3 tipp, hogy jobb munkaerő váljon belőled!

Munkamániások, figyelem: álljatok fel az íróasztal mellől, és javulni fog a teljesítményetek ésahangulatotok. A főnökök –és a kollégák is–hálásak lesznek érte.

Munkamániások, figyelem: álljatok fel az íróasztal mellől, és javulni fog a teljesítményetek ésahangulatotok. A főnökök –és a kollégák is–hálásak lesznek érte.

1/ Tarts „mikroszüneteket”
Egy friss tanulmány szerint, ha időnként egy-két percre abbahagyod a munkát, csökkentheted a stresszt, javíthatsz a hatékonyságodon és a hangulatodon. Lazíts („Nem alszom– újratöltök”), stimuláld az elmédet (olyasmivel kötöd le magad, ami nem munka; Candy Crushban gondolkodj, ne netes bankolásban), vagy beszélgess (de ne a munkádról panaszkodj – más témát válassz).

2/ Munka után ne e-mailezz
Felfogtuk: odaadó alkalmazott vagy. De ha otthon is az e-mailjeidet nézegeted, az rossz hatással lehet a családi életedre, és érzelmi kimerült- séghez vezethet – igazolják friss kutatások. Ha állandóan a hangjelzésre figyelsz, az úgynevezett „anticipációs szorongást” okozhat. Szóval tényleg szállj ki a munkából, amikor hazaindulsz – és hosszú távon mindenki elégedettebb lesz a munkáddal.

3/ Vedd ki a szabadságodat
Rengetegen vannak, akik nem veszik ki a rendes évi szabadságukat, ami pedig nem vihető át a következő évre, és pénzzel sem kiváltható. Azok ellenben, akik élnek a szabadságolással, felfrissülve térnek vissza a vakációról és jobban teljesítenek a munkahelyükön – derül ki egy HR-es felmérésből. Ellenben akik nem veszik ki a szabadságukat, csak bosszantják mártírkodásukkal a kollégáikat.

Az 5 órás szabály tette naggyá a világ vezető üzletembereit

Bill Gates, Mark Zuckerberg és Elon Musk is így lett sikeres.

A 6 legjobb kettlebelles zsírégető gyakorlat

Pörgesd fel a metabolizmusod ezekkel a gyakorlatokkal!

Van 4 okunk, hogy lecseréld végre a párnádat

Az egészségre is káros lehet a régóta őrzött kedvenc.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft