5 dolog, ami segít abban, hogy jobban teljesíts az ágyban

Vannak dologok, amik jót tesznek a férfiasságodnak és sajnos olyanok is, amik ártanak neki. Egy új kutatás pontosan azt vizsgálta, mely tényezők játszhatnak közre abban, hogy jobban működjön a péniszed. Megmutatjuk, mik lettek az eredmények.

Vannak dologok, amik jót tesznek a férfiasságodnak és sajnos olyanok is, amik ártanak neki. Egy új kutatás pontosan azt vizsgálta, mely tényezők játszhatnak közre abban, hogy jobban működjön a péniszed. Megmutatjuk, mik lettek az eredmények.

Súly
Az egészséges BMI kulcsfontosságú az erekció szempontjából. Kerüld el az elhízást, mozogj rendszeresen és táplálkozz egészségesen! Az elhízott férfiaknak alacsonyabb a tesztoszteron szintje a szervezetükben, ezért nő az esélyük a merevedési zavarok kialakulására.

Alvás
Ha horkolsz, alvási apnoéban szenvedsz, csökken a libidód. Mivel az alváshiány hatására nehezebben áll fel, érdemes kipihenned magad.

Sport
A fitt nők jobban élvezik a szexet, ez pedig amúgy a férfiakra is igaz. Ráadásul az edzés az előbbi két problémában is segíthet, emellett növeli a tesztoszteron szintjét is, ezért a keménységgel biztosan nem lesz probléma.

Táplálkozás
A feldolgozott, cukorban és szénhidrátban gazdag ételektől lekonyul a hancúrléced. Fogyassz tápanyagban gazdag ételeket, zöldséget, minőségi szénhidrátokat, fehérjét, egészséges zsírokat, hogy minél több vitaminhoz juttasd a szervezeted.

Alkohol
Egy kevés még segíthet is a merevedési zavarok leküzdésében, hiszen 1-2 pohár ital csökkenti az esélyt a szív-, és érrendszeri betegségek kialakulására. Ha viszont ennél többet iszol, nehezebben lesz erekciód, ráadásul az idegrendszered sem működik megfelelően.

Olvasd el ezt is!
Olvasd el ezt is! Ezért áll a sátor reggel
Van 4 okunk, hogy lecseréld végre a párnádat

Az egészségre is káros lehet a régóta őrzött kedvenc.

Gondoltad volna, hogy a DNS-lánc 90%-a teljesen felesleges?

Ha lenne célja, már valószínűleg nem élnénk.

Fontos, hogy mit eszel, még fontosabb, hogy mikor

Így időzítsd az étkezéseket, akkor nem lehet baj.

Általános tévhitek a guggolásról, a felhúzásról és a fekvenyomásról

Alapfeladatok, amiket nem érdemes kihagynod az edzéstervedből.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft