Az alvás hatása a sérülésekre

A Journal of Pediatric Orthopaedics megjelentetett egy tanulmányt, melyben az alvást és a sérülések kialakulásának esélyét vizsgálták.

A Journal of Pediatric Orthopaedics megjelentetett egy tanulmányt, melyben az alvást és a sérülések kialakulásának esélyét vizsgálták.


112 atléta eredményeit hasonlították össze, de az alvás mennyiségét a sportolás minőségével is összevetették (edzés csapatban, edzés személyi edzővel, erőnléti edzés mennyisége, stb.)
Az alvásidőből lehetett a legjobban következtetni a sérülésekre, még az edzés mennyiségét is megelőzte. Ha nem szeretnél orvoshoz menni, figyelj arra, hogy mennyit alszol és törekedj arra, hogy megfelelően kipihend magad.
Mutatjuk a táblázatot, amelyből megtudhatod, neked mennyit kell aludnod.

Alvás hatása a sérülésekre, sérülés futás közben
Alvás hatása a sérülésekre, sérülés futás közben


Kép: Europress

22 gyakorlat, ami felpörgeti a metabolizmusod!

Ó, azok a vasárnapi ebédek! Frissen főtt, gyöngyöző húsleves, ropogós rántott hús és krémes krumplipüré…Az biztos, hogy nincs párja!

5 dolog, amit sose fogyassz edzés előtt

Jobban jársz, ha elkerülöd a szénsavas italokat és a csípős ételeket.

Rossz hírünk van: életed legfontosabb döntésétől elhízhatsz

Ha megtaláltad életed párját, már sínen van az életed, igaz?

Magyar ultratriatlonista nyerte a 480 kilométeres futóversenyt a Himalájában

Szőnyi Ferenc diadalmaskodott a brutális Hell Race-en.

A nők el tudnak veled képzelni komoly kapcsolatot, vagy csak egy éjszakára vagy jó? Teszteld le!

Sokan próbálják az egyéjszakás kalandokat felfejleszteni párkapcsolattá.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft