Ennyi vizet kell innod edzés előtt, közben és után

Az izmaidnak is szüksége van rá!

Az izmaidnak is szüksége van rá!

Egy új kutatás szerint a dehidratáció miatt akár 2 százalékkal is gyengülhetsz, az állóképességed pedig 10 százalékkal csökken.

Ahhoz, hogy a maximumot hozd ki magadból edzés közben, fogyassz legalább 2,5 dl vizet fél órával edzés előtt, aztán a befejezés előtt 30 perccel igyál fél litert. Ha 1 órát edzel, szintén fél liter vízre van szükséged. 90 perc közepes intenzitású edzés során már elektrolitokra is szükséged van, ezért ilyenkor fogyassz sportitalt.

Ha ezekre figyelsz, megfelelően működnek az izmaid és a belső szerveid.

Olvasd el ezt is!
14 ok, hogy azok a párok, akik együtt buliznak, együtt is maradnak

Mivel ti álltok a legközelebb egymáshoz, így egy közös bulika sem árthat meg. Nem mondunk ilyenkor nemet kedvenc italainkra sem.

Videó! A középsulis futó inkább lelapátolta a havat a pályáról, futópadon futás helyett

A hó nem lehet akadály, ha profi és elkötelezett sportoló vagy. A legtöbb 18 évesnek a nagy hó annyit jelent, hogy kicsit tovább időzhet el otthon.

Teljes testet átmozgató bemelegítés 2 perc alatt

Biztosítsd be a győzelmedet a következő gyakorlatokkal!

15 szurkolócsaj, akiket megéri bekövetni instán

Az NFL egyik fénypontja a szurkolócsajok produkciója.

Mi rossz a vérképedben?

A múlt héten leírtam, hogy milyen vizsgálatokat érdemes végezni így az év elején, ha egészségesek akarunk lenni, ill. célunk a testünk átalakítása. A DEXA-val történő testösszetétel mérést ki is veséztük, most jöjjön a másik: a standard vérkép.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 2017-re féláron! 6 lapszám most csupán 2685 Ft!

Csak 2685 Ft