, izomagy!

    A Kaliforniai Egyetem kutatói szerint a szelfi készítése és posztolása jobb kedvre derít. Minket nem kérdeztek ez ügyben, de felmérésünk szerint 53 % inkább lehangolónak tartja, amikor valaki a sorozatok között magát fotózgatja. Inkább bérelj fel egy fotóst, hogy gyúrós sorozatot lőjön rólad. Vagy az már ciki? Hát, bizony az.

  4. A leggázabb kérdés az edzőteremben: Ki volt az?

    Ne szépítsük, előfordul, hogy az erőlködéstől elengedsz valamit. Kellemetlen. Kontrollcsoportunk fele (50%) azonban úgy véli, hogy ilyet az edzőteremben sem illik művelni, és tévedsz, ha azt hiszed, hogy egy kis szellentést senki nem vesz észre. Szóval ha érzed, hogy gázos a helyzet, szorítsd össze jobban a farizmaid.

  5. A fülhallgató nem védőpajzs

    Semmi baj a füldugókkal, sőt, a Leia hercegnő hajfonatát mintázó Bluetooth fejhallgató sem ciki. Az viszont baj (legalábbis az edzőterembe járók 47 %-a szerint), amikor annyira belefeledkezel Eminem Lose Yourself című dalába, hogy az integetésre sem reagálsz, amikor valaki szeretné megtudni, hogy meddig lógsz még a szeren.

  6. Az édeshármas az edzőteremben nem jön be

    Az izomagyúak álma: két szeren nyomni egyszerre. Márpedig ez biztosan elveszi egy hűséges edzőtárs elől a lehetőséget, vagy várakozásra kényszeríti, márpedig 46 % szerint ez nem szép dolog. Inkább végezz kombinált gyakorlatokat, amelyek nem igényelnek segítséget – például guggolás vállból nyomással.

  7. Ordítás és súlyledobás – csak ha a szívroham kerülget

    Ember, vagy emberszabású főemlős? Egy crossfit csarnokban még elmegy az üvöltés, de egy szolid edzőteremben az emberek 50 %-a egész biztosan hülyének néz érte. Elég, ha az erőlégzést gyakorolod (némi fújtatás belefér): súlyleengedésre belégzés, nyomásra kilégzés. Magyarán: csend legyen!

  8. Ne tartsd fel hosszú pihenőkkel a többieket

    Minél tovább pihegsz két nyomás között, annál jobban felidegesíted azokat, akik a sorukra várnak (közel a válaszadók fele állítja, hogy így reagál).
    A guggolókeret mindenkié, nem a családi örökséged. És különben is, miért kell ücsörögni? Végezz csípőemelést a talajon 90 másodpercig két guggolás között.

  9. Te dolgozz, ne az edzőtársad

    Nézd csak, mennyi tárcsát pakolt a súlyzóra! Biztos erős a srác. Vagy erősen bízik a segítőjében. A segítő, szaknyelven spotter feladata nem az, hogy ötből három nyomást ő segítsen végrehajtani. A megkérdezettek 36%-a nevetségesnek tartja az ilyesmit. Bizonyítani akarsz? Mutasd, mit tudsz egyedül!

  10. Hanyag kamaszoknak kívül tágasabb

    Az önző kis dedós széthagyja a súlyzókat, nem rakja vissza a tárcsákat a helyükre, és nagy eséllyel ő az, aki az edzőterem másik végébe rejtette a stepdobogót. Ha rólad van szó, csak tudd, hogy a megkérdezettek kétharmada szerint gáz vagy. Ha nem inged, ne vedd magadra, és tarts rendet továbbra is magad körül.

Tovább olvasok
Ezeknél a forgatókönyveknél nem probléma, ha SMS-ben szakítasz

Semmi baj nincs az üzenetben való szakítással, amíg követed az instrukcióinkat.

3 férfi, akinek feltették A kérdést

Ki mondta, hogy mindenképpen neked kell letérdelni?

Ez az 5 étel a legjobb a szívednek

Egészségesen szeretnél élni? Ezeket a kajákat vedd bele az étrendedbe!

„Csak egy chipset eszem!” Megmondjuk, miért nem jön össze soha

Egy tanulmány szerint a ropogós ételek hangja miatt eszünk túl sokat belőlük.

Üres pisztoly - avagy "terjed" a férfi meddőség

Friss vizsgálatok szerint zuhan a spermaszámunk. És ez a kérdés mindannyiunkat érint, függetlenül attól, akarunk-e családot vagy sem.

Hogyan építsd fel az edzésedet, hogy sikeres legyen?

Ha valódi eredményeket szeretnél elérni, akkor okosan kell összeállítanod az edzésterved!

Három ember elmeséli, hogy milyen volt nekik az első gruppen szex

„Miután végeztünk, ettünk egy pizzát és addig bújtunk, amíg el nem aludtunk.”

Szeretsz a szabadban edzeni? Budapesten már kint is kondizhatsz!

Most profi edzők is segítenek a helyes kivitelezésben. Mire vársz még?

Ők megmondták a tutit! Így lesz kockahasad!

Oda kell, hogy figyelj az egészséges étrendre és az edzésprogramra is.

Tényleg olyan rossz dolog a szénhidrát?

A szénhidrát nem ördögtől való dolog. Sőt, elengedhetetlen.

Gyorsan el szeretnél aludni? Próbáld ki ezt az 5 dolgot!

Próbáld ki a lenti példákat és aludj el sokkal gyorsabban, sőt, tovább is fogsz tudni pihenni.

Flow élmény, tudatosság, laza félmaraton - így fejleszt a Scitec Institute programja

Kollégánk bő egy hónapig tesztelte a professzionálisan összerakott programot, hogy fejlessze futótechnikáját, célirányosan étkezzen és ezekkel jobb eredményeket érjen el. Kifaggattuk, milyen tapasztalatokkal zárta a felkészülést.

Ilyen gyorsan csináld szex közben! A csajod imádni fogja!

Nem kell sokat tenned azért, hogy a partnered eljuttasd a csúcsra.

Az izom, amire valóban szükség van a szemkápráztató bicepszhez!

Nagyobb bicepszet tudsz növeszteni a felkari izmokra fókuszálva.

Vajon a körülmetélés javítja a szexuális élményt?

Sokan tűnődtek már azon, hogy azok élvezik jobban a szexet, akik körül vannak metélve, vagy azok, akik nem?

25%-kal csökkentheted a rák kockázatát! Mutatjuk, hogyan:

Az idősebb felnőtteknél, akik súlyt emelnek, körülbelül 25 százalékkal kevesebb valószínűséggel fordulnak elő vastagbélrák kialakulására utaló problémák, mint azoknál, akik egyáltalán nem edzenek, egy új tanulmány szerint, amelyet az Medicine & Science in Sports & Exercise hozott nyilvánosságra.

Ez a cikk után kétszer is meggondolod, hogy szedj-e kiegészítőt!

Egy új tanulmány szerint azok, akik táplálékkiegészítőket szednek, májkárosodást szenvedhetnek.

Így kerüld el a cukorbetegséget!

A legtöbb felnőtt nem erősít eleget az ajánlott mennyiséghez képest.

6 történet, hogy mit ne csinálj az első randin!

Valószínűleg nem jött össze a második találka.

Olvasd el ezeket is

4 LAPSZÁM MOST 3980 FT HELYETT CSAK 1980 FT A Men's Health magazin negyedéves kiadvány

Csak 1980 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem