Ennyi vizet kell innod edzés előtt, közben és után

Az izmaidnak is szüksége van rá!

Az izmaidnak is szüksége van rá!

Egy új kutatás szerint a dehidratáció miatt akár 2 százalékkal is gyengülhetsz, az állóképességed pedig 10 százalékkal csökken.

Ahhoz, hogy a maximumot hozd ki magadból edzés közben, fogyassz legalább 2,5 dl vizet fél órával edzés előtt, aztán a befejezés előtt 30 perccel igyál fél litert. Ha 1 órát edzel, szintén fél liter vízre van szükséged. 90 perc közepes intenzitású edzés során már elektrolitokra is szükséged van, ezért ilyenkor fogyassz sportitalt.

Ha ezekre figyelsz, megfelelően működnek az izmaid és a belső szerveid.

Olvasd el ezt is!
5 ok, amiért a nők kerülik a szexet

5-ből 1 nő nem elégedett a szexuális életével - derül ki egy új kutatásból.

Vége a megbánt, túlmulatott estéknek: Karkötő, ami nem hagy berúgni

A bőrödön keresztül méri az alkoholszintet, hogy soha ne vetkőzz ki magadból.

Van az úgy, hogy diéta közben az agy gátolja a fogyást

Ha kevesebbet eszel, bizonyos agysejtek csökkentik tested energiafelhasználását.

Ez a férfi 27 kilót fogyott, kigyúrta magát és sokkal jobb lett az élete, mint eddig

Michael Jeffries drasztikus változásokat vezetett be az életébe, aminek nagy eredményei lettek.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő fél évre 50% kedvezménnyel, lapszámonként 895 Ft helyett csak 445 Ft-ért!

Csak 1335 Ft