5 profi tipp síeléshez - legyél te a pálya királya

A síelés kemény sport. Vagy hihetetlen gyorsasággal száguldanak le a sízők a pályán, vagy olyan trükköket mutatnak be, amihez elengedhetetlen a tökéletes egyensúly és kontroll.

A síelés kemény sport. Vagy hihetetlen gyorsasággal száguldanak le a sízők a pályán, vagy olyan trükköket mutatnak be, amihez elengedhetetlen a tökéletes egyensúly és kontroll.

Mutatunk 5 tippet, melyeknek segítségével kezdőként és veteránként is fejlesztheted a tudásod.

1. Tankolj fel! Nem bírod sokáig a siklást, ha nincs energiád. Érdemes szénhidrátban gazdag ételeket választanod, melyek sokáig ellátják üzemanyaggal a szervezeted, de persze a fehérje is fontos. A gabonapehely, fehérjeszeletek tökéletes snackek síelés előtt.

2. Öltözz fel! A bakancsodnak tökéletesnek kell lennie, vagy kényelmetlen és bénázásokkal teli élményben lesz részed. Válassz olyan síbakancsot, ami nem túl szoros, a lábujjaid nem nyomja. A léceket pedig az aktuális időjáráshoz mérten válaszd. Ha hetek óta nem havazott, válassz kisebb léceket.

3. Koncentrálj az alapokra! Ha elfelejted az alapokat, sokat fogsz esni. Húzd ki magad és dőlj előre, így ura leszel a felszerelésednek. Ha szükséges, utazás előtt menj el és vegyél pár órát egy oktatótól!

4. Készülj a hegyre! Fontos, hogy erősek legyenek a törzsizmaid, hogy stabil maradj. A plank, kitörés, felülés például szuperül megedzik ezt a teürletet. A mountain bike-ozás pedig tökéletes kardió - erről se feledkezz meg, mivel az állóképességedre is szükség lesz a hegyekben.

5. Légy bátor! Ha fejlődni szeretnél, keress nehezebb pályát, ahol tökéletesítheted a sítudásod. Amikor teljesen biztos vagy magadban, akkor lépj a következő szintre.

Akár élőben is megnéznéd a profikat? Akkor nem kell mást tenned, mint ellátogatnod egy Dockyard üzletbe, vagy a webáruházba. Vásárolj Mastercard® vagy Maestro® bankkártyával és légy VIP vendég a kitzbüheli Sí világkupán! Ezen kívül 50 értékes nyereményt sorsolnak ki a promóció ideje alatt, december 31-ig.

Minden további részlet megtalálható a nyereményjáték weboldalán:

Az éjjeli nassolás hátrányai nem csak a testsúlyodban mutatkoznak meg

Ha ránk hallgatsz, csukva tartod éjszaka a hűtőajtót.

„2 héten keresztül napi 60 kitörést csináltam - ez lett az eredménye"

Nicolette Richardson, a Women’s Health amerikai szerzője izgalmas kihívásra vállalkozott. Bízott abban, hogy a napi 60 kitörés sokat javít majd a futóeredményén. Beszámolójából kiderül, sikerült-e fejlődnie.

Semmi köze a szexhez! Ezért csalja meg a legtöbb huszonéves a párját

Mindenki követ el hibákat fiatalon - általában a legtöbbnek a párkapcsolatok isszák meg a levét. És persze vannak szakítások, amik igazán fájdalmasak, különösen akkor, ha a megcsalás is közrejátszik bennük.

Növeld a tesztoszteronszinted 4 gyakorlattal!

A következő gyakorlatok nem csak abban segítenek, hogy több tesztoszteront tereljen a szervezeted, hanem erősebb és izmosabb lesz tőlük a felsőtested!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft