Ma éjjel aludj mélyen

Csináld meg ezt a 4 dolgot; ébredj teljesen kipihenve 8 órával később.

Csináld meg ezt a 4 dolgot; ébredj teljesen kipihenve 8 órával később.

Takarítsd ki a szobád. A rendetlenség zavarhatja az alvást, állítja a Sleep magazin egyik cikke (igaz, a kutatás a kényszeres gyűjtögetőkkel foglalkozott). A túlzott mennyiségű vizuális inger megterheli az idegrendszert és nyugtalanságot okoz, állítja az MH szakértője, Dr. W. Christopher Winter.

Hagyd a piát. Az alkohol segíthet elaludni, de egyben az agy alfahullámait is felerősíti, így pedig olyan területek aktiválódnak, amelyek megnehezítik a resztoratív REM-fázis elérését. Ha többet ittál a kelleténél, elalvás előtt dobj be némi vizet is, hogy a véredben lévő alkoholkoncentráció feloldódjon – csakúgy, mint a másnapi macskajaj.

Aludj meztelenül. A stabil alváshoz az is szükséges, hogy testhőmérsékleted elalváskor csökkenjen, hajnalhoz közelítve pedig újra emelkedésnek induljon. Próbáld ki ezt: este meleg zuhannyal – vagy egy gyors hancúrozással – emeld a hőmérsékleted, aztán ruha nélkül feküdj olyan takaró vagy pokróc alá, amelyet könnyen le tudsz dobni magadról. – K. Aleisha Fetters

Ügy lezárva! Aki fáradt, az általában jobban alszik. A Pennsylvaniai Egyetem kutatói 430 ezer ember napi tevékenységének felmérése után szintén erre a hihetetlenül meglepő eredményre jutottak. A tanulmányból kiderült, hogy azok, akik rendszeresen edzettek, gyakrabban aludtak átlagosan 7-8 órát éjszakánként. De ezt már úgyis tudtad, ugye?

Olvasd el ezt is!
14 ok, hogy azok a párok, akik együtt buliznak, együtt is maradnak

Mivel ti álltok a legközelebb egymáshoz, így egy közös bulika sem árthat meg. Nem mondunk ilyenkor nemet kedvenc italainkra sem.

Videó! A középsulis futó inkább lelapátolta a havat a pályáról, futópadon futás helyett

A hó nem lehet akadály, ha profi és elkötelezett sportoló vagy. A legtöbb 18 évesnek a nagy hó annyit jelent, hogy kicsit tovább időzhet el otthon.

Teljes testet átmozgató bemelegítés 2 perc alatt

Biztosítsd be a győzelmedet a következő gyakorlatokkal!

15 szurkolócsaj, akiket megéri bekövetni instán

Az NFL egyik fénypontja a szurkolócsajok produkciója.

Mi rossz a vérképedben?

A múlt héten leírtam, hogy milyen vizsgálatokat érdemes végezni így az év elején, ha egészségesek akarunk lenni, ill. célunk a testünk átalakítása. A DEXA-val történő testösszetétel mérést ki is veséztük, most jöjjön a másik: a standard vérkép.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 2017-re féláron! 6 lapszám most csupán 2685 Ft!

Csak 2685 Ft