Ennyi vizet kell innod edzés előtt, közben és után

Az izmaidnak is szüksége van rá!

Az izmaidnak is szüksége van rá!

Egy új kutatás szerint a dehidratáció miatt akár 2 százalékkal is gyengülhetsz, az állóképességed pedig 10 százalékkal csökken.

Ahhoz, hogy a maximumot hozd ki magadból edzés közben, fogyassz legalább 2,5 dl vizet fél órával edzés előtt, aztán a befejezés előtt 30 perccel igyál fél litert. Ha 1 órát edzel, szintén fél liter vízre van szükséged. 90 perc közepes intenzitású edzés során már elektrolitokra is szükséged van, ezért ilyenkor fogyassz sportitalt.

Ha ezekre figyelsz, megfelelően működnek az izmaid és a belső szerveid.

Olvasd el ezt is!
10 férfi sztár, aki extrém fitnesz-átalakuláson esett át az elmúlt években

Kockás hasú akcióhőst formált magából Paul Rudd, Chris Hemsworth és Ryan Reynolds.

Mennyi az esély arra, hogy a startvonalnál találkozol életed szerelmével?

Lehet, hogy a jövőbeli párod már épp a maraton célvonalánál vár? Az Active.com próbálta kideríteni, mennyi az esély erre - és még sok másra:

Mit árul el a barátainak a szexuális életetekről?

Ha nem vagy a közelében, az összes titkotokat kifecsegi a barátnőd?

A futók intelligensebbek azoknál, akik súlyzós edzést végeznek?

Egy új kutatásból választ kaphatsz a kérdésre.

6 ok, hogy beszerezd az új számunkat

Csapj le legújabb számunkra! Címlapon Justin Theroux, megmutatjuk, hogyan próbáld megérteni a nőket, milyen ételekkel lehetsz izmosabb, de az is kiderül, hogyan zökkenhetsz ki a mindennapi teendőkből, hogy nyugodtabbá válj. Ja, és a magazinban találsz egy izmos edzéstervet combra, de kezdő fogyókúrázóknak is mutatunk pár hatékony zsírégető gyakorlatot.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 50% kedvezménnyel!

Csak 2685 Ft