A túl sok munkától hízol el?

Ha hízásra hajlamos vagy, jusson eszedbe: nem a súlyodért fizetnek.

Ha hízásra hajlamos vagy, jusson eszedbe: nem a súlyodért fizetnek.

Ha heti 40 óránál többet dolgozol, 8 százalékkal nagyobb az esélyed az elhízásra, állítja egy kutatás. Ha pedig sokat utazol (havonta több mint 20 éjszakát töltesz máshol), 92 százalékkal nagyobb az esélyed arra, hogy felszedj pár kilót, mint ha csak havi 6-szor kelnél útra.

dolgozol?

Tégy úgy, mintha te fizetnél, még akkor is, ha céges számlára rendelsz.

Sőt, főleg akkor, ha a fent említett helyzet áll fenn. “Az emberek rossz döntéseket hoznak -isznak még egy pohárral, steaket vacsoráznak-, ha ügyféllel találkoznak”- állítja dr. Andrew Rundle, a Columbia Egyetem kutatója. Ha a cég pénzét szórhatod is, rendelj inkább salátát vagy tonhalat ebédre.

Mozogj.

Állj fel az asztaltól, néhányszor sétálj, lépcsőzz munkaidőben, vagy járj edzeni ebédidőben. Hotelben éjszakázol? Keress egy bárhol elvégezhető edzéstervet a menshealth.hu oldalon.

Meditálj.

Ha ki sem látszol a munkából, olyan stresszes leszel, hogy még akkor is enni fogsz, amikor valójában nem is vagy éhes. A meditáció segíthet. A Journal of Consumer Research kutatása szerint a mindfulness meditáció (jelentudatosság) segíthet a pluszkilók távol tartásában. Az iTunes-on találsz ehhez való albumokat.

kirúgtak?

Lehet, hogy túl sokat meditáltál az irodában az élet igazságtalanságairól, ezért a HR-es jobbnak látta, ha mást keres helyetted. Elvesztetted a bevételi forrásod - és ennek hatására évente akár 2,3 kg-mal is többet mutathat a mérleg.

Pihend ki magad.

A munkanélküliség álmatlan éjszakákat okoz, állítják a Penn State kutatói. Mi a megoldás? Járj edzeni. A Sleep Medicine című folyóirat kutatása szerint az ülő életmódot folytató embek, akik 6 hónapig rendszeresen edzettek, sokkal könnyebben elaludtak este és másnap kipihentebben ébredtek (mivel minőségi alvásban volt részük), mint a program elkezdése előtt. Emellett kisebb eséllyel lettek depressziósak és kevesebbet szorongtak.

Főzz magadra.

Készítsd el este a másnapi ebéded, pont úgy, mint mikor még volt munkád, tanácsolja Susan McQuillan, dietetikus. Pakolj be magadnak fehérjében gazdag rágcsákat, például olajos magvakat, tojást, sülthúst, a félkész és készételeket pedig száműzd a konyhából.

Alakíts ki egészséges szokásokat.

Mindig legyen melletted víz, amikor az önéletrajzod polírozod. Az Illinois-i Egyetem tanulmánya szerint sokkal kevesebb kalóriát vittek be azok az alanyok, akik több folyadékot ittak a nap folyamán. Félóránként állj fel és végezz guggolásokat vagy kitörést 2 percen keresztül.

Olvasd el ezt is!
7 fogyókúrás tipp, hogy kevesebb kalóriát egyél!

Nyilván úgy is le lehet fogyni, hogy naponta megeszel egy Snickers-t, de a súlyveszteség minősége is számít- ki vágyik vézna testalkatra és satnya izmokra? A fogyás titka: egyél kevesebbet és égess több kalóriát.

A 30 másodperces nyújtás, amit minden reggel el kellene végezned

Nem kell órákig jógáznod ébreéds után ahhoz, hogy javíts a mobilitásodon. Egy félperces nyújtás is sokat segíthet abban, hogy bemelegítsd az izmaid és az ízületeid.

Mit árul el rólad az, hogy milyen alsógatyát hordasz?

A nőknek minden mozdulatod dekódolni kell, hiszen a férfit a döntései határozzák meg. A legapróbb részletek, például az, hogy milyen alsónadrágot hordasz, is kihathatnak arra, mekkora sikered lesz este.

A legrosszabb ételek izomnöveléshez

Kemény az edzésrved, heti 5-ször lemész gyúrni, de nem izmosodsz? Mit eszel?

Golyóbotox -miért használja egyre több férfi?

A férfiak nem tesznek ilyet! Persze, álmodban. Állítólag jövőre ez lesz az új őrület, amit sokan kipróbálnak majd.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Előfizetés