Az alvás hatása a sérülésekre

A Journal of Pediatric Orthopaedics megjelentetett egy tanulmányt, melyben az alvást és a sérülések kialakulásának esélyét vizsgálták.

A Journal of Pediatric Orthopaedics megjelentetett egy tanulmányt, melyben az alvást és a sérülések kialakulásának esélyét vizsgálták.


112 atléta eredményeit hasonlították össze, de az alvás mennyiségét a sportolás minőségével is összevetették (edzés csapatban, edzés személyi edzővel, erőnléti edzés mennyisége, stb.)
Az alvásidőből lehetett a legjobban következtetni a sérülésekre, még az edzés mennyiségét is megelőzte. Ha nem szeretnél orvoshoz menni, figyelj arra, hogy mennyit alszol és törekedj arra, hogy megfelelően kipihend magad.
Mutatjuk a táblázatot, amelyből megtudhatod, neked mennyit kell aludnod.

Alvás hatása a sérülésekre, sérülés futás közben
Alvás hatása a sérülésekre, sérülés futás közben


Kép: Europress

Az éjjeli nassolás hátrányai nem csak a testsúlyodban mutatkoznak meg

Ha ránk hallgatsz, csukva tartod éjszaka a hűtőajtót.

„2 héten keresztül napi 60 kitörést csináltam - ez lett az eredménye"

Nicolette Richardson, a Women’s Health amerikai szerzője izgalmas kihívásra vállalkozott. Bízott abban, hogy a napi 60 kitörés sokat javít majd a futóeredményén. Beszámolójából kiderül, sikerült-e fejlődnie.

Semmi köze a szexhez! Ezért csalja meg a legtöbb huszonéves a párját

Mindenki követ el hibákat fiatalon - általában a legtöbbnek a párkapcsolatok isszák meg a levét. És persze vannak szakítások, amik igazán fájdalmasak, különösen akkor, ha a megcsalás is közrejátszik bennük.

Növeld a tesztoszteronszinted 4 gyakorlattal!

A következő gyakorlatok nem csak abban segítenek, hogy több tesztoszteront tereljen a szervezeted, hanem erősebb és izmosabb lesz tőlük a felsőtested!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft