3 jel, hogy túlságosan stresszes vagy

Ha krónikus stressz alatt állsz - vagyis az életed valamelyik részével épp nincs rendben valami -, a következő tüneteket is észlelheted magadon.

Ha krónikus stressz alatt állsz - vagyis az életed valamelyik részével épp nincs rendben valami -, a következő tüneteket is észlelheted magadon.

1. Hétvégi fejfájás
Ha hirtelen csökken a stressz mennyisége, az migrénhez is vezethet. Ha viszont a hét többi napján kipihened magad és odafigyelsz a táplálkozásodra, kisebb eséllyel alakul ki fejfájás.

2. Fáj a szád
Ha izomláz szerű érzést tapasztalsz az állkapcsodban, az a fogcsikorgatás jele is lehet, melyen tovább ront a stressz. Érdemes fogorvoshoz menned, aki megfelelő eszközökkel megakadályozhatja, hogy romoljon a folyamat.

3. Furcsa álmok
Ha gyakran vannak rémálmaid, többször felriadsz éjszaka, valószínűleg ideges vagy. Próbálj meg napi 7-8 órát aludni és lefekvés előtt ne edd tele magad, ne fogyassz koffeinies italokat.

Olvasd el ezt is!
Miért nem igaz a „minden módszer működik" elve?

Egy olyan témáról írtam ma, ami engem rendszeresen idegesít. Annyira gyakran hallom és annyira utálom! Talán az egyik leggyakoribb tévhit, amit hallani lehet az edzéssel és az étrenddel kapcsolatban: „minden módszer működik”. Ez egy lusta ember hozzáállása, aki nem akar elmerülni egy témában.

6 ok, hogy beszerezd a legújabb számunkat!

Megjelent a Men’s Health következő száma, pillantsatok bele!

5 dolog, ha igazán el akarod varázsolni a randin

Nézz ki jobban, illatozz frissen és csábítsd el a nőt!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő fél évre 50% kedvezménnyel, lapszámonként 895 Ft helyett csak 445 Ft-ért!

Csak 1335 Ft