Undorító dolgok, amik a dohányzás és az alkohol hatására jelennek meg az arcodon

Tudod, hogy ez a két szokás rossz, viszont az már kevésbé nyilvánvaló, hogy a külsődre hogyan hatnak.

Tudod, hogy ez a két szokás rossz, viszont az már kevésbé nyilvánvaló, hogy a külsődre hogyan hatnak.

Olvasd el ezt is!

A daganatoktól kezdve a szívbetegségeken keresztül a dohányzás és túlzott alkoholfogyasztás számtalan egészségügyi problémákat okozhat. Ezen kívül százszor öregebbnek is tűnhetsz tőlük.

Egy új kutatás szerint ez pontosan így van. Ennek során a szakértők több mint 11.000 ember életét követték nyomon 12 éven keresztül. A rossz szokásokkal összefüggő specifikus változásokat keresték: részleges kopaszodás, a fül elváltozásai (Frank jel - átlós csík a fülcimpán), a szaruhártya elszürkülése, sárgás plakk a szemhéjon (xanthelasma).

Dohányzás esetén a következő eredmények születtek:

Minél többet dohányzott valaki, minél hosszabb időn keresztül, annál nagyobb eséllyel alakult ki az utóbbi három elváltozás. Akik pedig a legtöbb cigrettát szívták el, azoknak kétszeres eséllyel rakódott sárgás plakk a szemhéjukra.

Olvasd el ezt is!

Mi a helyzet az alkohollal?

A gyakran ivó férfiaknak (heti 35 ital) 35 százalékkal nagyobb eséllyel jelent meg szürke gyűrű a szaruhártyájukon és 26 százalékkal nagyobb esélyük volt arra is, hogy a fülükön átlós csík keletkezzen.

A foltokban való kopaszodást egyik szokással sem hozták összefüggésbe.

A kutatók szerint érdemes ezekre a jelekre figyelni, hiszen például a szemen lévő sárga lerakódást a felesleges koleszterin alkotja. Ez - ahogy a Frank jel is - pedig a szívbetegségekre is utalhat.

A legjobb dolog, amit tehetsz, ha megpróbálsz ezektől a káros szokásoktól megszabadulni!


Itt egy kis segítség a leszokáshoz:

Nézd meg a galériánkat> 12 kép
Kreatív dohányzás ellenes plakátok
A módszer, amivel csúcsra járathatod a HIIT edzést

Így lehetsz effektívebb a gyors gyakorlatok közben.

Rágod a körmöd? Ez az egy módszer az, ami beválhat a rossz szokás ellen!

Jeremy Glass, az amerikai Men’s Health szerzője megpróbált többféle módszerrel leszámolni a rossz szokásával. Kiderül, melyik vált be neki a legjobban:

A hét táplálkozási tippje: apró változtatások az étrendedben azért, hogy izmosabb legyél

Ha szeretnél felszedni egy kis izmot, nem csak az edzésre kell figyelned.

8 dolog, amivel a barátnőd szerint számolnod kell, ha összeköltöztök

Jól figyelj, mert ezeket mindenki átéli, aki összebútorozik a párjával!

A hét edzéstippje: ezt a teljes testet átmozgató, zsírégető edzéstervet neked is ki kell próbálnod!

5 gyakorlat, 55 ismétlés - nem tűnik túl nehéznek, ugye? Pedig izzadni fogsz.

Ezeken a munkahelyeken a leggyakoribb a válások aránya

Nem csak a munkamániások vannak ám veszélyben!

3 hiba edzés közben, ami akadályozza az izomfejlődést

Ezekre érdemes figyelned, ha fejlődni akarsz.

Íme a tökéletes bemelegítés felsőtest edzés előtt

A hasizmaidat és a karizmaidat is bemelegítheted a következő gyakorlatokkal.

A benned élő harcos - megjelent a Men's Health legújabb száma

Mondják, hogy ez a test évtizede. Mind jól akarunk kinézni, értékmérő a fizikum – egyikünk tesz érte, a másikunk meg mindig csak holnap kezdi...

Ha fontos az egészséged, whiskey-t iszol a bárban

Kiderült, hogy ez a legkevésbé veszélyes ital.

A tudomány szerint ez a létező legjobb motiváció

Alig tudsz elindulni edzeni? Ha a pénzed a tét, biztos, hogy kilépsz az ajtón!

Ilyennek kéne lennie az étrendednek a 40-es és a 50-es éveidben

Mutatjuk, mire érdemes figyelned ebben az időszakban.

4 gyors tipp, hogy jobban menjen a húzódzkodás

Még nem tudsz megcsinálni 5 szabályosat? Itt az idő, hogy megtanuld helyesen elvégezni!

Egyszerű öltözködési trükkök, amiktől magasabbnak tűnhetsz

Tényleg könnyen elérheted azt, hogy magasabbnak tűnj, csak néhány lépésre kell figyelned.

Nehezen alszol el? A telefon helyett a csajodat masszírozd!

Így vethetsz véget a sötétben forgolódásnak.

5 dolog, amitől alaposan lecsökken a libidód

Sokkal többet tudsz közülük te kontrollálni, mint az hinnéd!

A sporteszköz, ami nem hiányozhat az otthoni konditermedből

Könnyű tárolni, számtalan gyakorlathoz használhatod és nem is kerül sokba!

A hét táplálkozási tippje: az édesburgonya tényleg egészségesebb, mint a sima krumpli?

Sokan úgy tartják, ha édesburgonyát kérsz sütve a hagyományos helyett, akkor az egészségesebb opciót választod. Tényleg így van?

Olvasd el ezeket is

MINDIG ARRA BIZTATUNK, HOGY ADJ BELE MINDENT, DE MOST ELÉG LESZ AZ 50 SZÁZALÉK

Csak 2685 Ft