Ez a fontos jel utal arra, hogy ideje új hasizom-edzéstervet keresned

Ez a fontos jel utal arra, hogy ideje új hasizom-edzéstervet keresned
Forrás: getty images

Azt érzed, hogy a hasizmaid dolgoznak, vagy inkább más?

A törzs erősítése - így a hasazás is számtalan problémára jelenthet megoldást. Amellett, hogy jobban fogsz kinézni, megerősítheted a gerinc környéki izmokat, a stabilizáló izmaidat és a tartásod is sokat javul. Ennek hatására rengeteg sérülést is megelőzhetsz.

Azonban, ha azt veszed észre edzés közben, hogy a csípőd dolgozik keményebben, ideje másik gyakorlatok után nézni és kicsit kezelésbe venni az ott található izmokat is!

Mivel a törzs és a csípőhajlítók kapcsolatban állnak egymással, nehéz olyan törzserősítő gyakorlatokat végezni, ami csak az egyik izomcsoportot dolgoztatja meg. Ha viszont túl erős vagy gyenge a csípőhajlítód, kevésbé lesz hatékony az edzés. Arra is van esély, hogy érdemesebb fejlesztened a csípőd mobilitásán, hiszen gyakran előfordul, hogy nem kellően rugalmas ez az izom, ez pedig további problémákhoz, sérülésekhez is vezethet.

Mit érdemes ilyenkor tenni?

Először is, figyeld meg, hogy előbb a csípőd vagy a hasad kezd el dolgozni hasazás közben. Ha az előbbi végzi a munka nagyobb részét, akkor érdemes fejleszteni a csípőd mobilitásán különféle nyújtásokkal (rengeteg jógagyakorlat szuper erre a célra, például a harcos póz, de ez a félperces nyújtás is jó). Itt találsz egy tesztet is, ha nem vagy biztos az eredményben! A kellemetlenségeket okozó gyakorlatokat jobb, ha egy időre hanyagolod és megpróbálsz más módszereket keresni a törzs erősítésére. A plank variációk, a kábeles gépen, állva végzett törzsfordítás például ilyenek. Ha pedig úgy érzed, javul a helyzet, fokozatosan visszatérhetsz a korábbi gyakorlatokhoz - csak hagyj időt arra, hogy a tested változni tudjon!


A következő gyakorlatok pedig elég jól megerősítik a törzsizmaidat:

Nézd meg a galériánkat> 4 kép
Core erősítő edzés
Tovább olvasok
4 kifogás, ami miatt nem járnak pszichológushoz a férfiak

Természetesen nincs semmi baj veled! De azért megéri elmenni...

4 dolog, amitől jobb lesz a maszturbálás

Ha hetedikes korod óta nem változtattál a szokásaidon, akkor nem árt, ha elolvasod ezt a cikket.

3 egyszerű tipp az állóképesség növeléséhez

Próbáld ki ezeket a módszereket, hogy tovább bírd az edzéseket!

Szexterapeuta mesélte el a leggyakoribb problémákat a hálószobában

A jó szexuális élet a hálószobán kívül kezdődik.

Katus Attila: Testmozgás után még nem találkoztam szomorú emberrel

Sikerült a rekordkísérlet a Várkert Bazár előtt!

Hosszú Katinka: Ezt szerintem bárki meg tudná csinálni

Az Iron Lady felkészülését segíti a Scitec Institute.

Orvosok mesélték el a legrosszabb szexbaleseteket, amiket valaha láttak

A sztorik némelyike nem a szívbajos embereknek való.

3 tipp, hogy fit maradj 40 után is

Egy szakértő olyan stratégiákat tár fel, ami bárkinek hasznára válhat.

Tedd meg most! Másokért, magadért!

Májusban a vérplazma adás duplán segítség. A Vascular Plazma országos plazmaferezis hálózata 7 helyszínen várja az önkéntes vérplazma adókat a „Tedd meg most!” akció keretében (www.teddmegmost.hu). Május 6-a és 31-e között, amennyi liter plazma összegyűlik, értékének ötvenszeresét három alapítvány között, a Hemofíliások Baráti köre, a Tábitha ház és a Primer Immunhiányos Betegek Egyesülete között osztják meg.

Hogyan hat a hazugság az egészségedre?

Sokat árthat, ha megtartod azokat a kis titkokat.

Már attól is felébredsz, ha csak gondolsz a kávéra! Elmondjuk miért!

Ez magyarázatot ad arra is, hogy miért leszel tele energiával, ha elhaladsz egy kávézó előtt és csak az illatot érzed.

Párkapcsolati insomniakalauz kezdőknek!

Az insomniások esetében a legrosszabb rész a felébredés után visszaaludni.

Így néznek ki a Trónok harca sztárjai szakáll nélkül

Kattints a galériára és ismerd meg Westeros szakállas embereit a szőrzetük nélkül.

5 nem szokványos dolog, amitől nagyobb eséllyel lehet szívrohamod

Még akkor is veszélyben lehetsz, ha egyébként egészséges a szíved és a családodban sem fordult elő szívbeteg. Elmondjuk miért:

Hat kínos, vicces és mégis borzalmas szextörténet

„Véres lett az orrom, amikor lementem.”

Ez a 4 hetes zsírégető edzés formába hoz a nyárra!

Legyél fit ezzel a dinamikus programmal és vedd le bátran a pólód a strandon!

Olvasd el ezeket is

4 LAPSZÁM MOST 3980 FT HELYETT CSAK 1980 FT A Men's Health magazin negyedéves kiadvány

Csak 1980 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem