3 jel, hogy túlságosan stresszes vagy

Ha krónikus stressz alatt állsz - vagyis az életed valamelyik részével épp nincs rendben valami -, a következő tüneteket is észlelheted magadon.

Ha krónikus stressz alatt állsz - vagyis az életed valamelyik részével épp nincs rendben valami -, a következő tüneteket is észlelheted magadon.

1. Hétvégi fejfájás
Ha hirtelen csökken a stressz mennyisége, az migrénhez is vezethet. Ha viszont a hét többi napján kipihened magad és odafigyelsz a táplálkozásodra, kisebb eséllyel alakul ki fejfájás.

2. Fáj a szád
Ha izomláz szerű érzést tapasztalsz az állkapcsodban, az a fogcsikorgatás jele is lehet, melyen tovább ront a stressz. Érdemes fogorvoshoz menned, aki megfelelő eszközökkel megakadályozhatja, hogy romoljon a folyamat.

3. Furcsa álmok
Ha gyakran vannak rémálmaid, többször felriadsz éjszaka, valószínűleg ideges vagy. Próbálj meg napi 7-8 órát aludni és lefekvés előtt ne edd tele magad, ne fogyassz koffeinies italokat.

Olvasd el ezt is!
Az éjjeli nassolás hátrányai nem csak a testsúlyodban mutatkoznak meg

Ha ránk hallgatsz, csukva tartod éjszaka a hűtőajtót.

„2 héten keresztül napi 60 kitörést csináltam - ez lett az eredménye"

Nicolette Richardson, a Women’s Health amerikai szerzője izgalmas kihívásra vállalkozott. Bízott abban, hogy a napi 60 kitörés sokat javít majd a futóeredményén. Beszámolójából kiderül, sikerült-e fejlődnie.

Semmi köze a szexhez! Ezért csalja meg a legtöbb huszonéves a párját

Mindenki követ el hibákat fiatalon - általában a legtöbbnek a párkapcsolatok isszák meg a levét. És persze vannak szakítások, amik igazán fájdalmasak, különösen akkor, ha a megcsalás is közrejátszik bennük.

Növeld a tesztoszteronszinted 4 gyakorlattal!

A következő gyakorlatok nem csak abban segítenek, hogy több tesztoszteront tereljen a szervezeted, hanem erősebb és izmosabb lesz tőlük a felsőtested!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft