Az alvás hatása a sérülésekre

A Journal of Pediatric Orthopaedics megjelentetett egy tanulmányt, melyben az alvást és a sérülések kialakulásának esélyét vizsgálták.

A Journal of Pediatric Orthopaedics megjelentetett egy tanulmányt, melyben az alvást és a sérülések kialakulásának esélyét vizsgálták.


112 atléta eredményeit hasonlították össze, de az alvás mennyiségét a sportolás minőségével is összevetették (edzés csapatban, edzés személyi edzővel, erőnléti edzés mennyisége, stb.)
Az alvásidőből lehetett a legjobban következtetni a sérülésekre, még az edzés mennyiségét is megelőzte. Ha nem szeretnél orvoshoz menni, figyelj arra, hogy mennyit alszol és törekedj arra, hogy megfelelően kipihend magad.
Mutatjuk a táblázatot, amelyből megtudhatod, neked mennyit kell aludnod.

Alvás hatása a sérülésekre, sérülés futás közben
Alvás hatása a sérülésekre, sérülés futás közben


Kép: Europress

Nézd meg, mit üzen neked Nagy Laci!

A kézilabdázóval beszélgettünk egy kicsit a sportról, táplálkozásról és regenerációról.

A lobbizás alapjai - legyél profi az érdekeid érvényesítésében!

Az érdekeid érvényesítéséhez érdemes megfogadnod néhány tippet, főleg akkor, ha befolyásolni szeretnéd a jogi szabályozásokat.

4 őrült jel, hogy megcsal

Egy új kutatás szerint többször kényezteted a párod orálisan, ha veszélyben érzed magad és attól tartasz, megcsal.

Miért edz annyi sportoló maszkban?

LeBron James és Hosszú Katinka is maszkban edz. Megmutatjuk, hogyan hatnak a maszkok a teljesítményedre.

Ennyi egészségtelen ételt ehetsz gond nélkül

Egy új kutatás szerint sokan úgy gondolják, hogy bizonyos mennyiségben bármiből ehetnek, amiből akarnak, pedig a sok kicsi sokra megy. Persze, ha a héten 1 nap megjutalmazod magad valamilyen édességgel, nem lesz baj, csak akkor, ha a csalónapból csalóhét lesz.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Előfizetés