Eddz úgy, mint Thor! Megszereztük Chris Hemsworth edzésprogramját

Eddz úgy, mint Thor! Megszereztük Chris Hemsworth edzésprogramját
Forrás: Patric Giardino / Men's Health

Edzés- és táplálkozásbéli tanácsokért Hemsworth Zocóhoz, az edzőjéhez szokott fordulni. Íme Zocó példaedzése!

Így legyen mindenható erőd:

Harc

Melegíts 5–10 percig néhány könnyedebb bokszmozdulattal.
Első szabály: nem érhetsz az edzőtársad arcához. Csak a testét, vállát érheti ütés.

Kép

Funkcionális tréning

Ismered a tabatát? Minden mozdulat 20 mp, majd 10 mp pihenés, összesen 8x4 perc alatt. Pihenj 60 mp-ig, majd kezdd el a következő gyakorlatot.

  1. Medvekúszás
    Tedd a tenyereket és a térdeket a talajra, majd kezdj el úgy haladni, hogy egyszerre kúszol a kezeiddel és a lábaiddal. Most ugyanezt hátrafelé haladva, hogy még jobban megmozgasd a benned lakozó állatot.
  2. Húzódzkodásból burpee
    Vállnál kicsit szélesebb fogásban húzódzkodj, amíg az állad rá nem fekszik a rúdra. Ezt követően ereszkedj fekvőtámaszba. Aztán vissza, ugorj és kapd el a rudat, majd ismét húzódzkodj.
  3. Kötélrázás
    Mindkét kezedben tarts egy-egy kötelet. Roggyasz, majd egyenesedj fel. Emeld a karjaid, úgy, hogy a kötelek hullámokat formázzanak. Kipróbálhatod ellentétes irányban, köröket írva is.
  4. Hegymászás
    A kötélrázás után ereszkedj a földre. Helyezkedj fekvőtámasz pozícióba, egyenes testtel. Ugorj váltott lábbal a kezeid közé és csináld, amíg bírod!
Kép

Izomformálás

Most, hogy érzed, hogy dolgozik a tüdőd és kalapál a szíved, itt az ideje a súlyzós megpróbáltatásoknak. Thor vállai nem istenadta izmok!

  1. Vállból nyomás 4x12
    Csípőszéles terpeszben helyezd a kézi súlyokat a vállad fölé. Feszítsd az izmaid és told magasba a súlyokat. Amit zsírban veszítesz, izomban kapod vissza.

  2. Vállból nyomás ülve 3x10
    Ülj le, így még nagyobb súlyokkal is el tudsz bánni. Vállból nyomj ismét, majd lassan ereszd vissza a súlyt.

  3. Vállkörzés 4x10
    Ehhez könnyebb súlyok kellenek majd. Végezz 10 vállból kitolást, majd ereszd a karjaid vállmagasságba, tartsd oldalra a súlyokat és végezz 10 oldalirányú körzést.

Tovább olvasok
Az 5 legjobb edzőcipő, nem csak futáshoz

Mutatjuk, melyek jelenleg a legjobb lábbelik.

Ha meg tudsz csinálni ennyi fekvőtámaszt, tovább fogsz élni, mint az átlag

A sokoladú gyakorlat csökkenti a szívproblémák kialakulásának kockázatát.

A 8 legjobb óvszer, hogy elképesztő élmény legyen a szex

Ha azt hiszed a gumi rossz, akkor minden bizonnyal nem a megfelelőt használod.

Így csökkentheted természetes úton a vérnyomásodat

Mutatunk pár módszert, amik hasznosak lehetnek, ha problémáid vannak a dologgal.

A tudomány azt is tudja, miért vagy ideges, amikor éhes vagy

Biztos, hogy neked is ismerős az érzés, amikor kopognak a szemeid az éhségtől, és ilyenkor még a legkisebb apróságon is képes vagy felrobbanni.

Mutatjuk az All-Star hétvége legnagyobb zsákolásait - videó

Hamidou Diallo lopta el a show-t a Charlotte-ban rendezett gálán.

Így segíti az edzés utáni étkezés a zsírégetést

A legújabb tanulmány szerint éhgyomorra érdemes tréningezni.

Mutatjuk az 5 legjobb kosaras cipőt

Egyáltalán nem mindegy, mit viselsz a hétvégi pattogtatáson.

A párkapcsolat megmentője: Az okoságy, ami visszagurítja a párodat az ő térfelére!

Simán lehet, hogy néhány szerelem ennek a furcsa találmánynak köszönhetően menekül meg.

A szaunázás 3 legnagyobb előnye

30 perces üldögélés sosem volt még ilyen hasznos.

Mutatjuk, hogyan óvhatod meg a herezacskódat

Szakember válaszol végre az égető altáji kérdésre.

Az ugrókötelezés 3 legnagyobb előnye

Ha türelmetlen természet vagy, ezt neked találták ki.

Ezért érdemes rendszeresen kimcsit fogyasztanod

Dél-Korea kincse nagyon jó hatással van a szervezetre.

Az 5 leggyakoribb buktató súlyzós edzés közben

Ne verd át magad, figyelj a helyes végrehajtásra!

Kőkemény kockahas - 3 tipp felüléshez

Így biztosan nem dolgozol hiába.

4 meglepő dolog, ami kellemetlen szájszagot eredményez

Ezekre figyelj, ha nem akarod megkeseríteni beszélgetőtársaid életét.

Ölben tartod a laptopod? A cerkád nem díjazza a dolgot

Chicagói szakemberek tették helyre egyszer s mindenkorra a kérdést.

Az edzésmentes élet károsabb, mint a dohányzás és a cukorbetegség

A tudomány ismét bebizonyította, hogy erősen ajánlott mozogni.

Olvasd el ezeket is

4 LAPSZÁM MOST 3980 FT HELYETT CSAK 1980 FT

Csak 1980 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem