3 tipp, ha nehéz súlyzókkal szeretnél edzeni

A következő tippek segítenek abban, hogy látványosabb eredményeket érj el!
Forrás: pexels.com

A következő tippek segítenek abban, hogy látványosabb eredményeket érj el!

A nehéz súlyok használatával nagyobb terhelésnek teszed ki az izmaidat, több sérülés keletkezik az izomrostokban, ami az építéshez elengedhetetlen. A következő szabályokat azonban nem árt betartani.

1. Nagy súly, nagy pihenő

Mivel a nehéz súlyok a központi idegrendszeredet is alaposan megdolgoztatják, érdemes a szokásos 1 perc helyett inkább 3-5 percet pihenned a sorozatok között, még akkor is, ha nem fáradtál el annyira. Így sokkal hatékonyabbá teheted a regenerációt.

Olvasd el ezt is

2. Égesd a két végén!

Érdemes a gyakorlatok elejére és végére is nagyobb figyelmet fordítanod végrehajtás közben. A súlyt emeld fel gyorsabb tempóban és lassan engedd le, így érheted el a legjobb eredményeket.

3. Próbáld ki mezítláb!

A mezítlábas erősítő edzés során a boka természetesen mozog, így akár guggolás vagy merevlábas felhúzás közben is hatékonyabbá teheted a gyakorlatot, ha nincs rajtad cipő.

Természetesen kezdőként ne állj neki a nehéz súlyzós edzésnek és érdemes később is megkérned valakit, hogy álljon ott melletted, hogy tudjon segíteni, ha mégsem sikerül úgy a gyakorlat végrehajtása, ahogy eltervezted!


Ha szeretnéd átmozgatni az egész testedet, próbáld ki a következő edzéstervet!

Nézd meg a galériánkat> 7 kép
Királyi izmokat akarsz? Próbáld ki ezt az edzéstervet, amit a Trónok harca inspirált!
A hét táplálkozási tippje: nem csak omega-3 létezik, ismerd meg a többi zsírsavat is!

Az esszenciális zsírsavak a táplálkozás fontos részét képezik, emellett pedig bizonyítottan pozitívan hatnak az agyműködésre is. Az omega-3 és az omega-6 a legnépszerűbbek közülük, pedig még két legalább annyira fontos zsírsavval is érdemes megismerkedned!

Cristiano Ronaldo: "Remélem, hogy 41 éves koromig folytathatom a focit."

A legtöbb profi focista számára a 30. évük betöltése azt jelenti, hogy ideje felkészülni a visszavonulásra. Cristiano Ronaldo fejében viszont meg sem fordult, hogy lecserélje a stoplist másra. Annak ellenére, hogy betöltötte a 33-at is, a biológiai életkora csak 23 év.

4 dolog, amit mindig is tudni akartál a tesztoszteronszintről

Az izomépítés egyik legfontosabb eleme elengedhetetlen a fejlődésedhez.

Így hajtsd fel a különböző nadrágok szárát, hogy stílusosan nézz ki

A felhajtott nadrág néhány éve jött divatba, de még ma is sokan feltűrik a nadrágjuk szárát, attól függetlenül, hogy milyen évszak van. Egyébként pedig a felhajtás akkor is jól jöhet, ha nem megfelelően áll a nadrágod, így csalhatsz egy kicsit és még patentabbá teheted a szabását.

Egyre inkább úgy tűnik, kihalófélbe került a hagyományos legénybúcsú! Mutatjuk a jelenség okát

Volt időszak, amikor a legénybúcsúkon csak a legközelebb haverjaid és férfi családtagjai vettek részt, akik a menyasszony ismerőseivel egészültek ki. Aztán az egyéjszakás bulikat felváltották a többnapos ünneplések és a külföldi utazások. Most pedig egy újabb változás következett be az utolsó, gyűrű nélküli ivászatban.

A hét edzéstippje: ha utálsz reggel edzeni, ezt mindenképp olvasd el!

Nincs is jobb annál, mint mikor edzéssel indítod a napodat. (És nincs rosszabb annál, mint mikor az ébresztőd előbb jelez, mint ahogy felkelne a nap). Ettől függetlenül a reggeli edzésnek számtalan előnye van, például jobban tudsz koncentrálni, kiegyensúlyozottabbá válnak az alvási szokásaid és kevesebb kalóriát viszel be a nap folyamán.

Így győzd le a mentális korlátaidat - Sztáredzők segítenek tippekkel

Ne hagyd, hogy az agyad legyőzzön, sokkal tovább bírod, mint gondolnád.

A grillezés férfias tudománya: tippek kerti sütögetéshez

Ha beköszönt a jó idő, akkor valószínűleg nem telik el hétvége grillezés nélkül. Azonban a sütögetés egy külön tudomány, amit neked is ideje elsajátítanod, ha azt szeretnéd, hogy egészséges és finom falatokkal kínálhasd meg a haverokat.

Ezt árulja el a verejtéked az egészségedről

Azt tudjuk, hogy az izzadásnak mennyi pozitívuma van: megszabadíthat a méreganyagoktól és erősíti az immunrendszert. Azonban egy új kutatásból az is kiderült, hogy az egészségi állapotodról is árulkodik.

8 dolog, ami megállíthatja az izomfejlődést

Ezekre figyelj, ha nem akarsz egy idő után egy helyben toporogni.

Mennyi pihenőidőre van szükséged a sorozatok között, ha izmot szeretnél építeni?

Kétféle ember létezik: az egyik csoport tagjai minden porcikájukkal próbálják elkerülni, hogy egyetlen percet is elvesztegessenek a teremben, szóval ők a sorozatok között sem ülnek le. A másik csoport tagjai pedig akár negyed órát is eltöltenek anélkül, hogy nekiállnának a következő körnek. De melyik megközelítés a jobb?

A párkapcsolatoknak is van lejárati dátuma? A tudomány erre is tudja a választ!

Egy egyszerű módszerrel kideríthető, hogy mennyi ideig maradtok együtt a pároddal. Egyetlen tényező megmondja, meddig fogtok együtt maradni.

Ennyi időre van szükség ahhoz, hogy érezd a táplálékkiegészítők hatását

Volt már olyan, hogy kicsit elkezdett kaparni a torkod és egyből a multivitaminod után nyúltál, hogy elkerüld a bajt, mielőtt még romlana a helyzet? Ekkor viszont felmerül az a kérdés is, hogy valójában mennyi idő kell ahhoz, hogy elkezdjen hatni a táplálékkiegészítőd.

Egész nap ülsz? Ijesztő dolgokkal kell szembenézned, ha nem pattansz fel néha

Óránként tíz percre mindenképp érdemes felállnod, mutatjuk, miért.

3 fontos tanács, ha nagyobb mellizmokra vágysz

Mindjárt itt a strandszezon, szóval a felsőtestet sem szabad elhanyagolni, ha azt akarod, hogy utánad forduljanak a nők a parton. Ám sajnos sokan csak a megszokott gyakorlatokat végzik a mellizmok növelésének érdekében, azonban könnyen lehet, hogy azok nem elég hatásosak.

A hét táplálkozási tippje: a legjobb gyulladásgátló ételek

A gyulladásgátló ételek jól jönnek egy kemény edzés után, melynek során megerőltetted az izmaidat. Antioxidáns-tartalmuknak köszönhetően segítenek megállítani a gyulladást, ami kutatások szerint ízületi és szívproblémákat, Alzheimer-kórt, merevedési zavart és daganatos betegségeket is okozhat.

Ki gondolta volna, hogy ennyi egészségügyi problémát okoz az erős parfüm?

Jobban jársz, ha kevésbé markáns illatokat fújsz magadra.

Nem mindegy, hogy alszol! Az alvási pózból kiderül, mennyire vagy jó társ

A kis kifli-nagy kifli az egyik legnépszerűbb alvási póz a párok körében. Azonban nem mindegy, hogy te melyik vagy a kettő közül a párkapcsolatodra nézve.

Éjszakai bagoly vagy? Akkor nagyobb eséllyel lehetsz depressziós

Egy új kutatás szerint nagy veszélyben lehet a mentális egészséged, ha későn fekszel le. A belső ritmus tehát nem csak az anyagcserére van hatással, hanem az agyadra is!

A hét edzéstippje: próbáld ki a Westworld színészének, James Marsdennek az edzéstervét!

A színész elárulta, hogyan lendült formába, hogy hitelesen tudja alakítani Teddy Floodot, az amerikai cowboyt. Egyébként korábban gyakran kellett megküzdenie sérülésekkel, emiatt az edzéseinek elsőszámú jellemzője a biztonság. Edzője szerint pontosan emiatt kerüli a testépítő-stílusú módszereket.

Olvasd el ezeket is

MINDIG ARRA BIZTATUNK, HOGY ADJ BELE MINDENT, DE MOST ELÉG LESZ AZ 50 %

Csak 1335 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem